Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Enig der! Problemet er vel 3-4 års ventetid :D

edit:

de jeg fant foreløpig som er i det hele tatt i nærheten av det jeg ser for meg er disse. Den skal være to-sidet: en side av skallen skal være som om satan selv har tegnet den og den andre skal være en "kind-looking" variant. De to sider skal helst blende sammen. En steinbukk "ying/yang"-ekvivalent.

[ATTACH]163481[/ATTACH][ATTACH]163482[/ATTACH][ATTACH]163483[/ATTACH]

Råkult idee! :D hvis du vil ha Niki sin type stil så syns jeg det er verdt å vente, men finner du andre som klarer samme stilen som Niki så sier jeg kjør på

men hvem andre som klarer jeg kan jeg desverre ikke si fordi jeg vet om ingen så talentfulle i Norge foreløpig :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt det samme, men - sjekk ut Pawel og Kai på Timeless tattoo. Er hvertfall de beste tatovørene jeg vet om i Norge :)

Litt usikker på hva de kan, men jeg kan jo seff høre. Jeg føler at Timeless er for "fine" i tegningene, om det gir noe mening. Jeg trenger noe litt mer steampunk/goth.

Kai har jo denne, og det er jo litt nærme den stilen, men fortsatt litt for fin ifht det jeg er ute etter. Mulig han klarer å tegne grovere.

3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva de kan, men jeg kan jo seff høre. Jeg føler at Timeless er for "fine" i tegningene, om det gir noe mening. Jeg trenger noe litt mer steampunk/goth.

Kai har jo denne, og det er jo litt nærme den stilen, men fortsatt litt for fin ifht det jeg er ute etter. Mulig han klarer å tegne grovere.

3.jpg

forskjellen mellom han og Niki er at Kai bruker mindre kontraster og skygger, dette kan styrkes med mer blekk og mer skyggelegging, for en flink tattovær skal ikke det være så mye vanskeligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjellen mellom han og Niki er at Kai bruker mindre kontraster og skygger, dette kan styrkes med mer blekk og mer skyggelegging, for en flink tattovær skal ikke det være så mye vanskeligere

Siden jeg er "zykt ny å sånn", så skjønner jeg at jeg liker kontraster :D Kontraster er fint. Ser for meg at selve skallen skal være høykontrast, mens bakgrunnen vil være litt mer soft, som f.eks. huset er på armen til høyre her. Det vil gi hele greia en slags 3D effekt, eller inntrykk av "spatial depth".

11-full-sleeve-tattoo.jpg

Med den ventetiden Niki har, så tror jeg har goood tid på å komme opp med bakgrunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en har sånn ca tanker rundt en tatovering, men mangler en kunstnerisk side for å se hvordan den faktisk blir i virkeligheten, kan man stikke innom noen sjapper og se hva de klarer å tegne? Eller er det type gratisarbeid de vil helst slippe?

er gjerne ett depositum på 200kr som de tar for og ikke sitte med skjegget i postkassa når de har brukt 2-3 timer på en tegning som aldri blei noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der! Problemet er vel 3-4 års ventetid :D

edit:

de jeg fant foreløpig som er i det hele tatt i nærheten av det jeg ser for meg er disse. Den skal være to-sidet: en side av skallen skal være som om satan selv har tegnet den og den andre skal være en "kind-looking" variant. De to sider skal helst blende sammen. En steinbukk "ying/yang"-ekvivalent.

[ATTACH]163481[/ATTACH][ATTACH]163482[/ATTACH][ATTACH]163483[/ATTACH]

sjekk ut Rico på Crossover tattoo i tønsberg, han kan fikse en slik skalle som du ønsker.

https://www.facebook.com/CrossoverTattooArtGallery/photos_stream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HÆLVETTTTTE :(

Niki har sedan två år tillbaka stängt sin kö. När den öppnas och hur läget kommer se ut då e oklart.

Info om detta kommer upp på FB sidan (men det lär ta ett tag)

Skrevet 13 mai av Wicked Tattoo Sweden FB-side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan man dusje normalt igjen etter å ha tatt tatovering?

Det er nå 2 uker siden jeg tok min første, og 1 uke siden jeg tok den andre.

Begge er på underarmen.

jeg står fortsatt å holder armen i luften når jeg dusjer o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*poff*

tatoveringen skal vaskes tre ganger daglig med uparfymert såpe. du skal bare bruke fingertuppene, og du må ikke finne på å klø som Sexylubben83 tipser om over her. asan og dr greve er heller ikke noe du bør bruke. denne derimot:

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/Barnengen-flytende-s%C3%A5pe-300-ml/PID-907327.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...