Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Dude.. skal du ha en maori (noe en som ikke har noe tilknytning til maoristammene i det hele tatt bør ha) Så IKKE fin en på nettet!! En maori tatto, er faktisk livshistoriene til maori folket. De har sin egen unike betydning. Finner du en på nett, kan det godt hende at du har historien til en random fyr ute i verden på kroppen din. Skal du ta en maori, finn noen som kan faget, og lag din egen personlige. Ikke ta noe fra nett. Vær nøye med hva du tatoverer, for en maori kan være svært støtende mot maori stammene vis de ser en "ikke maori" med Maori tattoo.

Ja ikke gå med t-skjorte om du skal på Grünerløkka, skal være mange Maorier der, :nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Har siklet på verkene hans lenge selv. Men med en ventetid på to-tre år så er det bare å stille seg i kø ;)

stiller meg i kø for prosjektet jeg skal ha. men har han kun kontakt over tlf? (sliter med svenske språket...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stiller meg i kø for prosjektet jeg skal ha. men har han kun kontakt over tlf? (sliter med svenske språket...)

Funker nok helt fint å ta det skriftlig også :) Men det skal jeg ikke uttale meg for mye om da jeg ikke har vært i kontakt med han selv. Her er i alle fall facebooksiden hans (ikke den private) Niki23gtr Niki Norberg art tattoo | Facebook så får du se om du får kontaktet han via den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...