Gå til innhold

Mona Iren

Medlemmer
  • Innholdsteller

    62
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mona Iren

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

899 profilvisninger
  1. 14.02.2016 – 79.7kg og 29.8% BF 21.02.2016 - 79.0kg og 29.6% BF 28.02.2016 - 78.8kg og 29.1% BF 06.03.2016 - 78.8kg og 29.0% BF 20.03.2016 - 78,7kg og har ikke målt BF. 27.03.2016 - 77.2kg 03.04.2016 – 77.4kg 10.04.2016 - 77kg og 27.8% BF 17.04.2016 - 76.5 kg 24.04.2016 - 77.2 kg 01.05.2016 - 76.1kg og 27% BF Prøvde meg på PSMF forrige uke, frem til fredag - ikke en stor suksess. Har aldri prøvd noe type crash diet før. så var nysgjerrig på hvordan kroppen min ville takle det, og kan si med sikkerhet at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen! Men, jeg er da en erfaring rike
  2. 14.02.2016 – 79.7kg og 29.8% BF 21.02.2016 - 79.0kg og 29.6% BF 28.02.2016 - 78.8kg og 29.1% BF 06.03.2016 - 78.8kg og 29.0% BF 20.03.2016 - 78,7kg og har ikke målt BF. 27.03.2016 - 77.2kg 03.04.2016 – 77.4kg 10.04.2016 - 77kg og 27.8% BF 17.04.2016 - 76.5 kg 24.04.2016 - 77.2 kg Vekta var nede på 75,9 på torsdag, men etter en langhelg bursdagsfeiring med utrolig mye god mat og drikke er den altså (som forventet) oppe på 77.2 kg. For å være helt ærlig er jeg ganske lettet over at den ikke var høyere!
  3. 14.02.2016 – 79.7kg og 29.8% BF 21.02.2016 - 79.0kg og 29.6% BF 28.02.2016 - 78.8kg og 29.1% BF 06.03.2016 - 78.8kg og 29.0% BF 20.03.2016 - 78,7kg og har ikke målt BF. 27.03.2016 - 77.2kg 03.04.2016 – 77.4kg 10.04.2016 - 77kg og 27.8% BF 17.04.2016 - 76.5 kg Utrolig nok kom jeg ned på 76-tallet for første gang I år etter en uke med mye utskeielser og lite trening. Kanskje hadde jeg rett da jeg sa at kalorier ikke tells den uken man har bursdag?
  4. 14.02.2016 – 79.7kg og 29.8% BF 21.02.2016 - 79.0kg og 29.6% BF 28.02.2016 - 78.8kg og 29.1% BF 06.03.2016 - 78.8kg og 29.0% BF 20.03.2016 - 78,7kg og har ikke målt BF. 27.03.2016 - 77.2kg 03.04.2016 – 77.4kg 10.04.2016 - 77kg og 27.8% BF Går da sakte men sikkert fremover I hvert fall! Og med tanke på at de 77kg var søndag morgen etter TO filmkvelder meg mye potetgull og dipp, smågodt og sjokolade (), så må jeg vel være fornøyd med det!
  5. Denne uken ble det fire gode treningsøkter, og jeg vil tørre å påstå at 80-20 regelen ble fulgt til punkt og prikke når det gjelder kosthold. Litt kos, mye næring. Denne uken starter jeg ett nytt treningsprogram, og jeg gleder meg som en unge, haha! Tenker også å begynne med meal prepping. 14.02.2016 – 79.7kg og 29.8% BF 21.02.2016 - 79.0kg og 29.6% BF 28.02.2016 - 78.8kg og 29.1% BF 06.03.2016 - 78.8kg og 29.0% BF 20.03.2016 - 78,7kg og har ikke målt BF. 27.03.2016 - 77.2kg 03.04.2016 – 77.4kg Vekta ligger ganske stabilt denne uka, noe som var en vel
  6. @Keek Tusen takk for det ! Ja, er i grunn rart hvordan det funker. En uke kan kostholdet være akkurat sånn jeg vil ha det og jeg følger treningsplanen til punkt og prikke, men neste mandag morgen er det knapt forskjell på vekta etc. Men etter en slappere uke har jeg plutselig veldig fremgang. Men jeg klager ikke!
  7. Denne uken (helgen) var ikke den beste med tanke på kosthold, men er det påske så er det påske! Ble tre treningsøkter forrige uke, litt mindre enn planlagt, men men! Ikke noe annet å gjøre med det enn å gjøre det bedre denne uken! 14.02.2016 – 79.7kg og 29.8% BF 21.02.2016 - 79.0kg og 29.6% BF 28.02.2016 - 78.8kg og 29.1% BF 06.03.2016 - 78.8kg og 29.0% BF 20.03.2016 - 78,7kg og har ikke målt BF. 27.03.2016 - 77.2kg
  8. Har hatt to uker med mye trening, men også mye sosiale sammenkomster som har innebært enten mye mat og/eller mye alkohyler, så fremgangen på vekta har stanset litt opp. Men det er okei egentlig, de neste 4 ukene blir det fullt fokus på kosthold, så da satser vi på mere fremgang! 14.02.2016 – 79.7kg og 29.8% BF 21.02.2016 - 79.0kg og 29.6% BF 28.02.2016 - 78.8kg og 29.1% BF 06.03.2016 - 78.8kg og 29.0% BF 20.03.2016 - 78,7kg og har ikke målt BF. Ellers hadde jeg en runde med målebåndet, og siden 14.02 har jeg altså mistet 12 cm tilsammen diverse plasser, men dessverre var 6
