Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var slitsomt og vondt å sitte så lenge, og fikk en reaksjon med feber og hodepine første dagen.

Sheet, ble plutselig veldig nervøs for å ta tattoveringen jeg skal ta mot slutten av sommerferien. Blir sittende minst 8t første dag, to fridager, så minst 8t til, å kanskje litt ekstra den femte dagen...o_O Dine så veldig bra ut forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheet, ble plutselig veldig nervøs for å ta tattoveringen jeg skal ta mot slutten av sommerferien. Blir sittende minst 8t første dag, to fridager, så minst 8t til, å kanskje litt ekstra den femte dagen...o_O Dine så veldig bra ut forresten. :)

Det hørtes ikke helt bra ut.. Huden blir veldig hoven, rød og vanskelig å jobbe med når du sitter så lenge (med mindre dere bare lager linjer osv, og ikke farger) og det er vanlig å vente i en måneds tid til tatoveringen har healet før man jobber videre med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke helt bra ut.. Huden blir veldig hoven, rød og vanskelig å jobbe med når du sitter så lenge (med mindre dere bare lager linjer osv, og ikke farger) og det er vanlig å vente i en måneds tid til tatoveringen har healet før man jobber videre med den.

Blir å ta halve første dagen og resten andre dagen (altså lår 1 dag, og ribbe/mage/rygg andre dagen) hevelsen sprer seg vel ikke så fryktelig langt? Må nesten gjøre det på den måten iom at jeg har bestemt meg for å reise relativt langt og dyrt for å ta den. :) Er også bare line/dotwork så ikke noe skyggelegging om det er det som skaper hevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, o

Blir å ta halve første dagen og resten andre dagen (altså lår 1 dag, og ribbe/mage/rygg andre dagen) hevelsen sprer seg vel ikke så fryktelig langt? Må nesten gjøre det på den måten iom at jeg har bestemt meg for å reise relativt langt og dyrt for å ta den. :) Er også bare line/dotwork så ikke noe skyggelegging om det er det som skaper hevelsen.

ahh, nei, da blir det jo mer som to separate tattoveringer :) Det ideelle hadde nok uansett vert å vente litt siden det er en ganske stor påkjenning på kroppen, men sett situasjonen an så skjønner jeg at du gjør det sånn. Og tviler på at det blir noe problem, annet enn at den andre tatoveringen gjør litt mer vondt og at du blir litt ekstra sliten osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ahh, o

ahh, nei, da blir det jo mer som to separate tattoveringer :) Det ideelle hadde nok uansett vert å vente litt siden det er en ganske stor påkjenning på kroppen, men sett situasjonen an så skjønner jeg at du gjør det sånn. Og tviler på at det blir noe problem, annet enn at den andre tatoveringen gjør litt mer vondt og at du blir litt ekstra sliten osv

Jeg får gjøre det slik, når jeg gjør det vanskelig for meg selv og er uberkresen på hvem som får tegne motiv og tattovere stilen så får jeg heller tåle litt. Smerten er uansett bare midlertidig, no pain, no gain :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheet, ble plutselig veldig nervøs for å ta tattoveringen jeg skal ta mot slutten av sommerferien. Blir sittende minst 8t første dag, to fridager, så minst 8t til, å kanskje litt ekstra den femte dagen...o_O Dine så veldig bra ut forresten. :)

Går nok fint, hvordan folk reagerer på tatoveringer avhenger sterkt fra individ til individ, generelle forventninger til smerte og hvordan tattovøren behandler nålen samt hvilken type maskin det blir brukt.

Har bestemt meg 99% for at jeg vil tatovere meg i høst, som en belønning for 10 uker i strekk med sommerjobb, gleder meg allerede

Bruk den tiden du har igjen til å være 100% sikker på at du vil ha det motivetl, størrelsen og plasseringen. Det er så utrolig mange som delvis angrer på dette i tillegg til valg av tattovøren. Sistnevnte grunnet pris, kvaliteten blir deretter. Personlig hadde jeg tre år ventetid etter at jeg bestemte meg for sleeven, av akkurat ovennevnte grunner; Vil jeg elske den etter 5-10 år? Er tattovøren dyktig nok til å levere varene for noe jeg skal ha hele livet mitt? Svaret på begge to er et rugende ja fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheet, ble plutselig veldig nervøs for å ta tattoveringen jeg skal ta mot slutten av sommerferien. Blir sittende minst 8t første dag, to fridager, så minst 8t til, å kanskje litt ekstra den femte dagen...o_O Dine så veldig bra ut forresten. :)

takk for det:-) Ikke la det skremme deg. Som nevnt over så reagerer man forskjellig på en slik påskjenning. Men den farligste bivirkningen er at mye vil ha mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fint, hvordan folk reagerer på tatoveringer avhenger sterkt fra individ til individ, generelle forventninger til smerte og hvordan tattovøren behandler nålen samt hvilken type maskin det blir brukt.

Bruk den tiden du har igjen til å være 100% sikker på at du vil ha det motivetl, størrelsen og plasseringen. Det er så utrolig mange som delvis angrer på dette i tillegg til valg av tattovøren. Sistnevnte grunnet pris, kvaliteten blir deretter. Personlig hadde jeg tre år ventetid etter at jeg bestemte meg for sleeven, av akkurat ovennevnte grunner; Vil jeg elske den etter 5-10 år? Er tattovøren dyktig nok til å levere varene for noe jeg skal ha hele livet mitt? Svaret på begge to er et rugende ja fra min side.

Takk for tips! Motivet på to linjer tekst har jeg ønsket meg i snart tre år, tror jeg har funnet plassering, så det er tatovør og font som gjenstår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Har begynt å få tilnærmet normal farge og størrelse på armen min nå. Men fy faen så den klør. Mulig jeg dør likevel.

gled deg til flassingen, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også tatoveringskribling igjen! Bestemt meg for å premiere meg selv med noe fint når jeg har levert eksamen i mai. Men er så mye jeg har lyst på!

En liten (eller stor?) plan å ha rosemaling på overarmen, noen som kjenner til noen som er flinke til sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til sted i Oslo / tatovør som kan lage en slik rose tatovering; så "ekte" som mulig (og som er flink med farger)? Tenkte å begynne å lete etter sted og person nå..., så får man se om det blir en match et sted :)

[ATTACH]161942[/ATTACH] [

ATTACH]161943[/ATTACH]

Jeg tattoverte min av Grimmy3D da han var i Norge. Bare google navnet, insane fotorealistiske fargerrike tattoveringer, og han er spesielt god på blomster. Har selv oppover hele overarmen.

Dessverre må du til Moskva, haha. Dog så det nok billigere med fly/hotell + tatovering, enn å gjøre bare tatoveringen i Norge. :p Jeg betalte 1800 kr for modifisert half-sleeve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...