Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

At man nå er i gang med styrketrening med frivekter.

Hadde min første økt i dag, ettersom jeg er helt ny når det kommer til dette, så var fokuset på å øve på å få inn de rette teknikkene.

Så jeg unngår skader og får mest mulig utbytte av treningen etterhvert også :)

Eneste jeg har og si er at jeg angrer at jeg ikke har turt og gjort dette tidligere :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stolt over meg selv nå. Har nettopp vært ute å jogget en rute med ganske bra stigning. Bort er bare oppover, hjem (selvfølgelig) bare nedover, og det tok ikke mange minuttene før jeg var nesten helt ferdig. Da tenkte jeg bare at jeg skulle prøve å jogge litt lengre før jeg begynte å gå litt igjen. Litt lengre ble plutselig enda litt lengre, og jeg var snart på toppen av den siste, bratteste bakken, som er såpass bratt at utrente vil ha problemer med å gå den uten å ta pause. Det endte med at jeg greide å fullføre hele turen på 4km uten en eneste pause fra joggingen. Det er jo ikke noe fantastisk i seg selv, men jeg hater å jogge og har elendig kondis. Deilig å ha det gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...