Gå til innhold

brokeboi

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. I starten vil du ha ganske god fremgang uansett hva du gjør egentlig. Om du skal gå til failure eller ikke, må du nesten bestemme selv. Hvis du fortsatt klarer å øke antallet pullups ved å gå til failure, så må du gjerne fortsette med dette. Personlig synes jeg at man i lengden bør variere hva man gjør og hvordan man gjør det. Ta derfor chins og "neutral grip" pullups av og til. Når du kommer til det punktet hvor du klarer flere enn 10 pullups, så kan det være lurt å begynne med weighted pullups (du kan egentlig prøve det når du klarer 8 reps, men dette er veldig individuelt). Deretter jobber
  2. Når du blir deprimert fordi du ikke får tid til å trene den ene dagen. og Når du hele tiden tenker på hvor du kan ta pullups.
  3. Regn med å se ut som en ball på den siden du har operert i en uke. Du kommer mest sannsynligvis til å sikle veldig mye når du sover også, så det er bare å skaffe seg flere putevar hvis du ikke allerede har en del. Jeg kunne begynne å spise ordentlig mykt brød igjen etter 5 dager, men det verste med hele operasjonen var vel å spise tomatsuppe 5 dager i strekk (er generelt ikke glad i supper, tomatsuppe var det som jeg syntes smakte best). Så er det noe du skal grue deg til så er det suppen du må spise i flere dager, ikke selve operasjonen. Tannlegene hadde komplikasjoner med å fjerne min, så
  4. brokeboi

    Tatoveringer

    Liker tatoveringer som er "sydd" sammen perfekt. Tenker da på sleeves på armer, og på overkropp, evt hals også. Er ikke så veldig fan av stusselige tatoveringer på tilfeldige steder hvis man først skal ha noen. Selv har jeg ingen, ettersom jeg vet at jeg kommer til å ville endre på dem etter noen få år, noe som selvsagt ikke er like lett som å hive ut den gamle buksa og kjøpe en ny en.
  5. Selv sliter jeg med skuldersmerter i høyre skulder ved press øvelser, noe som tydeligvis har ødelagt mye av fremgangen på bryst. Har en tendens til å skyve høyreskulderen forover når smerten forekommer under brystpress øvelser (for å få inn et par ekstra repetisjoner), noe som selvsagt er idiotisk og strider med god teknikk. Har gjennom tidene alltid vært veldig nøye med å trene posterior deltoid og rygg, noe som har ført at jeg har blitt langt sterkere bak enn foran. Problemet er derimot fortsatt til stede, akkurat som OP lider av. Det skal derimot nevnes at jeg aldri har utført spesifikke ro
  6. brokeboi

    Alder

    23, ser derimot som 17, ihvertfall ifølge de som sitter i kassa når jeg skal kjøpe drikke...
×
×
  • Opprett ny...