Gå til innhold

Tabber på treningsstudio.


DukeNukem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den dagen jeg løfta ez stangen uten å ta på vektskivestopperne.det gikk 5sek to brak og der stod jeg med bare stanga.. flaut øyeblikk=P

Lignende scenario: siste rep på benkpress: failure! Skjelvende armer prøver å (ubemerket) senke stanga ned på brystet for så å "rulle" den nedover kroppen, med det resultat at usikrede vekter sklir av stanga på begge sider og avgir høylytte *kadunk*. Pinlig:wub: Har lært av den episoden da:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignende scenario: siste rep på benkpress: failure! Skjelvende armer prøver å (ubemerket) senke stanga ned på brystet for så å "rulle" den nedover kroppen, med det resultat at usikrede vekter sklir av stanga på begge sider og avgir høylytte *kadunk*. Pinlig:wub: Har lært av den episoden da:oops:

hehehehehehe!!! slikt skjer når man er max uoppmerksom=P hehe det er skikkelig flaut xD menmen.. hehe slikt kan skje^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Gjennomsiktig tights? Check! Smelt hodet i stanga på diverse øvelser? Check! En gang så hardt at jeg måtte sette meg ned, for jeg ble helt svimmel.. :oops: For noen uker siden så hadde jeg akkurat persa på 5RM i benkpress, og skulle løfte på plass. Hadde full fokus på venstre side, fordi det er gjerne den som er vanskeligst for meg.. Akkurat denne gangen var det jævla stativet litt høyt for meg også, så jeg måtte virkelig strekke meg for å få satt på plass.. Anywho, venstre var på plass, regna med at høyre også var det, men neida! Ned gikk stanga, og de usikra vektene dundra i gulvet. Samme trening som jeg sølte en hel flaske med antibakteriell blanding utover gulvet, fordi den dustete skrukorka ikke var satt ordentlig på. Kjempemorsomt å ligge på alle fire og tørke gymgulv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg:"Er du snart ferdig med knebøystanga?"

Stor kar:"Jada, mangler bare 2 sett"

*mase litt til og stirre veldig lenge*

Fyren endelig ferdig.

Jeg går bort og løfter de "store" vektene mine på, bøyer meg ned for å sette fra meg flaska, skal så reise meg opp igjen.

*KLONK*

Takk til Donald-kulen i bakhodet.

Overser de lattermilde blikkene fra han store karen, puster litt hardt og småhopper litt for å gjøre meg klar for et heftig sett med knebøy. Bøyer meg under stanga, tar et siste pustedrag, reiser meg opp. Reiser meg på tå. Hopper litt. Hopper litt til. Enda høyere.

Nope, jeg når fader meg ikke opp til stanga. Prøver å løfte den ned for å få justert festene. No can do. Rekker ikke høyt nok opp til å få ordentlig grep. Begynner å ta av vektene igjen, helt til han store karen kommer tilbake.

"Du, du trenger ikke litt hjelp da?"

Jeg:"ehe, joo..." (ikke like tøff i trynet lenger, gitt)

Men han fiksa riktig høyde til meg da. Thank you. :D

Lærdom av denne tabben: må slutte å overvurde høyden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en rimelig close en da jeg sku springe 4x4 på mølla. Dette var på kvelden, når det som regel er stappfullt der jeg trener. Når jeg endelig får en mølle (mellom to jenter) og begynner å løper, kjenner jeg at magen ikke er helt på min side. Jeg slipper en liten "prprprpr", konstaterer 15 sek etterpå at alt gikk fint, den var luktløs. På siste sett skrur jeg opp farten litt for å kjøre meg helt ut, 2 min ute i draget kjenner jeg det er noe veldig, veldig farlig på vei. Måtte ta en risikovurdering og avbryte siste drag, det ble rett og slett for farlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm.. Gjennomsiktig tights? Check! Smelt hodet i stanga på diverse øvelser? Check! En gang så hardt at jeg måtte sette meg ned, for jeg ble helt svimmel.. :oops: For noen uker siden så hadde jeg akkurat persa på 5RM i benkpress, og skulle løfte på plass. Hadde full fokus på venstre side, fordi det er gjerne den som er vanskeligst for meg.. Akkurat denne gangen var det jævla stativet litt høyt for meg også, så jeg måtte virkelig strekke meg for å få satt på plass.. Anywho, venstre var på plass, regna med at høyre også var det, men neida! Ned gikk stanga, og de usikra vektene dundra i gulvet. Samme trening som jeg sølte en hel flaske med antibakteriell blanding utover gulvet, fordi den dustete skrukorka ikke var satt ordentlig på. Kjempemorsomt å ligge på alle fire og tørke gymgulv..

Haha, kjenner meg igjen der altså...kunne like godt vært historien om uheldige meg:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en rimelig close en da jeg sku springe 4x4 på mølla. Dette var på kvelden, når det som regel er stappfullt der jeg trener. Når jeg endelig får en mølle (mellom to jenter) og begynner å løper, kjenner jeg at magen ikke er helt på min side. Jeg slipper en liten "prprprpr", konstaterer 15 sek etterpå at alt gikk fint, den var luktløs. På siste sett skrur jeg opp farten litt for å kjøre meg helt ut, 2 min ute i draget kjenner jeg det er noe veldig, veldig farlig på vei. Måtte ta en risikovurdering og avbryte siste drag, det ble rett og slett for farlig :p

Ai aj, den er lei :eek::rofl: Men du kom deg helskinnet og med æren i behold igjennom den episoden høres det ut som :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligste skaden på treningssentre ER visstnok hodeskader.. Nettopp pga alt som stikker ut overalt :p Jeg venter på at lillesøstra mi skal slapstick-komedie-smelle til noen, hun insisterer på å gå baklengs inn i knebøyracket, "hekte" på seg stanga, for så å snu seg rundt.. Det der må jeg plukke av henne asap, tror jeg. Selv om det kunne blitt en morsom sekvens den dagen hun smeller til noen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang skulle jeg ta det jeg trodde var overkommelig benk samtidig som det liner seg opp en lang kø med bare jenter som skal på spinning i naborommet... den overkommelige benken skulle vise seg å bli et sant mareritt og jeg måtte rulle stanga ned på magen foran sikkert 40 jenter... det ble med det settet så var jeg plutselig ferdig med benk den dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang skulle jeg ta det jeg trodde var overkommelig benk samtidig som det liner seg opp en lang kø med bare jenter som skal på spinning i naborommet... den overkommelige benken skulle vise seg å bli et sant mareritt og jeg måtte rulle stanga ned på magen foran sikkert 40 jenter... det ble med det settet så var jeg plutselig ferdig med benk den dagen :)

Har litt samme dilemma sjæl når jeg marker der jeg trener, markløftplatået er RETT foran vindu til heeele spinningsalen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt hard overgang fra påskeferie i sofaen i dag.

Tenkte jeg skulle kjøre litt intensivt mellom to forelesninger, og kjørte på.. Det endte med at jeg nesten svimte av, og måtte løpe på do og spy. Kanskje ikke en ordentlig tabbe, men absolutt en potensiell tabbe som kunne ført til at jeg måtte bytte senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går på mølla, klarte jeg å dra i ledningen til headsetet 3 ganger og mobilen datt ned på mølla 2 ganger, sist gang så fløy mobilen kanskje 3 meter forover og landet rett ved siden av han på romaskinen:p Jeg ble så flau.. Å han kom bort til meg med mobilen og bare smilte og sa: alle gode ting er 3!! Hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...