Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om jeg trener på Spring Rona (sammen med pensjonistene), står det heldigvis ikke så dårlig til med knebøyinga der ;)

vel den ene gangen jeg tok turen var det en som "bøyet" i de mest luft dempede skoene med færne plasert på vektskiver, pussy pad og max 35graders bøy.

Mulig jeg bare fikk se humor siden ved stedet og sitter igjen med et skeivt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var kanskje ikke en fet rutine som i "haha, så dumt det så ut", men jeg synes det så ganske innviklet ut i forhold til det jeg vanligvis ser.

Det var ei jente som hoppet ned i utfall, så hoppet hun opp og byttet om på beina, før hun hoppet ned i en knebøy for så å gjøre et spensthopp. Repeat. Kan være kjempeeffektivt for alt jeg vet, men det var såpass uvanlig at jeg ble stående og kikke (ho skar ikke i øya heller, så det hjalp jo på :sorry:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje ikke en fet rutine som i "haha, så dumt det så ut", men jeg synes det så ganske innviklet ut i forhold til det jeg vanligvis ser.

Det var ei jente som hoppet ned i utfall, så hoppet hun opp og byttet om på beina, før hun hoppet ned i en knebøy for så å gjøre et spensthopp. Repeat. Kan være kjempeeffektivt for alt jeg vet, men det var såpass uvanlig at jeg ble stående og kikke (ho skar ikke i øya heller, så det hjalp jo på :sorry:).

Burde ikke dette heller vært skrevet i "creepy på trening"-tråden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :p

Etter 33 år på denne planeten har jeg lært meg å kunne observere i det skjulte, så "stående og kikke" var nok ikke 100% nøyaktig. :nin:

;)

even moar creepy tendenser :D :D

men ja man får seg en egen teknikk når de flotte damene trener hipthrust rett ovenfor der man sitter å skråbenker :D

eller en sånn rygghev sak foran der man står å kjører utfall :D :D jenter altså, stelle seg opp sånn så vi gutta må se andre veien for ikke å være creepy :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller jenter som tar i sånn på trening at de lager slike lyder så det høres ut som noe de gjør ni måneder før de føder ;)

men jenter som tar i såpass att det høres ut som noe som skjer rett før de 9 mnd er nesten helt ok :D

hadde ei som sykla på en slik avdanka spinningsykkel, og hu sykla intervaller, og når hu kjørte full spiker så hørtes det ut som att hu fikk ei skikkelig runde i sengehalmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet ikke helt om dagens observasjon kvalifiserer til "fet rutine", men i alle fall spesiell fremtoning :p

Var på trening i dag og la merke til en stor, mørk "bro" som trente like ved. Typ brei som ei låvedør, 165 høy, svære tattiser, bling i øra og spaghetti-bakside på GASP-toppen. Typisk også den som stønner ved hver rep, brøler på siste rep og slenger vektene i bakken mellom settene. La merke til han for å si det sånn. Men - til poenget! Det morsomme var at han hadde en mellomstor, søt jenteveske av merket louive vuitton med seg! Så for hver gang han skulle ta en slurk av shaken var det neddi og fikse med den, drikke fra shakern og putte den oppi igjen. Og det var jentestropper,s å mellom apparatene/benkene/vektene tok han den pent over skuldra, spaserte bort og la den forsiktig ned. Og så var det på igjen med høylytt stønning, brøling og svetting!

Var i det hele tatt et vittig, litt søtt og merkelig syn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

VI har en eldre herremann på vårt senter, 89 år ung. Han fulgte med i dag når jeg øvde meg på disse hersens chins-ene. Under en av mine pauser kom han bort. "Det ser mye lettere ut når jeg tar chins!" Og så gikk han opp på stepp-kassa mi, hvor jeg da sa; "Du skal vise meg hvordan det gjøres du nå da?":p "Ja!", var svaret med et glis om munnen. Han tok 12 chins på rappen.:bag:

Vet jo at han er rå, så lot han få holde på og jeg skrøt uhemmet av ham i etterkant. Jeg sa at "mitt mål er å bli like god som deg!"(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ok første oppdatering fra Spring Rona Andreas87! På fredag var det 3 gymbros som tok markløft fra rack, hvor de to andre "spotta" dvs løfta på hver side av stanga. Altså var det alt for tungt for han som egentlig "løfta" . De tre klarte vel til sammen å løfte 150 ish kg fordelt på 2-3 sett a 5 reps. Første gang jeg har ledd høyt av folk på treningssenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok første oppdatering fra Spring Rona Andreas87! På fredag var det 3 gymbros som tok markløft fra rack, hvor de to andre "spotta" dvs løfta på hver side av stanga. Altså var det alt for tungt for han som egentlig "løfta" . De tre klarte vel til sammen å løfte 150 ish kg fordelt på 2-3 sett a 5 reps. Første gang jeg har ledd høyt av folk på treningssenter :D

Spotting på markløft er fett ja :D :D Har aldri opplevd å se det selv...

Har derimot sett noe som minner om spotting på push press..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok første oppdatering fra Spring Rona Andreas87! På fredag var det 3 gymbros som tok markløft fra rack, hvor de to andre "spotta" dvs løfta på hver side av stanga. Altså var det alt for tungt for han som egentlig "løfta" . De tre klarte vel til sammen å løfte 150 ish kg fordelt på 2-3 sett a 5 reps. Første gang jeg har ledd høyt av folk på treningssenter :D

Spring er KLASSE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ok første oppdatering fra Spring Rona Andreas87! På fredag var det 3 gymbros som tok markløft fra rack, hvor de to andre "spotta" dvs løfta på hver side av stanga. Altså var det alt for tungt for han som egentlig "løfta" . De tre klarte vel til sammen å løfte 150 ish kg fordelt på 2-3 sett a 5 reps. Første gang jeg har ledd høyt av folk på treningssenter :D

wat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...