Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 i sosiologi, lykke!! Fikk litt tårer i øynene når sensor og eksaminator fortalte det :blush:

Etterfulgt at pers i skulderpress :D

Og såå... fikk jeg "lille hjerterkræmmerhus", palladium fra Georg Jensen i julekalenderen!

Og sååå..(!) kjøpte jeg en ny treningstopp fordi det var vel fortjent ;)

Etter det igjen dukket pappa opp med en gave fra Illums bolighus: Herr Gårdsnisse, Herr Julenisse og Herr Sekser-Nisse. (Herr Sekser-Nisse er ikke avbildet)

post-748-14440824787148_thumb.jpg

Lørdag 3. desember er en veldig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade blir når jeg satt på T-banen etter trening med min fantastiske Tine Go-Morgen Yoghurt med Jordbærsmak. Da jeg hadde åpnet yoghurten - vel og merke på en fullstappet t-bane - så oppdaget jeg til min store forferdelse at plastikk-skjeen var borte:eek: Jeg fikk panikk å hadde ikke peiling hvor jeg skulle gjøre av meg, men like før jeg felte en tåre kom en liten jente bort til meg med en brun go-morgen yoghurt i hånden, hun tok av skjeen og ga den til meg å sa "du trenge mer en meg":wub:

JEG HAR TROEN PÅ MENNESKEHETEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade blir når jeg satt på T-banen etter trening med min fantastiske Tine Go-Morgen Yoghurt med Jordbærsmak. Da jeg hadde åpnet yoghurten - vel og merke på en fullstappet t-bane - så oppdaget jeg til min store forferdelse at plastikk-skjeen var borte:eek: Jeg fikk panikk å hadde ikke peiling hvor jeg skulle gjøre av meg, men like før jeg felte en tåre kom en liten jente bort til meg med en brun go-morgen yoghurt i hånden, hun tok av skjeen og ga den til meg å sa "du trenge mer en meg":wub:

JEG HAR TROEN PÅ MENNESKEHETEN!

Å herregud så herlig!

EDIT: Så ikke det sto "liten jente". Sååå, giftemål utgår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade blir når jeg satt på T-banen etter trening med min fantastiske Tine Go-Morgen Yoghurt med Jordbærsmak. Da jeg hadde åpnet yoghurten - vel og merke på en fullstappet t-bane - så oppdaget jeg til min store forferdelse at plastikk-skjeen var borte:eek: Jeg fikk panikk å hadde ikke peiling hvor jeg skulle gjøre av meg, men like før jeg felte en tåre kom en liten jente bort til meg med en brun go-morgen yoghurt i hånden, hun tok av skjeen og ga den til meg å sa "du trenge mer en meg":wub:

JEG HAR TROEN PÅ MENNESKEHETEN!

aaaw:blush:Smelta Ost.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokolademelk... på... dispenser..? Du må være i himmelen

Oh yes, det kan jeg love deg! Ikke hver dag man kan drikke ubegrensa med iskald litago :p

Med mindre du stikker på en velutstyrt kiosk/bensinstasjon og betaler shitloads for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...