Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Vi har ennå ikke hatt lønnsforhandlinger. Men til den tid så tror jeg du skal gå til innkjøp av en slik en:

bubble_boy.jpg

åå, en sånn en skulle jeg hatt også :rofl: Stopper meg fra å skade meg selv til enhver tid, og ikke minst ser det utrolig morsomt ut :p Har ei venninde som sier at jeg skulle vært pakket inn i bobleplast ;) Hun har helt klart rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så mange tanker dukker opp i hodet mitt nå, at jeg nesten ikke klarer å formulere meg..

Men

WHY?! :confused:

To achieve what other's cant, you have to do what others wont. Opp 4.30 i dag, rett på trening å ta noen lette 10'ere på 170 i bøy, så hjem å hive i seg 44 eggehviter! Er deilig å klikke litt, eggehvite går ganske lett ned også, er plommen som er vanskelig å få ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
hva vant du ? =)

Vant Omega-3 Selolje i julekalenderen her på Fitnessbloggen :D Jeg svever i lykkerus over å ha vunnet noe i det hele tatt :p Aldri skjedd før :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Så gøy, gratulerer!

Min dagens glade er at jeg fikk henta iherb-pakken min på posten i dag!

Takk, det var kjempe gøy :)

Var det mulig å gå på posten i dag? :p Var der på lørdag, var helt kaos! Folk som pakket pakker, sendte pakker, hentet pakker, kranglet, ikke forstod noen ting av det dama i skranken sa til dem å styrte på. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...