Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det jo bare flexebilder jeg poster, hvordan jeg ser ut i person må nesten andre uttale seg om. Men når deg gjelder vekten så er det jo en del "formler" for hvor tung man kan bli som uten AAS i konkurranseform. Den som er lettest å huske er høyde - 100. Så jeg skal i teorien kunne bli 89kg på denne formen. Men aner ikke om hormonproduksjonen min klarer å støtte så mye muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo bare flexebilder jeg poster, hvordan jeg ser ut i person må nesten andre uttale seg om. Men når deg gjelder vekten så er det jo en del "formler" for hvor tung man kan bli som uten AAS i konkurranseform. Den som er lettest å huske er høyde - 100. Så jeg skal i teorien kunne bli 89kg på denne formen. Men aner ikke om hormonproduksjonen min klarer å støtte så mye muskelmasse.

Er jo ganske mye mer enn hormonproduksjon i seg selv, eks. reseptortetthet, følsomhet, diverse genekspresjon, andel fritt test, fibersammensetning etc. Men dette vet du jo, jeg bare prøver å fikse internett:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet i enda litt bedre form en tidligere i år og er veldig fornøyd med formen nå. Samtidig har jeg mye energi og styrken er god. Vekten er nå så lav som 83kg. Men jeg syns ikke det ser slik ut.

Du er ikke så mye lavere enn meg, men veier mye mindre. Men fordet ser du jo massiv ut :eek:

Helt sykt hvordan vekt og utseende ikke henger på greip, så derfor er det bare best å stole på speilet og målebåndet.

Uansett ekstremt godt jobba, du ser vanvittig bra ut. Noen spesiel grunn til å holde en så god form i disse tider? Litt kaldt for stranda akkrat nå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke så mye lavere enn meg, men veier mye mindre. Men fordet ser du jo massiv ut :eek:

Helt sykt hvordan vekt og utseende ikke henger på greip, så derfor er det bare best å stole på speilet og målebåndet.

Uansett ekstremt godt jobba, du ser vanvittig bra ut. Noen spesiel grunn til å holde en så god form i disse tider? Litt kaldt for stranda akkrat nå :p

Takk skal du ha. Jeg foretrekker å være i form året rundt og mener vel at normale reine folk trenger ikke å ha et enormt overskudd for å fungere optimalt. Folk er jo forskjellig, men i en alder av 34 år og med 20 år vektrening så ser jeg ingen grunn til å bare være fornøyd med formen i et par måneder hvert år. Mye bedre å alltid være fornøyd.

Wow, der følte jeg meg som instant julegris. Jeg er 175 og veier nesten like mye som deg. <3 Bulk <3

Jeg liker julegriser jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Jeg foretrekker å være i form året rundt og mener vel at normale reine folk trenger ikke å ha et enormt overskudd for å fungere optimalt. Folk er jo forskjellig, men i en alder av 34 år og med 20 år vektrening så ser jeg ingen grunn til å bare være fornøyd med formen i et par måneder hvert år. Mye bedre å alltid være fornøyd.

Jeg liker julegriser jeg da.

Føler du at du har lavere livskvalitet mtp strengt kosthold?

Jeg ville gjerne hatt mageruter med synlige blodårer hele året, men jeg føler det er hardt å gå på diett hele tiden.

For meg ble det aldri noe rutine å være sulten og aldri kunne spise seg så mett som man ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at du har lavere livskvalitet mtp strengt kosthold?

Jeg ville gjerne hatt mageruter med synlige blodårer hele året, men jeg føler det er hardt å gå på diett hele tiden.

For meg ble det aldri noe rutine å være sulten og aldri kunne spise seg så mett som man ville.

Absolutt ikke. Jeg gjør dette av fri vilje og elsker det. Går aldri rundt sulten, spiser meg god og mett og har alltid plenty med energi til å gjøre det jeg vil gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg gjør dette av fri vilje og elsker det. Går aldri rundt sulten, spiser meg god og mett og har alltid plenty med energi til å gjøre det jeg vil gjøre.

Da kan du noen trisk jeg ikke veit om ;)

Det står kanskje noe om opplegget ditt i loggen?

Jeg må ut å måke,så det får jeg spare til etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...