Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Antoine Vaillant! har lagt all min elsk på denne fysikken! han har ca samme høyde som meg, men jeg kan nok aldri oppnå noe i nærheten av den duden, ved å forholde meg naturlig :cry:

skulderpartiet hans er bare helt sinnsykt! samtidig som bein kanskje er litt for velutviklet for min del. er jo lov å drømme og ha noe å jobbe mot, right? :D

post-19733-14440946442844_thumb.jpg

post-19733-14440946443356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei, ho synes sikkert den ideelle fysikken er fæl.

Kamerat, bruk hodet litt da...

Og folk har forskjellig smak :)

Det var ment på en annen måte. Nesten som eg spør koffor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig spørsmål, og det er sikkert nevnt i tråden her før, men er det virkelig sånn at dere har lyst til å se ut som disse gutta? Jeg synes det er pussig at belgisk blå idealet til så mange her inne. Det meste av det som linkes av menn har en fysikk som blir ledd av i resten av samfunnet.

om ein ikkje passar inn i normen for kva som er idealet og vert ledd av får bare være. hadde tatt Kevin Levrone's fysikk utan å nøle. ein vert ikkje kroppsbyggjar for at folk flest skal synast ein ser bra ut. det er ein underground kultur og ein livsstil ein må elske for å forstå. og skal ein drive med det må ein tåle å verte sett i bås og leve med eit steriotypstempel som ofte er negativt og tabu. men å vere "vanleg" er keisamt i mi meining anyway :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...