Gå til innhold

Tabber på treningsstudio.


DukeNukem

Anbefalte innlegg

Hvordan jeg har prestert å vært medlem her i månedsvis uten å slumpe over denne tråden kommer jeg aldri til å skjønne!! Win tråd :D

Så langt i min spede karriere har jeg ikke gjort store brølerne, ei heller noen unike, men det jeg har prestert så langt er følgende:

Skulle skifte vekt på kabel-nedtrekk-maskin thingy, og "durten" satt så merkelig godt fast..... Istedet for å bruke de små grå valgte jeg å bruke rå muskelkraft og bare dra den ut. Resultatet var selvfølgelig at stanga (type bred, som trolig veide minst 170 kg etter at tyngdekraften hadde gjort seg gjeldende) suste ned rett i planeten min. Awkward! Jeg kan ikke å deale med sånne situasjoner, så jeg nekta å se meg rundt for å se om jeg var oppdaget, og jeg klarte å motstå en ekstrem fristelse for å kjenne på/klø/gni på det såre punktet! Det var bare å late som ingenting, ta tak i stanga for å lette vekta og stappe pinne-durten inn der den hørte hjemme og forstette. Kjentes fryktlig flaut ut :cry:

Brøler nr to ble gjort uendelig mye lettere av at det var Britti som var offeret :)

Jeg drikker mye vann under øktene, så flaska er flittig i bruk. På en eller annen måte klarte jeg å bomme på hvor jeg hadde satt ned flaska mi med en 3-4 meter og endte dermed med å slevje ned Britti si flaske istedet for min egen.

Dette var egentlig ikke så kleint siden det var henne, men hadde det vært en fremmed sin flaske hadde jeg dødd litt inni meg, for sure! :oops:

Relativt banale brølere, men jeg frykter for at jeg kommer sterkere tilbake i denne tråden ved et senere tispunkt :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ein eg trente litt med før var fotballspeler og ikkje så sterk. Han ville bli litt sterkere og begynte å trene litt tyngre. Det var lite plass på gymmet ein dag så vi delte rack. Han trente med 80kg og eg med 160-170. Dei første gangane var det eg som byttet vekter, men så var det han sin tur. Han var vant til å rydde etter seg sjølv, så han drog alle vektskivene på eine siden av. Det resulterte i at stangen tok rennfart, hoppet ut av stativet, smelte i gulvet og speilet og landet på racket vedsiden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle rulle meg bakover på benken når jeg skulle gjøre hantelpress, og slapp en diger og høylytt bønne

HAHAHAH! Det der skjedde med meg engang. 42,5kg pr arm. MANGE rundt meg. idet jeg la meg ned og skulle løfte vekten opp spratt det en jævelsk brakar ut. La fra meg vekten og bare såg ned i bakken! hahaha han som sikra meg kjente meg ikke og viste ikke om han sku le eller late som ingenting! KLEEEINT! hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid ledd av andre i komiske situasjoner og må som regel le meg ferdig før jeg hjelpe den som har vært uheldig, men jeg har en stor porsjon selvironi og kan også le godt av meg selv:)

I dag var jeg heldig, når uhellet først var ute så var det ikke mange til stede. Kl var 07, ingen frokost og på PSMF for 3. uke. De to foregående treningene hadde jeg en følelse (før treningene startet) at jeg hadde lite energi og ville få skikkelig dårlig trening. Men de var veldig bra, jeg syntes vektene var lette i skråpressen og tenkte at det er første øvelse jeg skal gjøre i dag og øke med 2 kg.

Gikk bort og løftet av 14 kg manualene og sa til venninna mi at nei, dette er for tungt!:confused: Da fikk jeg beskjed om å skjerpe meg og prøve. Ja ja, hentet dem på nytt og satt meg ned. Tuuungt å få dem opp, men tenker "bare jeg får dem opp så går resten greit!" Prøver, prøver og prøver og når jeg nesten får dem opp får jeg et snev av et merkelig anfall hvor armene bare brekker seg ned mot ansiktet og jeg klinker begge 14 kgs manualene på tenna:blackeye:

Venninna mi som står bak og skulle sikre holder på å daue av latter og da ho skjønte det gikk bra lo ho bare enda mer. Jeg lo og begynte å lure på når jeg skal få hjelp, det tok litt tid.. Jeg møtte meg selv i døra:D

Jeg ga f i den øvelsen akkurat da og tuslet leende og ristende på hode videre til neste øvelse hvor venninna mi på nytt begynner å le! Jeg var helt svart på haka etter gummien på manualen, det så nesten ut som et slædde-spor på haka:ROFLMAO:

Resten av treningen bar preg av lite energi og da jeg seinere prøvde skrå benkpress syntes jeg til og med 10 var tungt:p

Jeg tror PSMF er over for denne gang og tror jeg skal kose megmed havregryn til kvelds:D

Det gikk bra med tenna, tro det eller ei, ellers hadde det nok blitt et bra bilde her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her var på en familieferie for lenge siden, tror jeg var rundt 10-11 år. Hotellet vi bodde på var rimelig stort og hadde et matchende gratis treningssenter. Jeg var jo selvfølgelig helt grønn på det meste som hadde med trening å gjøre, alt jeg trodde jeg visste var at det var på slike steder sterke folk gikk for å bli sterkere.

