Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg vil melde meg på her jeg også.. Har "alltid" veid det samme, 52-55 kg, med unntak av tre graviditeter, da..... Men målet er å bli stadig sterkere!! Tidligere har klatring vært lidenskapet, men med tre små ble det lettere å sette av tid til styrke og sykling. Nå begynner jeg å bli bitt, så da satser vi på en sterkere utgave etterhvert:)

Fortsetter under...

Annonse

FYP!

[ATTACH]45712[/ATTACH][ATTACH]45713[/ATTACH]

Helårskroppen under ferdig konstruert!! Kom seg litt MYE når jeg oppdaget styrketrening! Det som er under ca. 10 kilo av spekket blir kommende års helårsform (smør på flesk... høhø), så vedlikehold av det! Wish me luck! :p

Forget about it! :thumbsup:

Du er alt for beskjeden, og det gjelder mange i denne tråden. Hvis det finnes en standard for hva man kan kan kalle den ideelle kvinnelige helårskroppen så må mange av dere være rimlig close! Muskuløs og feminin, winwin :cool:

"FYP"? <<- Fixed Your Post ;)

Vi snakker jo her om helårskropper folkens ikke ripped, shredded, readyforstage.....

Annonse

Tror jammen meg jeg har funnet HåK'nj jeg også :)(den kommer selvsagt til å finpusses - men aldri mer PSMF-hysteri på meg)

Sånn jeg er nå, så er jeg glad og fornøyd, så hva skal man stresse så mye med da :)

HåK FTW!

post-4085-14440872748929_thumb.jpg

post-4085-14440872751155_thumb.jpg

Tror jammen meg jeg har funnet HåK'nj jeg også :) (den kommer selvsagt til å finpusses - men aldri mer PSMF-hysteri på meg)

Sånn jeg er nå, så er jeg glad og fornøyd, så hva skal man stresse så mye med da :)

HåK FTW!

wow, her har det skjedd ting! Du bør være fornøyd med innsatsen din :D

Tror jammen meg jeg har funnet HåK'nj jeg også :) (den kommer selvsagt til å finpusses - men aldri mer PSMF-hysteri på meg)

HåK FTW!

Wow, du ser fantastisk bra ut jente!! :D

HåK FTW!

Du ser utrolig bra ut!! :thumbsup: Jeg vil også ha HåK!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...