Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Eileen sin nye avatar og det faktum at CamillaLor fremdeles er i live er dagens glade her!

Ja du har ikke trådt inn som bodyguard enda, så jeg lever jo i konstant fare!!

I går trodde jeg også at jeg var støl i hoftene etter å ha danset så mye swing, men i dag hadde det kommet frem blåmerker på begge sidene så jeg vet ikke helt hva som har skjedd jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har ikke trådt inn som bodyguard enda, så jeg lever jo i konstant fare!!

I går trodde jeg også at jeg var støl i hoftene etter å ha danset så mye swing, men i dag hadde det kommet frem blåmerker på begge sidene så jeg vet ikke helt hva som har skjedd jeg...

Vi har ennå ikke hatt lønnsforhandlinger. Men til den tid så tror jeg du skal gå til innkjøp av en slik en:

bubble_boy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ennå ikke hatt lønnsforhandlinger. Men til den tid så tror jeg du skal gå til innkjøp av en slik en:

bubble_boy.jpg

Åh, det burde jeg hatt på listen til "secret santa" :rofl:

Dessuten, det å få lov til å være i nærheten av meg til enhver tid burde være lønn nok, Stig. Det finnes de som gjør de merkeligste ting for å faktisk få lov til dette (noe de selvsagt ikke får. Uoppnåelig er mellomnavnet mitt) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...