Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For et par uker siden kom det en eldre mann, som garantert var gammel nok til å være oldefaren min, bort til meg og plutselig kløp tak i bicepsen/armen min. Jeg så opp, og han sa "hei" og jeg svarte forvirret "hei" tilbake. Jeg så rart på han og lurte på hva han ville, men han bare sto der og holdt i meg, mens han gliste som en liten unge som nettopp hadde fått sjokolade. (sånn her faktisk: :D) Kleint øyeblikk, så jeg snudde meg og gikk til en annen avdeling. Kanskje ikke så overraskende at han også kom dit like etterpå.. o_O:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dessverre creepy på trening i går.

Satt på gulvet mellom to sett hip thrust og skulle bare drikke litt. Bomma på munnen og helte kaldt vann rett ned i kløfta. Reaksjonen var ganske umiddelbar og høylydt, hvor jeg så prøvde å ta meg i det å være stille. I kombinasjon ble de tingene til et slags halvhøyt stønn, totalt upassende for hele situasjonen.

Hahaha d der gjør eg heila tiå :p e så klønete !! Spenne t flaskå å helle feil å miste an .... Hhaha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha d der gjør eg heila tiå :p e så klønete !! Spenne t flaskå å helle feil å miste an .... Hhaha :p

Jeg og.... En gang jeg gjorde markløft så glapp grepet på slutten så den brakte ganske kraftig i gulvet hvorpå drikkeflasken lå der vektskiven traff sånn at jeg sprutet ned fyren som trente bøy ved siden av. Haha. KLEEINT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

I dag gjorde jeg nordic hamstring i ribbeveggen. En fyr kom bort og lente seg med hendene i min skulderhøyde mot ribbeveggen på motsatt side og begynte å pese og stønne høylytt. Aner ikke hva han dreiv med, men jeg skjønner ikke helt poenget med sånn klein stønning. Jeg følte at jeg var litt nærmere han enn hva som er komfortabelt, for jeg kjente omtrent pusten hans i nakken.

Jeg fniste litt lavt for meg selv, men lo høyt inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..bare jeg som trener på en "normal" gym med normale folk? :blackalien:

Men den perioden som jeg trente på en senterkjedegym så opplevde jeg følgende....

Skulle dusje etter trening før jeg skulle på jobb. Gikk stille inn i garderoben og tok meg med håndkleet og gikk til dusjen, hengte det fra meg og gikk inn hvor jeg da så 2 karer som tydeligvis ble tatt på fersken, heldigvis hørte deg med sekundet jeg kom inn...

Så var det en episode hvor jeg skulle benytte meg av boblebadet, kom da inn og så 2stk oppi boblebadet hvorda hu ene satt på skrevs over han andre og var tydeligvis godt i gang

Så..er glad, meget glad over at jeg trener på det som kan anses som en normal gym hvor eneste jeg opplever er folk med rare teknikker, stønning osv er normal der mtp på kiloene som løftes på løftedagene :D

:headphone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Får inntrykk av at det som avgjør om man er creepy eller bare sjarmerende er mest avhengig av utseende (evt også fravær av svettelukt:) )

Ser man ikke bra ut, lukter svette og glor/snakker med jenter på gymmet så er man creepy.

Ser man bra ut, ikke lukter svette, men ellers gjør akkurat det samme, så blir det sett på som et kompliment/sjarmerende.

Am I right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er ei dame på senteret der jeg trener som til tider gjør meg til en creeper:D

hu trener hipthrusts og med god belastning og lager de merkligste lydene som ikke hører hjemme på ett gym :p

dette skjer bare på tidlige lørdags morgener

så jeg tror hu prøver og "minimere" skaden av hennes "kose"lyder :D

var det ikke ei frøken som hipthrusta seg til nye høyder her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å trene før jobb nå, og det er deilig med lite folk på gymmet.

Men, og det er et stort MEN, det er en fyr, la merke til ham i går også, godt trent, meget fokusert, men i dag fløy han rundt i slikt Nike Pro-undertøy, uten noe over. Trøya var grei nok, men det så ut som han trente i bokseren.

nike-pro-combat-core-compression-short-boys-grade-school

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Har begynt å trene før jobb nå, og det er deilig med lite folk på gymmet.

Men, og det er et stort MEN, det er en fyr, la merke til ham i går også, godt trent, meget fokusert, men i dag fløy han rundt i slikt Nike Pro-undertøy, uten noe over. Trøya var grei nok, men det så ut som han trente i bokseren.

nike-pro-combat-core-compression-short-boys-grade-school

Hahahaha, hvor trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...