Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du ser veldig bra ut selma, bra jobba :) Lårene mine gnisser også, vi kan starte en klubb!

Du ser sunn frisk og trent ut, be proud!

Tusen takk.. :) Hehe, let's do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg nå, sommeren 12, er på mitt tyngste noensinne, så satser jeg på at dette blir noe alla helårskroppen min fremover. Selv om jeg har endel komplekser (skal ikke begynne den regla..) så vet jeg med meg selv at jeg ikke skal noe stort mer nedover på vekta. Viktig å godta kroppen sin for akkurat slik den er:thumbsup:

[ATTACH]44907[/ATTACH] [ATTACH]44908[/ATTACH]

BYTTE bilde!

Du ser helt fantastisk ut Selma!! :D Og ja, det er viktig å godta kroppen sånn som den er, vi er alle bygd opp forskjellige, og det som er aller viktigst er at alt fungerer som det skal og at man føler seg vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser helt fantastisk ut Selma!! :D Og ja, det er viktig å godta kroppen sånn som den er, vi er alle bygd opp forskjellige, og det som er aller viktigst er at alt fungerer som det skal og at man føler seg vel :)

Tusen takk :)

Mhm, helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selma, du har en virkelig vakker HåK. All grunn til å være stolt av den!! Fortsett å behandle den bra så kommer du til å stråle året rundt:D

Tusen takk, Thess! Det skal jeg prøve på vetu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]45544[/ATTACH]

Jobber jevnt mot helårskroppen!

(Den er jo ikke særlig stabil akkurat nå, satser på å være fornøyd med grunnlaget til nyttår :D)

Liker liker liker :) blir spennende å se når den er helt stabil og du er fornøyd :D;) Men absolutt ingenting å klage over det der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...