Jump to content

SarahM

Members
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

About SarahM

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/23/1994

Recent Profile Visitors

774 profile views
  1. Jeg trodde nervekompresjon skulle gjøre helt latterlig vondt hele tiden jeg. Men får bytte til litt høyere stang igjen. Vil dette gå over av seg selv når jeg slutter med lav stang? Er fortsatt merkbart etter to dager uten trening, men mye bedre. Er ikke spesielt gira på å stikke til lege eller slikt, får bare høre "du må slutte å trene på den måten som gjør vondt." Men om jeg faktisk må til en spesialist for å bli helt kvitt plagene får jeg gjøre det.
  2. Har hatt en halvårs pause uten så alt for mye knebøy, et par økter her og der, men ikke noe spesielt. Nå har jeg begynt for fult igjen med litt lavere stangplassering enn jeg hadde før. Dette er mye bedre for min del så slipper jeg at stangen gnager og lager blåmerker på toppen av skulderbladene. Jeg føler nå at den ligger bedre på ryggen til tross for at håndleddene får litt mer press på seg. Det som er problemet nå er at det dukker opp en rivende følelse inne i skulder-leddet (og i musklene over/fremfor/bak skulderen også, men denne er mildere) halveis gjennom settet og en mer brennende smerte i ettertid. Nå er det konstant vondt og armen min sovner til random tidspunkt gjennom dagen. Føler også at jeg har redusert styrke i hele armen. Hva kan dette være? er kun på ene siden, og det blir verre hver gang jeg kjører knebøy, enten det er lette eller tunge vekter. Smerten blir nærmest uutholdelig etter treningsøkt men er bare irriterende dagene etter. Jeg har ikke spesielt dårlig mobilitet i leddet og den "hold i et kosteskaft og vift den over og bak hodet" er ikke noe problem med halv-smalt grep. Knebøy blir utført med smalt grep, det blir ikke bedre av å holde lengre ut.
  3. Noen som vet hva sangen de brukte mye under jr-NM heter? Trenger pømpe-sang Edit: NM i styrkeløft that is, en typisk champion-sang.
  4. Bumper denne jeg! Vil ha mer!
  5. Naj, var nok ikke den, men takk for tips! Får lete litt gjennom karpe diem ja, ikke kommet på de.
  6. Trenger hjelp til å finne en sang. Eneste lyricsen jeg husker er "jeg kan rocke slips, men er saus på skjorta" eller noe i den duren (samt flere lignende greier: jeg kan gå med dress, men har åpen skjorte). Norsk rap-typ sang, Har googlet meg grå og hørt gjennom det meste av Dirty Oppland, Arif og Onkl P men finner den ikke! Hjelp!
  7. SarahM

    Tatoveringer

    Dere som er så godt i gang med snakk om såpe, jeg fikk beskjed om å bruke grønnsåpe, (riktig nok noen år siden nå) er dette utgått informasjon?
  8. Ingen som har prøvd Misfit flash? Synes den er det eneste pene aktivitetsarmbåndet, men om det er helt ubrukelig er det jo ikke vits uansett hvor pent det er.
  9. SarahM

    Tatoveringer

    Digger at "alle" bare, hva betyyyr det? Har det en spesiell mening? Og du bare, "det er et mønster, det er kult." Selvfølgelig kan det være at det har en dypere betydning for deg, men jeg er i alle fall av typen som hovedsaklig tar en tattoo fordi det ser bra ut. Var forresten helt sykt nice stil. Du får poste bilde når du har tegnet et design, vil gjerne se.
  10. SarahM

    Dagens negative

    Hadde endelig en god unnskyldning for å kjøpe meg B&O H8 headsettet jeg har siklet på i en evighet fordi DNB har supertilbud på expert (Dagens glade)... meeeeen så er det ingen experter i nærheten som har det på lager. Jaja, penger ikke-brukt, er vel penger spart. Eller bare penger brukt på annet dritt.
  11. Kjøpt via quest sine hjemmesider? Ingen stopp i tollen osv?
  12. Bor ikke i Oslo så det blir nok litt styr, får vel heller bare vente til de er kommer til iHerb (der fikk de smores relativt kjapt tror jeg) eller andre lignende steder får de inn.
  13. Noen som vet når og hvor det er mulig å få tak i den nye sjokolade/mintsmaken? Vil ikke bestille fra quest selv iom at frakt kommer på 15 dollar, og jeg vil helst bare smake 1 bar først.
  14. Sliter med det samme jeg også, har ingenting som kan minne det miste om kondis. Men man må bare begynne i det små, og for meg har det funger bra å fokusere på å trene "lenge" altså, 30 minutter eller mer i slengen. Om du ikke klarer å løpe/gå intervaller (jogg til du vil dø, gå til du har litt energi igjen, og repiter) i 30 minutter begynn med å gå tur på fjellet, få opp pulsen. Det tar tid, og det er tungt og flaut, men sålenge man ikke gir opp vil det bli bedre. Push degselv hver gang, man får ikke forbedringer ved å trene i den komfortable sonen. Pass også på at kroppen får nok næring. Jeg gikk i alt for lavt kalori-underskudd en periode mens jeg forsøkte å få opp kondisen, og det fungerte ikke, men så snart jeg uppet kaloriinntak kjente jeg forbedringer.
×
×
  • Create New...