Jeg ser på døra, deretter beskjedent ned på armene mine, flexer til jeg holder på å presse noe ut bakenden, og tusler meg inn på studioet.

Det var jo som jeg trodde, proppfult av svette mannfolk som løfta vekter.

Høy på pæra og med en følelse om at jeg sklei lydløst inn i miljøet der, gikk jeg bort til benkpress racket og satte igang med mine første underverker som en fresh bodybuilder. Jeg tror ikke jeg helt hadde forstått tyngdekraftens lover, for mitt neste trekk bestod av intet annet en å løfte av vekt etter vekt helt til jeg til slutt ble avbrutt av et voldsomt brak! Da hadde altså stanga tippa over og det lå strødd med vekter, inkludert de som jeg bare hadde slengt fra meg på måfå. Alle i studioet stoppet og stirret på det fatale helvettet jeg nettopp hadde stelt i stand.

Jeg husker ikke helt hva som gikk gjennom tankene mine i det øyeblikket, alt jeg vet var at jeg tok meg en rundtur i studioet med blikket, snudde meg, og travet stille ut.

Til den stakkaren som måtte rydde opp etter meg, jeg ber om unskyldning:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne "tabben" handler ikke om meg, hvis jeg kan kalle det en tabbe, men litt komisk synes jeg i alle fall at det er. Dette handler om ei jeg har sett noen ganger på treningssenteret hvor jeg trener. Hun har ikke skikkelige treningsklær, og går i typiske fargerike joggebokser og topper som ikke ser behagelige ut. Selv om klærne ikke er i orden, så er i det minste treningshanskene hennes det, kan man vel si. I dag var det så godt som bare jeg og henne på trening, så jeg kunne virkelig se hva hun brukte tiden sin på. Hun startet økten med cirka et kvarter på ellipsemaskinen, hanskene på selvfølgelig. Etterpå var det ned på ei matte for å ta noen sit ups, før hun gikk videre til styrkeapparatene. Først litt bein, så mage/rygg apparter, fortsatt hanskene på. Ventet hele tiden på at hun skulle bruke hendene til noe, i og med at disse hanskene var så viktige. Men neida, hun skulle ikke løfte vekter, for etter en stund gikk hun. De fancye, rosa hanskene hennes er visst bare til pynt.. Ser bare så tragisk ut! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne "tabben" handler ikke om meg, hvis jeg kan kalle det en tabbe, men litt komisk synes jeg i alle fall at det er. Dette handler om ei jeg har sett noen ganger på treningssenteret hvor jeg trener. Hun har ikke skikkelige treningsklær, og går i typiske fargerike joggebokser og topper som ikke ser behagelige ut. Selv om klærne ikke er i orden, så er i det minste treningshanskene hennes det, kan man vel si. I dag var det så godt som bare jeg og henne på trening, så jeg kunne virkelig se hva hun brukte tiden sin på. Hun startet økten med cirka et kvarter på ellipsemaskinen, hanskene på selvfølgelig. Etterpå var det ned på ei matte for å ta noen sit ups, før hun gikk videre til styrkeapparatene. Først litt bein, så mage/rygg apparter, fortsatt hanskene på. Ventet hele tiden på at hun skulle bruke hendene til noe, i og med at disse hanskene var så viktige. Men neida, hun skulle ikke løfte vekter, for etter en stund gikk hun. De fancye, rosa hanskene hennes er visst bare til pynt.. Ser bare så tragisk ut! :lol:

Hanskene gir vel en sporty look tenker hun vel. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

For ikkje så lenge sia skulle eg varma opp på mølla, og sto da ved sida av ein mann i 60-70 åra. Oppdaga at eg hadde fått ein snapchat fra ein random. Åpna snappen, mannen følger godt med på mobilen min, og det som møter både meg og han er da eit P*** bildet kor teksten er " spruter snart" ,mannen begynna og le, og eg er kjempeflau. !!!

Har og vert borti, høg banning, gjennomsiktig tights, snubbling, skalla borti hantel og apperat ++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Satt meg på drikkeflaska, tuten var ikke stengt. Hold noen kilo i tillegg så det var brukbar vekt… åkke som, da ræva traff flaska stod spruten sidelengs og traff ei finere frue i ansiktet og på håret. Hun hadde pyntet seg til treningen, det kunne hun i etterpåklokskapens lys spart seg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt meg på drikkeflaska, tuten var ikke stengt. Hold noen kilo i tillegg så det var brukbar vekt… åkke som, da ræva traff flaska stod spruten sidelengs og traff ei finere frue i ansiktet og på håret. Hun hadde pyntet seg til treningen, det kunne hun i etterpåklokskapens lys spart seg…

Da har hun lært leksen. Ikke vits å pynte seg til trening :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...