Gå til innhold

-Netti-

Medlemmer
  • Innholdsteller

    113
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om -Netti-

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 30. sep. 1990

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. -Netti-

    Dagens Glade

    Slo til og fikk den perfekte deltidsjobben i går!! OG klarte å dra meg på gymmet til en flott økt i morges! Klar for første dag i ny jobb (og en støl kropp i morgen ).
  2. Allright, takk for tilbakemeldinger! Da får jeg ta en ny titt på kostholdet, og rett og slett starte på nytt på den fronten. Lurer på om det er verdt å snakke med en PT på gymmet og få et skikkelig treningsprogram som er satt opp av noen andre enn meg selv. Slik at jeg ikke ødelegger for meg selv på den fronten heller liksom... x__X
  3. Jeg var helt sikker på at jeg fikk 1700 som svar på en kalorikalkulator... Nå finner jeg selvfølgelig ikke igjen den jeg brukte, men det er en stund siden. Ok, får heller vurdere om det er for lite mat og at kroppen er stresset da Eller er det helt på jordet?
  4. Hei! Takk for svar! Jeg trener styrke to ganger i uken, med øvelser som knebøy, markløft, skulderpress, nedtrekk og diverse øvelser for core/mage. Jeg har en lang løpetur i uken hvor jeg løper mellom 10-15km, og resten er fordelt utover i uka etter dagsform over 3-4 turer. Ligger på 1500 kcal i snitt per dag, og har vedlikehold på ca 1700. Det blir vel kanskje heller et "lite" kaloriunderskudd heller enn moderat Er forresten 173cm og veier 65kg.
  5. Hei! Etter å ha hatt en jobb som tok alt for mye tid og krefter fra livet mitt, har jeg endelig klart å endre livssituasjonen og er blant annet tilbake på trening slik jeg ønsker. Trener styrke (så tungt jeg klarer) 2 ganger i uken, og løper rundt 30km i uken. Er en normalvektig jente på 24 år, og har som mål å bli slankere og strammere i kroppen. Dette "nye" treningsregimet har jeg holdt på med i to uker, samt at jeg har et moderat kaloriunderskudd (i snitt 200 kcal per dag). MEN isteden for å se en anelse strammere ut, så er jeg bare blitt enda dvaskere! Det synes virkelig i speilet
  6. Ok, da er det vel egentlig bare å heller ha et jevnt kalorioverskudd og prøve litt ny/mer variert mat uten å bekymre meg så alt for mye om å ha alltid over 1,8g/kg kroppsvekt med proteiner hver eneste dag Takk for gode forslag til annen mat btw, spiser mye egg og laks fra før, men kan absolutt prøve å inkludere mer bønner, linser, koteletter etc.!
  7. Hey, og takk for svar! Optimale resultater for meg blir å bygge muskler. Og dersom proteininntaket ikke er helt avgjørende for dette, og jeg med god samvittighet kan ha et kosthold med mindre protein i en periode og fremdeles klare dette like bra, så er jeg veldig fornøyd
  8. Dette blir sikkert et dumt spørsmål for en del her inne, men jeg spør likevel! Som mange andre føler jeg meg litt ekstra motivert til å ta litt ekstra godt i på treningsfronten i januar. Jeg har fått ryddet opp i teknikken på trening, har godt med energi og føler at jeg øker i styrke. Derfor ønsker jeg å øke antall styrkeøkter fremover fra 2 til 3 ganger i uken (fullkropp), og skjønner at jeg også må øke litt på mengden mat for å få optimalt med resultater og utnytte "motivasjons-boosten" til det fulle. Problemet er at jeg har blitt så sykt matlei. Spesielt er jeg DRITT lei av cottage che
  9. Takket være influensa denne uken blir det hverken Halloween kostyme, sminke eller fest på meg i år , men slenger meg på likevel med jobb-makeup fra i fjor [ATTACH]152966[/ATTACH]
  10. Tusen takk for svar, Freckles ! Jeg har økt mye mer gradvis enn sist gang, og det er nok derfor jeg ikke har merket negative effekter i like stor grad som sist. Har nå bestemt meg for at jeg skal holde meg på kaloriene jeg ligger på nå frem til ting har normalisert seg, og vente med å øke mer for øyeblikket. Jeg skal i hvert fall ikke gi opp denne gangen! Bare gi meg selv litt ekstra god tid, og ta et oppgjør med styrkeprogrammet mitt- og kanskje velge litt "snillere" matvarer for magen.... Finnes flere gode kilder til karbo som er enn potet og havregryn liksom ><
  11. Takk for svar! Ja, det hørtes kjent ut det hun beskriver. Tenker ikke på om vekta går opp, ønsker ikke å bruke den til å måle fremgang lengre. Jeg går etter speilbilde og målebånd, problemet mitt er at jeg ser "verre ut"/øker i cm. Men jeg får vel bare ta tiden til hjelp, og håpe det er vann som slipper snart Skal følge med i den loggboken i hvert fall!
  12. Hei alle kloke mennesker! Håper dette er postet riktig. Jeg har et par spørsmål jeg håper noen kan svare meg på… Jeg har for noen uker siden begynt å øke på kaloriene etter å ha gått på en smell og ligget for lavt i en periode. Prøvde å øke på kaloriene før sommeren, men grunnet mangel på kunnskap om riktig kosthold gikk det litt feil vei, og jeg fikk rett og slett panikk (I freaked out). Etter dette la jeg meg på rundt 1400-1500 per dag med minimalt med karbo i kanskje 7 uker. Har nå tatt til fornuft etter at dette nok en gang ikke fungerte, og ligger om dagen på 1700-1800, og har økt på
  13. Jeg har i hvert fall alltid hørt at du skal drikke vann... Hvis du ikke drikker noenting så har du muligens "ikke nok å kaste opp", og det kan da bli ekstra ubehagelig med brekninger og vanskelig å kaste opp rett og slett... Men dette er ikke skikkelig vitenskap altså, bare det jeg alltid har fått høre, og basert på egne erfaringer så stemmer det.
  14. Har kuttet det ut Men lurte på hva som fikk meg til å reagere sånn. Men jeg tror nesten jeg gir opp- det er en laaang ingrediensliste og det kunne jo vært én eller flere av dem. Det var noe i pulveret, jeg fikk en dårlig reaksjon på det, og jeg tar det ikke lengre. Fra nå av blir det riskaker og redbull ftw Tusen takk for alle svarene btw!
  15. Når jeg tenker meg om så har jeg hatt en del hodepine også i det siste... Og har drukket *mye* vann, sikkert 4 liter om dagen... Nå har jeg aldri tatt kreatin før, men ser jo at det var på ingredienslista til pwo'n... Er det mulig å få en slik reaksjon som jeg har hatt av kreatin?
×
×
  • Opprett ny...