Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange bra HåK'er! Men jeg lurer fælt på en ting, hvor er alle de som har HåK som IKKE er supertrent, som ikke har pack, som ikke har dem thighs!

jeg savner everyday person HåK, jeg vet de fins der ute! Give it :D

Ingen ruter her:) Skal se om jeg tør legge inn bilde etterhvert:eek: . Er ikke så veldig opptatt av fett % heller, men trives med mine 55 kg på 164 cm. Er vel det jeg har veid "hele livet". Håper på å bli stadig sterkere, men med tre småtasser blir nok treningen litt mindre "hardcore" enn mange her inne:shy: . Trener styrke 3- 4 ganger i uka( i lunsjen) og ellers er det bare å prøve å snike inn en joggetur når barna trener osv. Så blir det jo mange turer i fjell og mark med barn på ryggen, og det er jo trening i seg selv...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg faktisk skal melde meg inn her jeg... lurer på om ikke jeg er ganske fornøyd for tiden. Har jo selvfølgelig noe å justere på, men basisen er slik jeg vil ha den nå :) Så satser på å ha denne formen mer eller mindre hele året :D med litt mindre brunfarge kanskje..

[ATTACH]49792[/ATTACH]

Har du vært på tur med Thess? syns bildene deres er tatt på samme plass:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bra HåK'er! Men jeg lurer fælt på en ting, hvor er alle de som har HåK som IKKE er supertrent, som ikke har pack, som ikke har dem thighs!

jeg savner everyday person HåK, jeg vet de fins der ute! Give it :D

Hvem vil ha HåK som ikke er trent?? :woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem vil ha HåK som ikke er trent?? :woot:

Tror ikke det er det Tor refererer til, men man kan fint være trent uten å ha sixpack.. Det er mange som synes mer polstring er mer attraktivt, eller at veldig slanke kropper er finere enn fitnesskropper. ;) En ekte helårskropp er en kropp man er fornøyd med, og som ikke forandrer seg noe særlig siden livsstilen man har er noenlunde lik hele året. Det beste er jo å finne en måte å leve på som gjør deg sunn og lykkelig, og så lære seg å elske den kroppen man får av denne livsstilen? (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er det Tor refererer til, men man kan fint være trent uten å ha sixpack.. Det er mange som synes mer polstring er mer attraktivt, eller at veldig slanke kropper er finere enn fitnesskropper. ;) En ekte helårskropp er en kropp man er fornøyd med, og som ikke forandrer seg noe særlig siden livsstilen man har er noenlunde lik hele året. Det beste er jo å finne en måte å leve på som gjør deg sunn og lykkelig, og så lære seg å elske den kroppen man får av denne livsstilen? (y)

Det kommer jo ann på hva en legger i ordet "trent" , og om en snakker om damer, eller menn. For mange karer på forumet vil jeg tro at det å være trent betyr at en har over gjennomsnittet muskel masse og gjerne med lavere fett prosent enn vanlig. Noe som også begynner å bli mer og mer vanlig for damer. Om en har sixpack, eller ikke kommer vel ofte ann på hvor heldig en er med gener, eller om en tar bilder i rette lyset.:) Tror ikke alltid bilder her inne gjenspeiler formen i virkligheten, noe som er viktig å tenke over, og den vil variere meget, det er vertfall min egen erfaring

Når det gjelder å ha en kropp en er fornøyd med, er jeg meget enig i det du sier, men ser jo at mange også har et kosthold og en treningsmengde som over tid bare vil føre til kroppsendring, og da gjerne i retning av hva jeg skriver om over her, så da er en kanskje ikke 100% fornøyd likevel? Jeg blir vertfall aldri helt enig med meg selv og tror ikke jeg er unik i den sammenheng:D MEN enig i at in the end er det vel bare oss selv det kommer ann på, og at en må finne en gylden middelvei som gjør en sunn og lykkelig på samme tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotte90
Mange bra HåK'er! Men jeg lurer fælt på en ting, hvor er alle de som har HåK som IKKE er supertrent, som ikke har pack, som ikke har dem thighs!

jeg savner everyday person HåK, jeg vet de fins der ute! Give it :D

Jeg nærmer meg sakte men sikkert! Blir vel å fortsette å se ca. slik ut, bare at muskeldefinisjonen i beina og rumpa og litt her og der forhåpentligvis skal krype frem litt mer etterhvert. Skal nok ikke kvitte meg helt med magefettet og håndtaka mine nei, jeg elsker former! ^^ (galskap, I know)

Jeg er ikke i stand til å si farvel til øl, en og annen sjokolade og saus på middagen, altså. SÅ mye er ikke mageruter verdt for meg. :)

post-12089-1444088056671_thumb.jpg

post-12089-14440880569449_thumb.jpg

post-12089-14440880572779_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jug!

Du gikk jo ned en million kilo når du gikk fra å være mcBenk til å bli mcKondis!!! :(

Tja, gikk fra rundt 100 til rundt 95. Veier ca. 95 på morningen nå. Største forskjellen er egentlig trykket i kroppen. Merker meget stor forskjell om jeg dropper å sykle noen dager og trener styrke i stedet. Da svulmer det jo like the old days ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...