Jump to content

Rockabilly

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

  1. http://myrevolution.no/chunk-of-protein-100g Denne er NYDELIG!!! Smaker faktisk sjokolade, så den anbefales virkelig!!! Den desidert beste proteinbaren jeg har smakt!!
  2. Takker for gode tips - veldig takknemlig for det :happy: !!! Skal prøve som du sier, få i meg mer proteiner og fett. Det er bare hjernen som motarbeider meg, i og med at jeg i tillegg til å bygge muskler, ønsker å gå ned i fettprosent.. Så da blir det "feil" i hodet mitt å spise mer fett og mer mat.. .. men jeg har både hørt og lest det, så sånn sett er det ikke helt nytt.. Har også lest at det er viktig med f.eks. selolje tilskudd. Prøvde det, men det var HELT pyton ... så den flaska har jeg gitt opp og kasta.. Har ikke fått rota meg til å kjøpe kapsler, men tenker det kan være lurt. Hva mener du? Jeg har trent styrke i ett år nå, og har blitt sterkere på dette året. Ser det godt på armer og skuldre/rygg, men ikke særlig på magen.. Men er ikke sånn at jeg har masse valker, men magen er litt valkette og slapp, så hadde ønsket å fått stramma opp den.. Men - jeg må vel bare fortsette som jeg har gjort. Trene litt hardere, spise mer som du nevner, og ta tiden til hjelp. Forstår det tar tid å få "drømmekroppen".. Ha ha ... I alle fall bli mer fit, det er målet!
  3. Eh... nei.. Men frokost er som regel et par knekkebrød, noen ganga tre. Som regel ost og skinke på, litt majones. Et eller to glass melk. Lunsj det samme eller salat i kantinas salatbar. Middag, hovedsaklig kjøtt og grønnsaker. Kveldsmat kan bli det et eller to knekkebrød. Kankskje en skyr eller cottage cheese som mellommat. Har hørt før at jeg spiser for lite. Så vet ikke jeg.. Har prøvd å regne ut kaloriinntak, men synes det blir vanskelig når vi har to barn i huset. Vil ikke ha sånn fokus på hvor mange gram jeg spiser.. Trener som regel 3 ganger i uka, noen ganger 4. Hovedsaklig styrke. Jeg er ikke noen springer, sliter med balansen på en fot, og er derfor snublete. Elipsemaskina er jeg på når jeg har kardiotrening. Vet ikke om du har noen tips til meg?
  4. Joda, det er det. Men jeg føler jeg er mer mot lavkarbo i kosten nå også. Spiser aldri brød og pasta, lite ris, og litt grove knekkebrød. Sukker er vel det jeg må kutte på om det er noe, men føler ikke jeg spiser mye av det heller. Så vet jammen ikke.. ...
  5. Jeg er 36 år, 164 cm og vekta ligger ca på 62 kg..
  6. Det er jo akkurat sånn jeg har spist og trent det siste året. Jeg trener styrke og prøver å spise nok proteiner og sunt. Jeg er blitt sterkere, men hadde gjerne sett at magen hadde blitt fastere... Den er jo forsåvidt det innom valkene.. Så tenkte om denne dietten kunne hjelpe meg med det.. Blir denne dietten så mye værre enn periodisk faste da? Forstår jo at man må spise sunt de 5 normaldagene. De andre 2 kan man jo spise endel om man holder seg stort sett til grønnsaker?
  7. Er det noen her som har prøvd denne dietten? Jeg har lest en del om den både her på fitnessbloggen og på nett, og er nyskjerrig på erfaringer med den!
