Gå til innhold

Tabber på treningsstudio.


DukeNukem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å fly på trynet inn i smith-stativet mellom tåhevsettene fordi beina svikter i det jeg leker meg med å tippe rundt på tåspissene for å avlaste baksiden av leggene.

Å kjenne at man feiler skikkelig på vei opp i bøyen og skriker høyt "faaaaeen!" i det man ramler fremover i stativet med et brak.

Å bli bustet i å bli helt hypnotisert av en kar som tar pullups. (Note to self: Ikke ta åpenbare pauser midt i settene bare fordi det er noe fint å hvile øynene på.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltids gøy å ta litt for mye, eller litt for mange reps i knebøy. Ikke bare føles det som om tyngdekraften gjør alt den kan for å få rumpa de på gulvet, men sekundene etter stanga treffer "saftey stickene" så får du en fin bakoverrulle effekt.

Nesten like gøy som når man trener med for mye vekter på benkpressen uten "spotter" for så å måtte jobbe febrilsk med å rulle stangen ned på magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jeg også joine her..! For i går nemlig, da dreit jeg meg ut på trening :p Skulle ta knebøy, og fant bare en "sikring" til å ha utpå vektene på stanga. Så jeg tok på den ene. Etter å ha plassert stanga på skuldrene ser jeg at den ene 10kilosvekter har sklidd litt ut, og tenkte at det kan jeg jo fint rette opp, jeg har jo sikring på på andre siden! Men neida, ikke mye sikring i den gitt... :p Ender med at begge vektene sklir av, jeg står der som en overmoden tomat og mumler noe om at "trodde de sikringene skulle hjelpe jeg :whistling:". Han tok det heldigvis veldig fint, og hjalp meg på med vektene igjen før han bøyde sikringen slik at den ble strammere, OG lånte meg en av hans:p Sikkert litt føre var også for hans del, haha ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahaha, jeg tok med ei venninne på senteret og vi skulle varme opp på 3D møllene. Det var første gang hun prøvde:p Vi trappet ned og farten var på rundt 6/7 km/t. Jeg stoppet og gikk av, plutselig hørte jeg boom-bang-hyl-smell-hyl, jeg snudde meg og så at hun lå sammenkrøpet, smashed inntil veggen:eek: Det viste seg at hun hadde gått av UTEN å stoppe mølla:confused: Jeg kreperte av latter!!:rofl:

Så langt har ikje eg drete meg ut, ennå:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahaha, jeg tok med ei venninne på senteret og vi skulle varme opp på 3D møllene. Det var første gang hun prøvde:p Vi trappet ned og farten var på rundt 6/7 km/t. Jeg stoppet og gikk av, plutselig hørte jeg boom-bang-hyl-smell-hyl, jeg snudde meg og så at hun lå sammenkrøpet, smashed inntil veggen:eek: Det viste seg at hun hadde gått av UTEN å stoppe mølla:confused: Jeg kreperte av latter!!:rofl:

:rofl::rofl: Jiiiizzez, Det der er Marerittet mitt at skal skje når jeg er på Mølla! Godt å vite at det skjer med flere om uhellet skulle nå meg :p *bank i bordet*

Mennem, gikk det bra med henne? Det ser så skrekkelig vont (OG dumt) ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp på mølla med høretelefonene på mobilen, liggende på "displayet. Veivet plutselig litt med armen så jeg røsket i ledningen til proppene så mobilen ble hengende i lufta fra ørene da, klarte ikke å stoppe tidsnok for å ta den opp så slo til den med kneet så den falt på båndet så jeg tråkka på den før den gikk i biter på bakken bak.. Flau med en halvveis ihjeltråkka mobil (musikken funka enda så jeg løp litt til:whistling: føre jeg gikk i garderoben for å sette den sammen :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rofl::rofl: Jiiiizzez, Det der er Marerittet mitt at skal skje når jeg er på Mølla! Godt å vite at det skjer med flere om uhellet skulle nå meg :p *bank i bordet*

Mennem, gikk det bra med henne? Det ser så skrekkelig vont (OG dumt) ut.....

hahaha, det glemte jeg foressten å spør om, too funny :rolleyes: såklart det ser farlig vondt ut, bråket overdøver musikken :eek: må jo bare le, latterlig morsomt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud nå leste jeg gjennom alt og lo så mye at jeg ikke trenger magetrening på en uke haha!:D

Da jeg boddei London og trente på studioet mitt så hadde det vært en SVÆR kar og brukt knebøygreia før meg, så det var jo ørti vekter på den stangen som jeg da skulle ta av, i tillegg til at stangen var plassert lavere enn meg. Og jeg tenkte jo ikke over at det var så mange vekter på at meg må passe på hvor mye jeg tar av på hver side. Så plutselig tippa den, og den siden av stangen ved meg holdt jo på å gi meg det slaget rett i haka, mens alt gikk i gulvet på andre siden. Og der sto lille (eneste blonde) meg helt i sjokk med en puls på 500 og trodde jeg nettopp skulle dø mens alle de ansatte og andre som trente kom løpende til meg haha. DET var flaut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakk ut pinnen i kabelapparatet for å bruke den på den andre siden, og fikk den brede stanga (som man bruker til f.eks nedtrekk) rett i huet. :(

Faila hardt på skråbenk med hantler og mista både arm og hantel på brystet.

