Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Dessverre må du til Moskva, haha. Dog så det nok billigere med fly/hotell + tatovering, enn å gjøre bare tatoveringen i Norge. :p Jeg betalte 1800 kr for modifisert half-sleeve.

1800 for half-sleeve er jo absurd... For den prisen har jo de færreste dyktige tatovører i nær sagt alle "vestlige land" ikke kommet lenger enn til skisseringen av en ny tattooo_O

Til sammenligning regner jeg med at sleeven min kommer til å ende med en prislapp på ca 40.000 :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Det er et mønster. Sikkert inspirert av noe, men jeg aner i så fall ikke hva :)

Digger at "alle" bare, hva betyyyr det? Har det en spesiell mening? Og du bare, "det er et mønster, det er kult." Selvfølgelig kan det være at det har en dypere betydning for deg, men jeg er i alle fall av typen som hovedsaklig tar en tattoo fordi det ser bra ut. Var forresten helt sykt nice stil. (y) Du får poste bilde når du har tegnet et design, vil gjerne se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Det er et mønster. Sikkert inspirert av noe, men jeg aner i så fall ikke hva :)

Hvor fant du den? Nå ble jeg tatoveringkeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger at "alle" bare, hva betyyyr det? Har det en spesiell mening? Og du bare, "det er et mønster, det er kult." Selvfølgelig kan det være at det har en dypere betydning for deg, men jeg er i alle fall av typen som hovedsaklig tar en tattoo fordi det ser bra ut. Var forresten helt sykt nice stil. (y) Du får poste bilde når du har tegnet et design, vil gjerne se. :)

Hehe ja. Jeg har jo tidligere påpekt her i tråden at en tatovering for min del er mer et kunstverk enn noe som skal bety så himla mye for meg. Det er jo en langt større sjanse for at jeg angrer på tatoveringen om det er noe av betydning, jeg endrer jo mening hele forbanna tiden.

Skal selvfølgelig poste når jeg har fått til noe kult. Har en ganske klar tanke i hodet, men er litt vanskelig å få oversatt det på papiret. Har heldigvis god tid på meg enda :)

Hvor fant du den? Nå ble jeg tatoveringkeen.

Kunstneren heter Dr. Woo. Fant posten på en blogg jeg følger: http://www.thisiscolossal.com/2015/04/elegant-fine-line-geometric-tattoos-by-dr-woo/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant denne og ble umiddelbart forelsket. Tipper det jeg får tegnet selv etterhvert havner nærmere den her enn de jeg postet tidligere. Målet er at jeg skal ta tattis når jeg klarer 100 i mark :)

woo-1.jpg

Den der setter enorme krav til tatovøren iallefall. Ikke hvem som helst som blekker folk rundt om som klarer den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok rett i det. Jeg bør vel være ganske nøye på hvem jeg velger. Jeg er jo ganske opptatt av at det skal være tynne nøyaktige streker. Skal i alle fall høre litt rundt blandt mine tatoverte venner her i Trondheim når tiden kommer, men er kanskje lite vits i å lete etter tatovør før jeg har en konkret plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om en har sånn ca tanker rundt en tatovering, men mangler en kunstnerisk side for å se hvordan den faktisk blir i virkeligheten, kan man stikke innom noen sjapper og se hva de klarer å tegne? Eller er det type gratisarbeid de vil helst slippe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en har sånn ca tanker rundt en tatovering, men mangler en kunstnerisk side for å se hvordan den faktisk blir i virkeligheten, kan man stikke innom noen sjapper og se hva de klarer å tegne? Eller er det type gratisarbeid de vil helst slippe?

Jeg kan ikke se noe annet enn at de som skal blekke skjønner at folk gjerne vil se hva de får til før nåla synker inn, #prøvekjørebilenførdukjøper etc.

(men nå har jeg jo ingen tegninger på meg, så hva vet vel jeg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke se noe annet enn at de som skal blekke skjønner at folk gjerne vil se hva de får til før nåla synker inn, #prøvekjørebilenførdukjøper etc.

(men nå har jeg jo ingen tegninger på meg, så hva vet vel jeg?)

Jeg bare tenker at hadde alle hatt lyst til å se hvordan deres idèer faktisk ser ut på papiret, så hadde de ikke gjort noe annet enn å tegne concept art, framfor å faktisk tatovere? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en har sånn ca tanker rundt en tatovering, men mangler en kunstnerisk side for å se hvordan den faktisk blir i virkeligheten, kan man stikke innom noen sjapper og se hva de klarer å tegne? Eller er det type gratisarbeid de vil helst slippe?

Det er helt normalt at en tatovør skisser opp det du formidler ja. Stikk innom de du har sett deg ut og snakk med de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så kjent i tatoveringensverden, mtp hvem som er flink på de diverse stilene. Liker stilen til Niki23gtr, og jeg tror at det er den stilen og skillen som skal til for å få til det jeg ser for meg.

Noen forslag til tatovører som klarer den kompleksiteten/stilen? Helst i Norden, men "må man så må man" dersom de er i utlandet. Kan vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så kjent i tatoveringensverden, mtp hvem som er flink på de diverse stilene. Liker stilen til Niki23gtr, og jeg tror at det er den stilen og skillen som skal til for å få til det jeg ser for meg.

Noen forslag til tatovører som klarer den kompleksiteten/stilen? Helst i Norden, men "må man så må man" dersom de er i utlandet. Kan vente.

hadde jeg vært deg ville jeg booket time hos selveste Niki23gtr selv ;) han der har sinnsyke tattoveringer som kalles for kunstverk, råkule også :cool: noe slikt skal du lete lenge etter at andre skal klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært deg ville jeg booket time hos selveste Niki23gtr selv ;) han der har sinnsyke tattoveringer som kalles for kunstverk, råkule også :cool: noe slikt skal du lete lenge etter at andre skal klare

Enig der! Problemet er vel 3-4 års ventetid :D

edit:

de jeg fant foreløpig som er i det hele tatt i nærheten av det jeg ser for meg er disse. Den skal være to-sidet: en side av skallen skal være som om satan selv har tegnet den og den andre skal være en "kind-looking" variant. De to sider skal helst blende sammen. En steinbukk "ying/yang"-ekvivalent.

post-16867-14441003475666_thumb.jpg

post-16867-14441003475031_thumb.jpg

post-16867-14441003475501_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Ikke helt det samme, men - sjekk ut Pawel og Kai på Timeless tattoo. Er hvertfall de beste tatovørene jeg vet om i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...