Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

Første jenta i norge til å ta Master of Sport-tittelen, antakeligvis eneste jenta i skandinavia i -58 som har den.

Olga, i am coming to get yoooou 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig fredagens lille glade men det får gå. Så jeg kjører andre runde på fitnessbloggens nybegynnerprogram. Begynte med den i fjor før eksamener tok overhånd. Har begynt å legge inn litt knebøy, hvor etter noen uker på og av med varierende teknikk, så har jeg endelig fått til 30kg 3x10 i knebøy. Bicepscurl med ez-stand så har jeg alltid slitt med å komme opp på 2x10. Plutselig fikset jeg det lett, og tok deretter 1+6. :D Ellers øker jeg jevnt i hva jeg løfter. Vekten går sakte oppover, men den store utfordringen ligger i det å spise på studentbudsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stusset litt over egen fremgang i det siste. Følt at det har godt dårlig over en lengre periode. Men så satt jeg og bladde igjennom album på Dropbox og fant filmer som jeg tok i fjor, for ca 1 og 1 1/2 år siden. Dårlig teknikk på 80kg benk, elendig bøy på 85kg 5x5, sleit med 90 kg i mark. Det var deilig å se. Selv om progresjonen ikke går like raskt nå som tidligere er den eksisterende. Og når jeg da ser hvor jeg var for 1 år siden blir jeg topp motivert igjen! For 1,5 år siden sleit jeg med 85kg i bøy, i går tok jeg 120kg 5x5. På samme tidsperiode har jeg økt fra 90kgx5 tunge reps til 160 kg markløft, og 80kg med dårlig teknikk til 100kg 5x5 med god teknikk. Og: Jeg har fremdeles ingen six-pack, men jeg har mye bedre holdning, mer selvtillit og et mye mer avslappet forhold til meg selv og min kropp! TTT=Ting tar tid. Går det vanskelig en periode, er det lurt å se på progresjonen i det lange løp, ikke bare siste måneden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...