Jump to content

Daniel Lange

Members
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

About Daniel Lange

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/07/1989

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Alright! Sååååååååå.. hvor mange teskjeer blir det? Og takker for tilbakemelding
  2. Hey folkens. Etter 3 år uten trening har jeg nå begynt igjen, og jeg begynner relativt sterkt. Vedlagte bilder under viser hvor jeg var i 2013. Jeg skal nok ikke tilbake til muskelmassen jeg var på i 2013 men ihvertfall et stykke på veien, så jeg gikk til innkjøp av Kreatin (monohydrat) fra proteinfabrikken, men har glemt hva kassemannen sa om dosering.. Tror han sa noe slikt som at første uken, så skal jeg ta 2 t-skjeer 5 ganger om dagen (fordelt utover timene), og fremover etter dette 3 ganger om dagen (morgen, middag og kveldsmat). Stemmer dette? Eller er jeg helt ute og "kuker"? Jeg kan også dele at jeg begynte for første gang å trene når jeg var 18, nå er jeg 27. Bildene under er resultatet av trening _uten_ noe som helst kosttilskudd, så jeg er 100% blank på dette området.
  3. Hei, jeg fikk forespørsel om jeg kjente noen relativt muskuløse karakterer i lillehammer området som kunne tenkt seg å være statist i Lilyhammer for en dag. Dagen er Onsdag 14. Mai 2014 fra 18:00 - 23:00 Innspillingen er i Lillehammer. Send mail til [email protected] Dersom interessen er der Mvh Daniel Lange
  4. Det høres nokså logisk ut, fordi hvis man sammenligner dips med armhevinger, så er det jo samme greiene, bare at kroppen henger i armene. Så dersom man klarer å få rompa mer og mer parallelt med hodet, så vil det jo gå over til en type form for bryst øvelse. Så hvis man da vil aktivisere bryst i tillegg, så bør man ligge i en liten vinkel.
  5. Trener med 40 kg ekstra i belte, and it goes like this: sett 1: Kroppsvekt Sett 2: 20 kg x8, 1 plate (du-uh) Sett 3: 40 kg x8, 2 plater Sett 4: 40 kg x8, 2 plater Dette er etter jeg har tatt 40 kg 8x3 i franskpress med EZ-stang. Kroppsvekt: 75 kg
  6. motivasjonen min for å trene var egentlig fordi jeg alltid har vært interessert i og fascinert av muskler, i tillegg vokste jeg opp som mobbeoffer og ville kunne virke stor og skummel.. Synet mitt har forandret seg på den siste, og jeg trener nå fordi jeg enda er fascinert av muskler pluss at det ser bra ut.
  7. Jeg... Føler meg som creepen på mange punkter her inne :< Jeg leste om stønne mannen et par sider tilbake, og jeg er litt.... Lik han.. MEN!... Det er vel fordi jeg trener alene, og har som regel hele bygget for meg selv når jeg trener.. Litt hendig og uhendig å trene på jobb. Anyways, når jeg blir skikkelig sliten, så hender det at jeg utbryter noe som kan høres ut som seksuelle ynkelige stønn. Men jeg gjør det ikke med vilje... Og jeg har tendens til å nærmest brøle når jeg må ta i skikkelig, men dette er faktisk når jeg er så heldig at jeg har noen med meg. Pluss at jeg har tendens til å selv motivere meg selv "Kom igjen Daniel, dette klarer du!" "Kom an kom an.. Litt til." Kanskje fordi jeg trener alene i et tomt bygg uten treningspartner. Og har gjort det de siste 2 årene. Sååå, jeg tror jeg er creepy når jeg trener ... Oh BTW... Ikke google etter Pussy Pad.... Ingenting godt kommer ut av å søke på det.. (Det skal være den støtte padde tingen man har rundt stangen når man legger en stang på skuldrene)
  8. Gikk igjennom litt klipp, og fant ut at jeg kanskje ikke har linket denne her.. En god stund siden, men klarte for første gang 130 kg i benkpress 28.02.2012 http://www.youtube.com/watch?v=77mAIq-brxY Og her er enda eldre klipp med 40 kg i dips.. Per 15.01.2012 Har også et klipp av Markløft, men det er bare på ynkelige 130 kg.. Siden jeg ikke har trent hverken markløft, eller bein via vekter men heller via Parkour.. Men jeg var overrasket over at jeg i det hele tatt klarte 130 kg..
  9. Så jeg deg i oslo sentrum igår på vei nedover karl johan? (30/05) :)

    1. Daniel Lange

      Daniel Lange

      hum hum.. Kan godt hende. Bor jo i Oslo, så er jo fult mulig :p

  10. Formatet jeg bruker å rendre ut til er Quicktime med .H264 codec med rundt - 10000 kbyte i sekundet Men nå skal det sies at jeg ikke har noen oldetids maskin heller da Filmen under er rendret ut i det formatet jeg sa og lastet opp på youtube. Fra GoPro Hero HD
  11. Awesome, takk for svaret Skal definitivt se nærmere på linkene du postet
  12. Last ned og installer dette: http://www.cccp-project.net/ Det høres ut som du mangler støtte for å kunne kjøre slike filtyper glatt.. Eventuelt også skaffe deg VLC, selv om Media Player Classic som er inkludert i CCCP skal kunne kjøre alt. Over til noe annet, fil-størrelsen til Gopro Hero HD er ikke store i forhold til profesjonelle kamera som Canon 5D Mark II, eller tilsvarende. Utover det så skal du kunne spille av Gopro klipp fint på PC-en hvis du klarer å spille de av via Youtube. Så igjen, last ned og installer CCCP, og bruk Media Player Classic for å spille av filene Over til annet, Når det kommer til rene konverteringsprogrammer, så anbefaler jeg SUPER. Men de fleste videoredigeringsprogrammer komprimerer filmene til deg.
  13. Hei, jeg har i mine 5 års treningsperiode brukt 8x3 på så og si alt jeg gjør, men ønsker å vite hvor jeg kan benytte meg av 5x5. Jeg regner med at all kjerne muskulatur kan man trene med 5x5. Men utover dette?
  14. Dips, eller Benkpress tror jeg er de øvelsene jeg føler meg mest "konfortabel" i
  15. Må da være noe som sitter igjen av nerden din? Personlig sjonglerer jeg mellom jobb, styrketrening, Parkour, nerdeting, studier, dame og venner.
×
×
  • Create New...