  8. Takk, det skal jeg forske litt på Det jeg stort sett spiser i løpet av en dag er: Frokost: 1 Box mager CC, eller et par RugSprø med event. lett majones, skinke og ost på. Lunsj: Salat fra kantinens salatbar Middag: No sånt som kyllingfilet, svinefilet eller tilsvarende, med stekte grønnsaker til Kvelds: Tyrkisk yoghurt eller mager kesam med litt hjemmelaget granola i, altså stekte nøtter/mandler med sukrin gold i. Mellommat: Banan De dagene jeg trener tar jeg en protein shake etter trening. Drikker stort sett bare vann eller kaffe. En og annen kvelden kan det bli et lite glass vin.. Hvordan ser dette ut? De dagene jeg trener er jeg redd dette er for lite mat. Men jeg sliter med lubben mage, har alltid hatt det. Har trent styrke i et år snart, så vet det er muskler under fettet, men fettet er vanskelig å bli kvitt.. Hjelper steinalderkost mot magefett også? Jeg spiser aldri brød og pasta, bare litt ris når vi har det, og enkelte dager noen få knekkebrød. Så mener jeg ikke får i meg stort sett med hvetemel heller.. Melk drikker jeg nesten aldri lengre heller, enda jeg er veldig glad i det. Omega tok jeg tidligere, men har glemt å kjøpe siden jeg ble tom. Kjøpte en gang selolje, men det var umulig å få ned... PYTON ... Ønsker gjerne anbefaling på kapsler som er "bra". Forstår jeg må ta mange... Noen betraktninger i forhold til kosten min?
  9. Jeg prøver igjen... Jeg la ut en tråd for at jeg vil ha hjelp, tips og råd til det jeg spør om. Har gjort det tidligere og, men synes svar som: "søk på fitnessbloggen, masse info om akkurat det du spør om..." ikke er svar jeg er ute etter. Jeg ønsker råd fra folk som har erfart sjøl og har eksempler på det jeg spør om, som matretter og slikt. Jeg har søkt masse tidligere, og ønsker konkrete råd fra folk som kan tenke seg å hjelpe meg. Jeg ønsker å få eksempler på hvordan jeg bør spise for å få ned fettprosenten og samtidig bygge muskler. Hva kan jeg spise til frokost, foruten cottage cheese, kylling, kesam og egg? Noen forslag? Spennende tilbehør og f.eks deilig sunt snacks? Samme med lunsj og andre måltider. Ønsker litt variasjon, og tips om gode retter Ønsker å se hvordan andre spiser gjennom dagen, og lære av det. Noen som har noen gode matplaner å dele med meg?
  10. Tusen takk for svar :happy:
  11. Har lest at det anbefales å ta flytende omega, event selolje.. Er det mulig å ta kapsler i stedet? Forstår man må ta ganske mange kapsler, men jeg "hæler" rett og slett ikke den oljen.. Jeg kjøpte selolje en gang, og det var grusomt...... Er det noen som anbefaler noen kapsler som er ganske bra?
  12. Jeg vet det er skrevet mye om kosthold for mindre fettprosent, samt økning av styrke (muskler). Ønsker likevel å ha min egen tråd der dere som vil, kan tipse meg om måltider som hjelper meg mot nettopp dette; Mindre fettprosent og mer muskler Jeg ønsker i hovedsak tips på måltider som jeg kan spise. Jeg er 36 år, jobber som sekretær (sitter mye) og trener alt fra 2 - 4 ganger i uka. Trener stort sett styrke. Vanskelig med mer, har barn og mann. Jeg synes det er vanskelig å variere kosten, og ønsker å spise andre ting enn bare cottage cheese, grønnsaker og kylling.. Så ønsker å ha min egen tråd der jeg ønsker å få tips om måltider. På forhånd - tusen takk
  13. Finner ikke ut hvordan jeg sender deg mail på innboksen... har ikke gjort dette før.. Amatør... Ønsker både anti-shake buksa og den svarte better bodies-toppen i str. M..
  14. ja, jeg vil ha anti-shake tightsen )) Event topp om du har?
  15. Oi oi oi... tenke tenke... jeg har en anti-shake fra før, og den liker jeg veldig godt Den er i str S.. Er alle toppene/singlettene solgt?
×
×
  • Create New...