Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig mange flotte tattoveringer i tråden her! Funderer på en spine-tatto men har en på skulderen fra ungdomstiden hvor jeg må ha cover-up så foreløpig leter jeg etter motiv slik at begge tattoveringene kan passe sammen, ihvertfall stilmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Det kommer helt an på personen de er på. Jeg liker det om de gir mening og er kreative. Datoer f. eks er bare sykt kleint og lite kreativt. 

Tribals på uansett kjønn er bare sykt harry eller roy.

Når man først skal ha en er jeg glad for å se noen som velger å virkelig gå for det helhjertet. Altså at man får litt størrelse på den.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på personen de er på. Jeg liker det om de gir mening og er kreative. Datoer f. eks er bare sykt kleint og lite kreativt. 

Tribals på uansett kjønn er bare sykt harry eller roy.

Når man først skal ha en er jeg glad for å se noen som velger å virkelig gå for det helhjertet. Altså at man får litt størrelse på den.

jeg synes det er mer Harry og kleint når andre bruker tid og energi på p legge seg borti hva andre gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det beste bildet jeg fant....(don't mind the baby). Min eneste og antageligvis siste tattovering. Angrer ikke, men ville dratt den litt lenger nedover armen om jeg kunne tatt den på nytt.                            Ellers er jeg veldig fan av tattoveringer hos andre, så lenge det ikke er av type mange små klistermerketattoveringer😆

image.jpg

Endret av Snordskog
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...