Jump to content

Wolv

Members
  • Content Count

    265
  • Joined

  • Last visited

  1. Ops, beklager. Drar 150 i mark så er nok bare "sterk"
  2. Nei, det er ekstremt sjelden og ufrivilig. Reise bort og andre ting som skjer. Mange måneder siden sist. Sommerferien 2010, var en del svakere da, trente jeg ikke iløpet av de 2 månedene. Da mistet jeg en god del styrke og litt masse. Men vi er så heldige å ha noe som heter muscle memory, så det tok rundt 2 uker før jeg var på topp igjen.
  3. Så lenge du spiser bra tvile jeg sterkt på at du mister muskelmasse. De få stundene jeg har treningsfri så lenge som 1 måned mister jeg ikke muskelmasse, men blir såvidt svakere. Styrken kommer tilbake etter rundt 2 uker med hardkjør igjen.
  4. Jeg er langt ifra noen ekspert på emnet, men du utfører knebøy 99% mer riktig enn noen av de andre gutta jeg trener med. Du går langt ned med blikket rettet frem/opp. Kærne dine går ikke langt frem, men du dypper rumpa litt i bunn, men det er ganske vanlig. Gjør det selv Inntil noen med mer kompetanse svarer i tråden kan du tenke på at du utfører ganske pene knebøy.
  5. Har en bekjent med samme problem, tror hun har konvertert feil. Jeg har hatt samme problem med filene fra kameraet mitt (HDR-SR11E). Løsningen for min del var å prøve å rende et lite klipp til alle mulige filtyper som Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 10.0 kunne tilby. Filtypen jeg endte opp med var MP4-video (.mp4). Da blir videoene jeg redigerer til 1080 HD uten hakking av noe slag. Det ble like bra med en annen filtype, men da hakket det noe voldsomt når jeg spilte av med vlc, media player osv.
  6. Benkpress: Sterk Markløft: Sterk Knebøy: OK Chins: 28 Dips: 30+ Roing: Aldri prøvd Løping: Aldri prøvd
  7. Samme med meg. Får vondt i håndleddene av EZ-bar men ikke av rett stang. Var motsatt for noen måneder siden.
  8. Aziz ble funnet død i et solarium.
  9. Har det på akkurat samme måte. Gjennom hele vinter og sommer trekker fest og fyll venner og bekjente, og blir på en måte det eneste alternativet. Og på festene er det som du sier samme drama parene og samme festbremsene. Er også singel, og jammen er det stusslig i forhold til det å ha dame. Livet blir 100 ganger bedre med ei jente å dele livet med.
  10. Wolv

    Den store Dikt Tråden

    We lift, we sweat For dedication i feel no regret I have done what others fear Dedication these days seems to be quite rear And thats why i push, it is my role At the end of the day, i am other peoples goal
  11. Jeg skulle vist deg modellen vi har i treningslæreboka. Selvsagt bruker man mer energi når man løper, men ubetydelig mer av fettmassen. Når aktivitetsnivået er høyt bruker kroppen i tillegg til fettet, karbohydrater og kreatinfosfat. Hvis poenget er å brenne fett kan man like gjerne gå så man sparer karbolagrene.
  12. Bare hvis høyere tempo fører til økt forbrenning. Det vet jeg ikke noe om så der skal jeg ikke påstå noe.
  13. Jo, men det kreves ubetydelig mer av fettmassen. Du klarer ikke jogge i høyt tempo lenge. Dette fordi når du løper bruker kroppen mer energi av andre lagre enn fett, og det er begrenset hvor store disse lagrene er. Som jeg nevnte over er karbohydrater og kreatinfosfat noen av energikildene.
  14. Veit ,det høres helt rart ut. Men ifølge pensum i faget treningslære, der boka er skrevet i samarbeid mellom flere høyt utdannede personer innenfor faget idrett er det slik. Kan legge til at de ikke kan noe om styrketrening eller muskelvekst og at de hater kosttilskudd. Ene forfatteren er læreren min.
×
×
  • Create New...