Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såklart skjønner jeg at jeg ikke skal brøle og skrike, hive vekter rundt meg og ha kaktus under arma.

Men at folk ikke tåler at det kommer et stønn fra deg når du skal presse opp siste rep, det skjønner jeg ikke.

Beklager, var ikke helt det jeg siktet til.

Der jeg trener hender det at det står et par bros i curl-racket og stønner mer eller mindre konsekvent i 15-20 minutter.

Det er forskjell på å stønne litt en gang i blant på siste rep, og det å stønne på hvert sett, og på mer eller mindre hver repetisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også veldig stor forskjell på å stønne og å høyt telle ned til settet starter samt skrike LETT når man kjører knebøy LITT for tungt og det slettes ikke ser lett ut. But whatever floats your boat! (jada, noen gjør det) Og i går var "zyzz" tilbake på trening med slippers, shorts og nettingsinglett. Kjekt å kjøre bøy ved siden av når han lå på benken da gitt. "Ser det ikke, ser det ikke, ser det IKKEEE" Aaaah, gutter, vær så snill og ikke, jeg mener, ALDRI!!! bruk shorts kortere enn rumpeballene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg var dessverre creepy på trening i går.

Satt på gulvet mellom to sett hip thrust og skulle bare drikke litt. Bomma på munnen og helte kaldt vann rett ned i kløfta. Reaksjonen var ganske umiddelbar og høylydt, hvor jeg så prøvde å ta meg i det å være stille. I kombinasjon ble de tingene til et slags halvhøyt stønn, totalt upassende for hele situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dette meget godt.. Skjedde ved juletider tror jeg:

To gutter på treningssenteret skulle trene hip-thrust. Han ene skulle utføre øvelsen, han andre skulle holde stangen på plass. Når han som utførte øvelsen holdt på kom han med DE stønne lydene. Greit nok at det er tungt og du må lage litt lyder, men for guds skyld ikke lag lyder så det høres ut som om du har sex. Det verste var at han som "holdt" stangen på plass stod over vedkommede og brølte "IKKE GI DEG! TENK PÅ NÅR DU ER I SENGA. PLANER OM Å GI DEG DA OGSÅ ELLER?!" .. De skremte vel bort de fleste på treningssenteret. Kunne ikke annet enn å falle sammen midt under knebøy. Takk gud for at sikringene var der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dette meget godt.. Skjedde ved juletider tror jeg:

To gutter på treningssenteret skulle trene hip-thrust. Han ene skulle utføre øvelsen, han andre skulle holde stangen på plass. Når han som utførte øvelsen holdt på kom han med DE stønne lydene. Greit nok at det er tungt og du må lage litt lyder, men for guds skyld ikke lag lyder så det høres ut som om du har sex. Det verste var at han som "holdt" stangen på plass stod over vedkommede og brølte "IKKE GI DEG! TENK PÅ NÅR DU ER I SENGA. PLANER OM Å GI DEG DA OGSÅ ELLER?!" .. De skremte vel bort de fleste på treningssenteret. Kunne ikke annet enn å falle sammen midt under knebøy. Takk gud for at sikringene var der!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fyr som løp intervaller med vernemaske i dag! :eek: Lignet litt på Darth Vader... Selv om førsteinntrykket var litt creepy så det egentlig ganske kult ut. Jente, jente, jente, Darth Vader, jente, jente når man kikket bort på tredemøllene...

Har prøvd denne treningsmetoden selv, da enkelte mener det kan bidra til å øke oksygenopptaket.

Var ute og løp i skogen for to år siden, med vernemaske og ryggsekk. Etterhvert kommer jeg løpende bak en gjeng med tenåringsjenter på tur... bakerste jente hører meg kommende løpende, snur seg og slipper ut tidenes redselsskrik. De andre jentene følger hennes eksempel, og enkelte av dem var til og med i ferd med å løpe av stien og inn i skogen. Fikk opp pulsen greit selv, der jeg løp gjennom en flokk med hylende ungjenter.

Men... gjør dette meg til en creep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok mye creepy på trening, er en kjeeempesøt fyr som jeg alltid står og stirrer på :rolleyes: Også har jeg tilfeldigvis lagt merke til at han alltid drar på trening klokka 3 på søndager, så jeg kan velge om jeg vil møte på han eller ikke :whistle:

En dag når jeg tok knebøy, første gangen etter å ha vært syk og sengeliggende i 3-4 uker- helt forferdelig teknikk etter stort opphold. Så kommer en iransk 35 åring ellernoesånt og spør om jeg trenger hjelp med knebøyen og jeg bare ååkeeei.. og så spottet han meg og det var egentlig ganske fint :) Så skulle han visst bli med når jeg skulle ta markløft.. og benkpress.. og utfall og til slutt hadde han vært med meg i 2 timer og trent! Så spurte han på slutten om jeg ville bli med han i svømmehallen en dag o_O Og på dette tidspunktet var jeg 16 år.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...