Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Tror jeg vil melde meg på her jeg også.. Har "alltid" veid det samme, 52-55 kg, med unntak av tre graviditeter, da..... Men målet er å bli stadig sterkere!! Tidligere har klatring vært lidenskapet, men med tre små ble det lettere å sette av tid til styrke og sykling. Nå begynner jeg å bli bitt, så da satser vi på en sterkere utgave etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du er alt for beskjeden, og det gjelder mange i denne tråden. Hvis det finnes en standard for hva man kan kan kalle den ideelle kvinnelige helårskroppen så må mange av dere være rimlig close! Muskuløs og feminin, winwin :cool:

"FYP"? <<- Fixed Your Post ;)

Vi snakker jo her om helårskropper folkens ikke ripped, shredded, readyforstage.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jammen meg jeg har funnet HåK'nj jeg også :) (den kommer selvsagt til å finpusses - men aldri mer PSMF-hysteri på meg)

Sånn jeg er nå, så er jeg glad og fornøyd, så hva skal man stresse så mye med da :)

HåK FTW!

wow, her har det skjedd ting! Du bør være fornøyd med innsatsen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen meg jeg har funnet HåK'nj jeg også :) (den kommer selvsagt til å finpusses - men aldri mer PSMF-hysteri på meg)

Sånn jeg er nå, så er jeg glad og fornøyd, så hva skal man stresse så mye med da :)

HåK FTW!

Wow, du ser fantastisk bra ut jente!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen meg jeg har funnet HåK'nj jeg også :) (den kommer selvsagt til å finpusses - men aldri mer PSMF-hysteri på meg)

Sånn jeg er nå, så er jeg glad og fornøyd, så hva skal man stresse så mye med da :)

HåK FTW!

Du ser utrolig bra ut!! :thumbsup: Jeg vil også ha HåK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...