Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=
6 timer siden, TEW skrev:

Blitt pappa :-)

Grattis gamle ørn! Du har nettopp fått en virkelig berikelse i livet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gikk på vekta, selvom selve tallet ikke er spesielt positivt ladet, så veide jeg 126.6kg kontra 129.8 som jeg veide forrige mandag :) wohoo spise rekti og sunt og bare en slik firstpreice saftis på 44kcal som "utskeielse" på lørdag :p   

ligger på 2500 kcal og fikk inn 2 treningsøkter forrige uke + rydding i garasjen på lørdag og fiske + listing av rommet til lille frøkna på søndag= mye opp og ned i trappa :p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg enda har 5-6 kg mer enn jeg ønsker, så begynner jeg å bli ganske så fornøyd og komfortabel i egen kropp, og DET er major happy news for meg :D Fikk et øyeblikk med overveldende takknemlighet for at jeg ble introdusert for styrketrening, og følte det fortjente en post på Dagens Glade :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, rudboy skrev:

18,5 km langtur i dag, aldri løpt så langt før :) 

Eg kjenner eg blir litt sjalu! Tør ikkje springe over timen på grunn av hælen min. Men eg skal verkeleg ikkje klage! Etter nesten to år utan springing er eg nærmast i ekstase over å kunne løpe i det heile :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

fant en gammel film av kettlebell-teknikken min, og tagget coach. Han responderte med - 

"Hadde du prøvd 24kg med den teknikken så hadde du knust veggen foran deg, raspet opp hele hånden din, knekt ryggen og endt opp på legevakta med tidenes krokodilletårer! og jeg hadde skutt meg selv" 

 

looool 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Coach sa jeg hadde best teknikk på snatch i Norge - av både mannlige og kvinnelige utøvere!! han er snill for tiden, altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...