Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEG HAR KLART Å BEVARE EN BLOMST!

til info: jeg har klart å tørke ut en kaktus. men nå blomstrer det en orkide her :D

Du er min heltinne!

Dette er min dagens glade.

«Samfunnsbølla»: Finansierte valgkamp med hjemmebrent

Jeg syns det er bra at det finnes fornuftige folk her i verden! Tenk om hjemmebrent kulturen skulle dø ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, fantastisk! Godt det ikke bare er meg! :D

Mine også !! Jeg har alltid vært håpløs med planter , eneste jeg har klart å holde liv i har vært en type palme som skal tørkes SKIKKELIG ut imellom hver vanning. DET har jeg fått til:rofl: Hadde en orkide stående her i 2 år uten at det blomstret en eneste gang. Sendte den til moren min, og tror du ikke den blomstret som bare det ??? Men nå har jeg funnet to som liker meg tydeligvis. Blomstret i flere uker *stolt* :D Gud, vi er flinke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine også !! Jeg har alltid vært håpløs med planter , eneste jeg har klart å holde liv i har vært en type palme som skal tørkes SKIKKELIG ut imellom hver vanning. DET har jeg fått til:rofl: Hadde en orkide stående her i 2 år uten at det blomstret en eneste gang. Sendte den til moren min, og tror du ikke den blomstret som bare det ??? Men nå har jeg funnet to som liker meg tydeligvis. Blomstret i flere uker *stolt* :D Gud, vi er flinke !

Det er derfor jeg bare har grønne planter som skal vannes sjelden. :p Vanner de når fredslilja henger med bladene,. haha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, sjekket akkurat målene mine.. i August i år målte jeg 93,5 cm rundt brystet . Målte nå i kveld og fant 97 (?!) så på 3 mnd har jeg blitt 3,5 cm bredere . Og jeg har gått ned vekt? høres dette vettugt ut ? Det er ihvertfall min Dagens glade :D

Nå må jeg måle meg selv... Nysgjerrig på om jeg har forandra meg noe:D

EDIT: Ooh, jeg er også 97 cm, var 94 for ett par mnd siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG HAR KLART Å BEVARE EN BLOMST!

til info: jeg har klart å tørke ut en kaktus. men nå blomstrer det en orkide her :D

Haha, samme til meg. Alltid klart å drepe blomster, men så fikk jeg en orkide til innflyttningsgave.. Og den blomstrer som bare det! Babyen min, det der :wub: Jeg er kjempestolt over den. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme til meg. Alltid klart å drepe blomster, men så fikk jeg en orkide til innflyttningsgave.. Og den blomstrer som bare det! Babyen min, det der :wub: Jeg er kjempestolt over den. xD

Fantastisk;) Høres jo ut som regne blomstermordere hele gjengen her. Jaja, godt jeg går på husmorskole, så jeg kan bli "fullverdig" igjen:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...