  9. Dette blir bare en personlig erfaring/mening, men tenkte kanskje at det er verdt å nevne det bare for å ha det sagt. Las Vegas har jeg ikke besøkt, med ser for meg at det er en opplevelse, spesielt hvis dere tar turen til Grand Canyon. San Francisco - var helt ærlig talt en mega-skuffelse. Greit nok at jeg besøkte San Francisco på slutten av en fantastisk ferie, og at jeg i ukene før det hadde først hatt ett utrolig unikt møte med Albuquerque og New Mexico, deretter forelsket meg i Disneyland, og så brukt ti dager i paradis i Santa Barbara county, med vakre strender, western ridning, vin
  10. Enig med Akse om at det er lett å bruke penger der, haha. Har ikke vært i LA i grunn, men i Santa Barbara og San Francisco, men opplevde ikke at de la til moms i restauranter? Men 20% tips må du regne med. På butikker la de til moms i kassa, så der må du passe på at husker dette. Var der i fjor høst, og shoppingen var ikke noe særlig billigere enn i Norge. Men mye mer og annerledes utvalg har de jo da! Og så går det jo an å dra på outlets? Har som sagt ikke vært i LA, men var i Disneyland i noen dager. Og det anbefaler jeg hvis du har interesse for det. Trodde jeg skulle mislike det (Er v
  11. Tusen takk for svar. Alle aktivitetene er ting jeg har lyst til å gjøre, kanskje bortsett fra bevelighetstreningen. Vet det er mye forskjellig samtidig, men sliter litt med å velge bort noe. Synes du treningsmengden slik jeg har lagt den opp er for mye/overdrevet? Skjønner hva du mener om at man ikke kan bli sprinter, langdistanseløper og kroppsbygger samtidig. For meg er vel egentlig hovedmålet med treningen akkurat nå å trene for å gjøre hverdagen bedre (bedre kondis, sterkere, etc) og mer aktiv, og for å leve ett langt og så friskt liv som mulig. Ser for meg at mål er noe som e
  12. Ser ovenfor at du har prøvd c25k, og sier det var for tungt. Men hva med å prøve en variant av dette der du starter med uke en (tror den er noe sånn som 8x1min jogging, med 90sek gange i mellom), og fortsetter å prøve deg på denne til du føler den er overkommelig? Så går du videre til uke to og gjør det samme osv. Har selv brukt den appen og syntest den funket bra. Måtte gjenta noen dager, syntes blant annet at det gikk for fort da den hoppet fra 2 x 8 min og rett til 1 x 20 min. Så jeg endte opp med å prøve meg på den 20 minutter en mange ganger før den var i boks. Så brukte mer enn 8 uker, m
  13. Hei, Jeg har treningsprogram som jeg tenker starte når det jeg holder på med nå er over i starten av april, og merker at jeg har veldig mange ting jeg har lyst til å gjøre, men er skeptisk på om det er litt vel mye forskjellig på en gang. Dermed lurte jeg på om noen hadde orket å ta seg en titt? Litt forklaringer og bakgrunn til hvorfor jeg har satt det opp som jeg har. - Circuits: Har fulgt Kayla Itsines sitt BBG program, og synes det er utrolig gøy. Består av mye eksplosiv styrke, og kroppsvektsøvelser, a la burpees, jump squats/lunges, push ups/walkout pushups, leg raises, mye ø
  14. Denne uken har det blitt 5 gode treningsøkter og 6 dager med 14-15 timers fastevindu og bra kosthold, så er super fornøyd med det. Ser ikke så mye forskjell på vekta, men merker fremdeles stor fremgang på trening så er fornøyd likevel! 14.02.2016 – 79.7kg og 29.8% BF 21.02.2016 - 79.0kg og 29.6% BF28.02.2016 - 78.8kg og 29.1% BF 06.03.2016 - 78.8kg og 29.0% BF
  15. Mona Iren

    Dagens Glade

    Fikk levert en pakke jeg hadde bestilt, som inneholdt 17 Quest-barer, en av hver smak! Nå blir det mange gode kaffepauser fremover!
×
×
  • Opprett ny...