Jump to content

fitnesspuuzen

Members
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

About fitnesspuuzen

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/05/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://fitnesspuuzen.blogg.no/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvor holder du til LillianMaria? Jeg har to stk jeg skal selge- men du rekker jo ikke få de til i dag
  2. Du spiser en god del karbohydrater da.. Og litt lite proteiner... Hva med å kutte litt på karb å øke protein? Da får du bedre å lengre metthetsfølelse også f.eks bytte ut lunsj måltidene med kylling/karbonadedeig/svinekjøtt/torsk, og en gang i blandt laks vet jo ikke hvor mye du veier, så skal ikke si noe om megden men ca 150g priteinholdig kjltt/mager fisk er ett greit utgangspukt Litt ris/eggenudler/speltlomer e.l. Å kanskje en skyr/litt magerkesam med bær til dessert så har du ett knall måltid til både lunsj og middag Om du vil ned i vekt er det nok lurt om du (i allefall) for noen dager/uker veier maten din for å få en følelse av hvor mye du spiser kontra hvor mye du faktisk burde spise.
  3. Men mindre du skal på fitness scenen ila de neste 12 ukene er det ingen fare med å spise litt ekstra 1-2 dager i uken. bare ikke la det gå over alle støvleskaft Sier seg jo selv at om du spiser inn igjen det kcaloriunderskuddet du opparbeidet deg i løpet av uken at det ikke hjelper om du skal ned i fett%. Mange coacher og utøvere anbefaler å ha en dag hvor du unner deg litt annen mat, og kanskje bittelitt mer mat enn resten av uka. På diett har jeg en dag i uken hvor jeg spiser ca 500-600 kcal ekstra (karbohydreater) Enn resten av uken, og jeg dropper alikevel 1 kg i uken. Så lenge du ikke er på konkuransediett så har kroppen godt av en liten "forandring" en dag i uken mener nå jeg
  4. For å få magemuskler MÅ du trene mage og kjernemuskulatur akkurat som for å få en større biceps eller større bein. Å det hjelper ikke å ta sit-ups til krampa tar deg, eller stå i planken til du er grønn i tryne Den må faktisk trenes med forskjellige øvelser, og med belastning som alle ansre muskelgrupper Jenter kan som menn, ha markert mage uten å være radbagre, men om man ikke har ett gram fett på kroppen så er så klart alle muskler mer synlig. så fremt at du har litt muskler på det aktuelle stedet
  5. Kreatinin minsker ikke stølhet Vær flink å strekk ut, også kan du tilsette fersk ingefær i maten, DET hjelper fakstisk
  6. Jeg ville kanskje byttet ut markløft med rygghev e.l. noen ganger Men ikke feil å kjøre mye mark
  7. Her lages havregrøten endten med kardemommekrydder og litt stevia vanilje med kanel og sukrin på toppen, eller med sjokoladeproteinpulver med banan og waldenfatms chocolate syrup på
  8. Her spises det proteinbarer og red wines Tok med meg en boks mager kesam en gang, fikk litt mange merkelige blikk da
  9. Med Mindre du er på en konk diett, syns jeg du skal unne deg de få ekstra kcal Er jo så mye annet bra i melka også Her kjøres det protshake med melk fram til diett start (i over i morgen)! Vil igjen også anbefale å bestille fra helseshop, de gangene jeg har bestilt der i fra har det alltid vært med MASSE smaksprøve på mye digg
  10. Jeg ELSKER å ha proteinpulver i grøten, helst sjokolade (med banan og waldenfarms chocolate syrup på), eller vanilje (med noen dråper stevia vailje dråper) Eller så er det jo alltid godt med vanilje proteinpulver med kardemommekrydder og kanel Jeg er stor fan av Scitec sitt, som kan kjøpes her: Proteiner - Helseshop.biz
  11. Du kan kjøpe Scitec sitt pp på - Helseshop.biz Helt syyyyykt god den røde med Banan smak
  12. INZANE burger!!! Likte at du hadde på Brie, det må prøves =D
  13. Ok, har med vilje unngått å gå inn på denne tråden før, og nå husker jeg hvorfor! Disse burgerne så jo bare inzane gode ut! Din feil om jeg spiser på meg 10 kg de neste ukene Må prøve noen av disse, dog i litt mindre format =D
×
×
  • Create New...