Haha! Gjorde akkurat det der igår! Fikk stanga rett i hodet! og istedet for å banne litt for meg selv, roper jeg Fitte-rå høyt! :/ skal si det var en del som snudde seg å så på meg da :p sa bare Hei hei til de :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har, bank i bordet, heldigvis få flauser bak meg, så det eneste jeg kommer på i øyeblikket er når jeg var fersk der jeg trener nå, så hadde jeg en stygg tendens til å glemme å sjekke setet på apparatene når jeg justerte dem, så det endte alltid opp med at setet raste ned med et brak når jeg satt meg på dem, og folk så stygt på meg, som om vekta mi skulle ha knekkt skiten:P

Før, når jeg drev på med mye svømming og vanngym, hadde jeg sløva rundt i anlegget i to timer før timen begynnte, så står jeg nå i bassenget og skulle rette litt på badedrakten, nå jeg innser at den er på vranga, med det derre foret i skrittet og alt, ut..:wub:

Takk og føkkings pris for at alt foret var svart!!! Der hadde jeg vandra rundt i et badeland med badedrakten på vranga, i 2 timer...

Jeg har en stygg tendens til å skvette vann over alt fordi jeg glemmer å stenge tuten på vannflaska..:rolleyes:

Jeg ser forøvrig alltid ut som en rødsprengt idiot hver gang jeg sleper og triller rundt på noen av benkene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ikke driti meg ut på så sykt mye enda, men jeg har en tabbe som helt klart skiller seg ut... :

Jeg har et back up gym, på jobben. Ekstremt kjekt egentlig, dersom jeg ikke rekker Sats før det stenger. Back up gymmet er syyyyykt billig og ligger bare 1 min gange fra heimen. Grunnen til at jeg ikke trener der er fordi det ikke finnes noe powerrack stativ og jeg derfor ikke kan kjøre knebøy eks. De mangler også div maskiner som jeg har behov for.

Anyways: Det pleier ikke være mange som trener samtidig der, meste jeg har vært borti er meg pluss to andre. Og på denne aktuelle dagen var jeg helt alene. Jeg var heller ikke så veldig godt kjent med egne begresninger. Så i all min visdom bestemte jeg meg for å trene hardt på benkpress. Det endte da som det måtte, med stanga på brystet uten at jeg fikk den opp. Jeg husker jeg prøvde fribilsk og lempe av vektene ved å tilte stanga, men jeg hadde vært super flink med å sette på disse klammene på hver side. Så det funka ikke.

Tror jeg la der i omlag 15 minutter mens jeg banna og steika for meg selv. Endelig fikk jeg rulla stanga av, hvorpå den smeller i gulvet.

Etter det har jeg ikke trenet på jobb :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen av min nybegynnerperiode, hadde jeg da sett noen som tok liggende benhev ved å ligge på benkpress-setet og holde seg i stanga. Skulle jo være SÅ bra for magen!! Endte med at jeg skulle vise ene vennina mi i gymmen på skolen, hvordan man kunne trene magen på best mulig måte. Selvfølgelig var HELE klassa inne på styrkerommet, der jeg la meg ned for å vise alle sammen. Tok godt tak i stang, og løftet bena opp... *BAM!* Brått fikk jeg hele 20 kgs stanga i trynet, og låg å kavet for å få løftet den vekk :huh:

Kanskje lurt å legge på litt vekter, og ikke DRA stanga av hempene? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mine tabber jeg og gjennom årene, men for å nevne en da..

Dette var for 7-8 år siden, og det var da inne med sånne (idiotiske, sett i dagens øyne) knappebukser, som man kunne åpne opp hele veien fra hoften og ned om man ville. Skulle ha bein på trening denne dagen, og fant meg da en knebøyrack for å gunne på! racket var foresten av den typen hvor man må gå noen skritt tilbake etter avløft for å ikke komme borti noe når man går ned. Nærmet meg etter en stund et av toppsettene, så psyka meg opp litt ekstra, løfta av, gikk to steg tilbake og startet løftet. I det jeg går ned merker jeg at de to øverste knappene løsner, etterfulgt av 6-7 klikkelyder.. F.....!! tenkte jeg inni meg, dette kunne ikke være bra.. Og se der ja, på tur opp lå hele buksa igjen på anklene, og jeg ble nødt til å ta sånne små museskritt bort til stativet i bare bokseren siden buksa fungerte som en slags "fangetransport fotjern".. og da med x antall kg på nakken.. For å si det sånn, den buksa ble i ettertid brukt til å skrubbe vinduer med, og er vel i dag resirkulert til sjampoflasker av billigste sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...