Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

- Jeg bruker ordet "liksom" ofte, og jeg HATER det, fordi jeg føler meg veldig som en tenåring når jeg sier det.

- Jeg har en mor og en far som snakker to ulike dialekter, og derfor har jeg presterert å så "jeg" og "eg" i en og samme setning :p

- Er "flink" til å banne, men jeg bruker også andre ord som erstatning for banning, som f.eks: "mø altså" og "fiskeboller".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Rister alltid brødskiven over tallerken før jeg tar en bit.

-Kan teksten til fleste parten av sanger jeg hater,

-Sier holdteposi (Les : Holdt jeg på å si) etter ting jeg sa,men som ikke ble formulert som planlagt.

-Når jeg spiser et måltid med flere forskjellige matvarer blir de spist i rekkefølge etter hvor gode jeg synes de er.(Middag)

-Sover på den siden, der veggen er nærmest senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må alltid slå av vannet, så ta glasset/flaska under, skru på igjen, og så stoppe det igjen før jeg tar det vekk, så jeg ikke får noe søl rundt. Får helt noia hvis det renner vann ned rundt når jeg skal drikke eller sette det fra meg et sted. Hvis jeg får søl på siden må jeg tørke det av med en gang. Får også sånn halvveis panikk hvis folk jeg er med ikke gjør det samme, og det renner vann av glasset deres.. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ ha en bit av hver ting som ligger på tallerkenen, ganske frustrerende når jeg spiser f.eks wok.

Kutter opp i små biter slik at jeg akkurat får plass til en av hver ting på gaffelen :p

Vasker hendene sikkert tredve ganger om dagen, alltid før og etter jeg gjør ting, etter og ha vært ute, før jeg spiser, etter jeg har spist osv.

Får helt noia av å bære ut søpla, ekleste jeg vet - så får alltid noen andre til å gjøre det.

Kan bare bruke vaskekluten til en ting før jeg bytter, f.eks kjøkkenbenken, så ny til kjøkkenbordet osv, takler ikke la en brukt klut henge på vasken, må alltid ha ny, ren klut for hver gang jeg vasker over hver dag. Samme når jeg vasker gulv med mopp, en til stua, en til bad, en til soverom osv. Har MANGE kluter og microfibermopper:p

Må fargesortere, vaske undertøy/håndklær på 60gr, helst 90.

Skifter som regel klær to-tre ganger om dagen, f.eks fra pysj, til vanlige klær, så til joggebukse når jeg kommer hjem, så til pysj igjen. Kan maks bruke plagg to ganger, før jeg vasker det. Uansett om det bare er brukt fire-fem timer, eller jeg bare har daffet hjemme.

Hei hygienetvangstanker! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ ha en bit av hver ting som ligger på tallerkenen, ganske frustrerende når jeg spiser f.eks wok.

Kutter opp i små biter slik at jeg akkurat får plass til en av hver ting på gaffelen :p

Vasker hendene sikkert tredve ganger om dagen, alltid før og etter jeg gjør ting, etter og ha vært ute, før jeg spiser, etter jeg har spist osv.

Får helt noia av å bære ut søpla, ekleste jeg vet - så får alltid noen andre til å gjøre det.

Kan bare bruke vaskekluten til en ting før jeg bytter, f.eks kjøkkenbenken, så ny til kjøkkenbordet osv, takler ikke la en brukt klut henge på vasken, må alltid ha ny, ren klut for hver gang jeg vasker over hver dag. Samme når jeg vasker gulv med mopp, en til stua, en til bad, en til soverom osv. Har MANGE kluter og microfibermopper:p

Må fargesortere, vaske undertøy/håndklær på 60gr, helst 90.

Skifter som regel klær to-tre ganger om dagen, f.eks fra pysj, til vanlige klær, så til joggebukse når jeg kommer hjem, så til pysj igjen. Kan maks bruke plagg to ganger, før jeg vasker det. Uansett om det bare er brukt fire-fem timer, eller jeg bare har daffet hjemme.

Hei hygienetvangstanker! :p

Hahah, kan ikke være lett og være deg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må alltid slå av vannet, så ta glasset/flaska under, skru på igjen, og så stoppe det igjen før jeg tar det vekk, så jeg ikke får noe søl rundt. Får helt noia hvis det renner vann ned rundt når jeg skal drikke eller sette det fra meg et sted. Hvis jeg får søl på siden må jeg tørke det av med en gang. Får også sånn halvveis panikk hvis folk jeg er med ikke gjør det samme, og det renner vann av glasset deres.. :confused:

Trodde det var normalt å gjøre det jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...