Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest =xXx=

Hau! Det var litt av en hårmanke (sier en som har 2 hår og midtskill:whistle:)

Annonse

Overhørt samtale:

"Jeg synes det er plagsomt at hun knegger sånn når hun ler."

"Jo, men hun knegger som en engel!"

Annonse

Hastebøy i dag, skal til hemsedal ei uke, så måtte få inn bøyen før jeg drar. Bøya først en 3'er på 170kg for så å perse med en lett 180kg. Den var tung, men har flere kilo inne. Kanskje når jeg magiske 200kg i tjueseksten :woot:

Guest =xXx=

Trekvart kilo oksebiff + kylling og tunfisk. 

"Burp"

Det var egentlig fredagens lille glade men det får gå. Så jeg kjører andre runde på fitnessbloggens nybegynnerprogram. Begynte med den i fjor før eksamener tok overhånd. Har begynt å legge inn litt knebøy, hvor etter noen uker på og av med varierende teknikk, så har jeg endelig fått til 30kg 3x10 i knebøy. Bicepscurl med ez-stand så har jeg alltid slitt med å komme opp på 2x10. Plutselig fikset jeg det lett, og tok deretter 1+6. :D Ellers øker jeg jevnt i hva jeg løfter. Vekten går sakte oppover, men den store utfordringen ligger i det å spise på studentbudsjett.

Har stusset litt over egen fremgang i det siste. Følt at det har godt dårlig over en lengre periode. Men så satt jeg og bladde igjennom album på Dropbox og fant filmer som jeg tok i fjor, for ca 1 og 1 1/2 år siden. Dårlig teknikk på 80kg benk, elendig bøy på 85kg 5x5, sleit med 90 kg i mark. Det var deilig å se. Selv om progresjonen ikke går like raskt nå som tidligere er den eksisterende. Og når jeg da ser hvor jeg var for 1 år siden blir jeg topp motivert igjen! For 1,5 år siden sleit jeg med 85kg i bøy, i går tok jeg 120kg 5x5. På samme tidsperiode har jeg økt fra 90kgx5 tunge reps til 160 kg markløft, og 80kg med dårlig teknikk til 100kg 5x5 med god teknikk. Og: Jeg har fremdeles ingen six-pack, men jeg har mye bedre holdning, mer selvtillit og et mye mer avslappet forhold til meg selv og min kropp! TTT=Ting tar tid. Går det vanskelig en periode, er det lurt å se på progresjonen i det lange løp, ikke bare siste måneden. 

Har akkurat drukket den nye Biolaen med kokosmelk. Tok hele literen på 10 minutt. Dritdigg. Tenkte å få litt gode bakterier i kroppen etter to uker med antibiotika.

Kveldsmat: Ferske grovbrød med diverse digg pålegg.

Digg. :)