Jump to content

Heiamats

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

About Heiamats

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/22/1984

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Det går ann å ta en titt på loggen min for å finne nyere bilde av meg Det bildet som er brukt i den tråden her er 4-5 år gammelt, og det er lenge før jeg ble opptatt av kosthold og trening. In others words: ikke et bildet som gir riktig inntrykk av min nåværende fysikk
  2. Det er en ting jeg lurer på: Vil blodgiving har store påvirkninger angående min fremgang i muskelvekst? Mer info: Jeg tapper blod 3-4 ganger i året, da det er stor etterspørsel etter min blodtype. Dette er noe jeg trives veldig godt med å gjøre og har egentlig ikke lyst til å slutte. Men siden sist jeg tappet meg har jeg lagt merke til at den armen jeg ikke tappet i har mye tydligre blodårer enn den andre. Dette begynner å komme seg, nå ca en mnd etter jeg tappet. Jeg føler meg ikke noe svakere i armen jeg tappet fra, men kjekt hvis noen kunne svare ordentlig på dette.
  3. Jeg tar mer enn gjerne imot noen tips, hvis vi skulle være på Sats samtidig en dag. Hadde vært knall med litt pointers så jeg kan løfte mer riktig i fremtiden Knevandring som dere snakker om er ukjent for meg, så der melder jeg med ut av diskusjonen Glad I could help Godt tips. Aldri tenkt på å presse oppover med armene også under knebøy. Skal ta og gå betraktlig ned på vektene og øve på teknikk. Takker
  4. Nope. En 20 kg's, to 10're og en 2,5 kg. Den ene tiern er like stor som 20'ern, men smalere. Kanskje kanskje være litt misvisende i slik video, men det er 105 kg på stanga
  5. Ja, tungt var det Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke mangla noen cm på dybden, Hvis du ser etter går stanga helt ned til "safe racket", så blir lissom litt vanskligre og gå enda dypere enn det Men ok. Ikke godkjent: 1 Godkjent: 0
  6. Nei, det er ikke vanlig i det hele tatt. Men jeg tenkte at "visst faen skal jeg klare det", så da støtta jeg meg. Ellers slipper jeg så og si aldri stanga
  7. Hepp. Jeg testa 1RM i dag, og klarte 100 kg i knebøy (WOHO!). Men jeg "klarte" også 105, men er usikker på om jeg kan kalle det godkjent. Og det er der du kommer inn. Se klippet og si den mening er du snill PS: jeg bare støttet meg, og brukte ikke armene for å komme opp. Hvis det har noe å si http://www.youtube.com/watch?v=flhLDsaVCbs
  8. Heiamats

    Dagens Glade

    Min dagens glade: Tok ny 1Rm i knebøy dag, 100 kg! Endelig over tre siffre
  9. Hehe, ser den Nei, jeg var til tider ganske stum... Fatta meg i korthet, og snakka kun når det var høyst nødvendig. Tror jeg holdt på sånn i et par mnder's tid Og folk sier at jeg har mye rart for meg nå... HA! De skulle bare visst hvordan jeg var før
  10. Det der høres like logisk ut som en tro jeg hadde som liten: Hvert menneske er utdelt x antall ord (la oss si 10.000) og når den personen da har sagt 10.000 ord forblir personen stum resten av livet. :thumbsup: Av den grunn husker jeg også at jeg "sparte" ordene mine, og prøvde og kun snakke når jeg måtte...
  11. Du er ikke alene der... 145 i bøy er jo meget imponerende. Men etter å ha sett programmet om hennes berømte 8 uker, så er jeg i sterk tvil om det utsagnet faktisk stemmer. Video or it did not happen
  12. Nå er jeg ingen ekspert på verken kosthold eller trening, men tenkte jeg kunne dele mine 2 cents: 1. Du sier du ofte føler du må proppe i deg maten. Og jepp, det må du Jeg spiser/trener for økt muskelmasse og da må kroppen ha litt av både det ene og det andre. For meg er det ikke så viktig å ikke gå opp i fettprosent, but still: Jeg er så og si aldri sulten (da har jeg i såfall slurva), og det er heller ikke sjeldent at jeg er tilnærma stappmett når jeg skal spise enda en gang. MEN: Det blir bedre. Det var ekstra ille i starten og få i seg all maten, men ting går bedre og bedre nå 2. Jeg kan tipse deg om en shake jeg spiser, som er ganske grei og inneholder litt av hvert: ca 0,3 liter melk 1 bananer 1 spiseskjeer peanøttsmør 3 scoops proteinpulver En halv boks mager kesam Sleng alt i en blender og bland sammen. Smaker ikke heeeeelt topp, men shaken er ikke vond
×
×
  • Create New...