Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Har prøvd denne treningsmetoden selv, da enkelte mener det kan bidra til å øke oksygenopptaket.

Var ute og løp i skogen for to år siden, med vernemaske og ryggsekk. Etterhvert kommer jeg løpende bak en gjeng med tenåringsjenter på tur... bakerste jente hører meg kommende løpende, snur seg og slipper ut tidenes redselsskrik. De andre jentene følger hennes eksempel, og enkelte av dem var til og med i ferd med å løpe av stien og inn i skogen. Fikk opp pulsen greit selv, der jeg løp gjennom en flokk med hylende ungjenter.

Men... gjør dette meg til en creep?

Dere refererer vel til såkalte "altitude/elevation masks" ?Jeg hadde også blitt litt skeptisk om en kar kom løpende etter meg iført en sånn en:

etm-1001_01_lg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest QueenWinther

Satt på ja/nei-maskinen, husker ikke hvilken, og da jeg skulle starte satt det seg en mann i nærheten av meg - helt greit. Men da jeg begynte stønnet han helt sinnsykt høyt, så jeg gjorde ferdig settet mitt og tok en pause - da reiste han seg like gjerne opp, så på meg i noen sekunder, og gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hun stakkars dama i heldekkende, svart burka som subber/løper på tredemølla. BARBEINT i 30 grader.

- Han tynnfeite mannen som er på senteret ca 8-10 timer om dagen, gjør KUN isolasjonsøvelser. Det eneste han bruker knebøystativet til er å ta dips I DET..... Og han prøver å lære meg sånne øvelser... :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Var stille på gymmen tidlig på morran og hadde rigga meg godt til i angled leg press, la på nok til å perse og pusha meg selv svett (pust og pes, jah). Da jeg satt på safety og pusta ut på slutten snur jeg hodet og ser at det står en kar halvveis gjemt bak et rack.stativ og glor, fult fokus og litt for lenge øyekontakt da han innså jeg så han. Awkward. Jeg er utlending her og er vant med at folk kanskje kikker litt ekstra, men de pleier å ha nok skam til å gjøre det når de løfter eller trener med noe selv så da gjør det jo ikke noe, alle ser seg vel rundt innimellom. Å stå og lure bak et stativ derimot = creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en kar på Sit portalen i Trondheim, som stønner og lager lyder uannsett hva han gjør. Var det ikke tungt ("Aaah") , så var det visst litt vondt ("Aaaiih oh oh"), og han syns det er veldig deilig å tøye / varme opp ("ooooh mm") og er det ingenting av disse delene så er han bare veldig fornøyd ("Jaaahhhmmm").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en særdeles kjekk mann som trener på senteret mitt. Det er vanskelig å ikke stirre siden han er så yum. Så jeg er sikkert litt creepy av og til! haha:D

Og så er det creepy at man ALLTID får en, to, tre eller flere menn bak seg når man tar strake markløft, knebøy eller andre øvelser der man stikker baken i været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løp intervaller her om dagen, og det var rimelig fullt på senteret, så jeg hadde folk på møllene ved siden av meg også. Det var en lett overvektig dame som gikk rolig ved siden av meg, og jeg la ikke mye merke til henne de første ti minuttene av økta. Men PLUTSELIG begynte hun å spurte for harde livet! Trodde hun skulle knuse tredemølla, hun virkelig smalt nedi den for hvert steg. Spurten varte imidlertid bare i rundt tjue sekunder, så var hun tilbake til å spasere på 5.0 km/t og 0 i stigning. Dette fortsatte hun med i rundt ti minutter, før en ny kjempespurt på tjue sekunder fulgte. Det er den merkeligste treningsøkta jeg har sett i mitt liv, haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp intervaller her om dagen, og det var rimelig fullt på senteret, så jeg hadde folk på møllene ved siden av meg også. Det var en lett overvektig dame som gikk rolig ved siden av meg, og jeg la ikke mye merke til henne de første ti minuttene av økta. Men PLUTSELIG begynte hun å spurte for harde livet! Trodde hun skulle knuse tredemølla, hun virkelig smalt nedi den for hvert steg. Spurten varte imidlertid bare i rundt tjue sekunder, så var hun tilbake til å spasere på 5.0 km/t og 0 i stigning. Dette fortsatte hun med i rundt ti minutter, før en ny kjempespurt på tjue sekunder fulgte. Det er den merkeligste treningsøkta jeg har sett i mitt liv, haha! :)

Modifisert guerilla cardio?^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...