Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så jevlig mange bra HåK´s ute å går. Nesten så alle de sommerdefferne blir lei seg når de ser innom når de innser at man kan ha den kroppen man selv vil ha året rundt! stå på!

*legg merke til at det er flere jenter en gutter her inne*

De fleste karer blir jo aldri fornøyd, vil stort sett bli større og større.. men vi få vet jo bedre, size doesn't matter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tror jeg faktisk skal melde meg inn her jeg... lurer på om ikke jeg er ganske fornøyd for tiden. Har jo selvfølgelig noe å justere på, men basisen er slik jeg vil ha den nå :) Så satser på å ha denne formen mer eller mindre hele året :Dmed litt mindre brunfarge kanskje..

[ATTACH]49792[/ATTACH]

post-5896-14440877196338_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg faktisk skal melde meg inn her jeg... lurer på om ikke jeg er ganske fornøyd for tiden. Har jo selvfølgelig noe å justere på, men basisen er slik jeg vil ha den nå :) Så satser på å ha denne formen mer eller mindre hele året :D med litt mindre brunfarge kanskje..

Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg også satset på å ha den formen hele året! (y):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Beste tråden! Jeg har et overordnet mål her i livet, og det er å gjøre sunne valg hver dag! (y) Jeg velger alltid mat med næring, ser lite poeng i å spise dritt, prøver å være mest mulig aktiv, og behandler generelt kroppen min som et tempel. :D Resultat: En sunn, frisk kropp som jeg gjerne viser frem året rundt! ;)

Har heller aldri skjønt poenget med dietter, gå ned 10 kg til sommeren for så å legge på seg 12 til høsten.. Jeg har hatt omtrent samme vekt i 5 år nå, selv om jeg har langt mer muskler idag. Men jeg jobber for et innholdsrikt og sunt liv, hvordan jeg ser ut er mer en naturlig konsekvens av de sunne valgene mine. :D

Sixpack og ripping er ikke min greie, jeg liker mykhet. Så dermed regner jeg meg som en del av teamet, siden jeg er meget fornøyd og selvsikker året rundt! :p

Genialt,slenger meg med på den:) Røykeslutt for noen mnd siden har gjort at jeg har fått føle på kroppen hvordan det er å være en del i pluss.(6 kg) røykeslutten under kontroll nå,så da er det bare å ta fatt på vekta.Men vil ikke bli en sånn jo-jo person...så en sunn helårskropp blir målet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]50536[/ATTACH]jeg har også helårs kropp, trener hele året for å holde meg i form, mye vann i kroppen om dagen men det håper jeg går over etter hvert, trener styrke tre ganger i uka og kondis to til tre, fått to barn noe man kan se på strekkmerkene, men men det er det verdt:!: Har blitt bitt av styrke og fitness basillen, elsker bloggene til Kristine Weber, linnis fitness, Ida Workout er noen eksempler:)

post-4010-14440878064305_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...