Jump to content

Pippen

Members
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

About Pippen

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har trent programmet siden oktober. Syns det er veldig bra! God framgang på det meste, men kunne gjerne vært mer. Har hatt ei skulder som har gitt problemer underveis dessverre. Så vær nøye med oppvarming og mobilitetsøvelser så ikke du går i samme fella som meg...
  2. Hadde de bra knebøyrack? Pullups-stang?
  3. Har du vært der eller trener du der? Hva slags utstyr har de (merke)? Er det brukanes?
  4. 3 ganger i uka med styrketrening er veldig bra det! Litt vanskelig å anbefale noe uten å vite noe om hva du har av treningserfaring fra før?
  5. Knebøy, markløft, pullups, facepulls, pushups.
  6. Har lest litt ang denne treningsmetoden nå, og har lyst til å prøve. Men usikker på hvordan jeg skal legge det opp i praksis. Trener styrke 4 ganger i uka. 2 tunge dager og to medium/lett. Burde jeg legge de opp med 2 hele dager med kun myo reps, eller bør jeg ta litt myo reps på alle 4 dagene? Slik ser opplegget mitt ut nå: Dag 1 Knebøy Pushups i slynge Chins Utfall variant Roing (kabel, slynge eller stang) Pull through Planke Dag 2 Markløft evt strakmark Skulderpress (gjør nå Børge press pga skulderproblem) pullups Step up Dips facepulls Palloff press Setter veldig pris på om noen gidder å hjelpe meg
  7. Dette programmet så interessant ut Carzola! Viderekommen-programmet, er det også ment for 3 ganger i uka? Er vant med å trene styrke 4 ganger i uka, vil det bli for mye å ta dette 4 ganger i uka? Og vil det alltid være 8 reps, eller noen form for periodisering? Og hvorfor sumo mark istedenfor vanlig mark?
  8. Pippen

    Løpeteknikk!

    Hvorfor skal man sparke hælene nesten i rompa? Hjelp, ser at teknikken min suger...
  9. Hehe, ja den ser litt flau ut Men funker veldig bra for meg iallefall.
  10. Hva med pull through? Tar bra på baksiden syns jeg
  11. Jeg hadde også det samme for ei stund siden. Gikk til kiropraktor og fikk løst opp i nakken og ryggen. Det hjalp! Og har ikke opplevd det siden.
  12. Veldig gjerne! Tusen takk! Sender deg mailadressen min Hva er Scapular sidehev?
  13. Har problemer med denne øvelsen,så er ute etter alternative øvelser for skuldrene til jeg kan begynne med skulderpress igjen. Press over hode gjør vondt. Øvelser med albuene langt fra kroppen gjør også litt vondt. Noen tips? På forhånd takk
  14. syns ikke det er spesielt lenge. Bruker alltid minst 1t30min inkl oppvarming og uttøying.
×
×
  • Create New...