Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil bare spytte kjapt inn her at det er mange damer i 30-40 årene der jeg trener, og gad damn mange av dem ser skikkelig bra ut! Jeg trodde hun ene var rundt 25år, men hun var faktisk 35år og hadde to barn. Flere av dem ser faktisk bedre ut enn de som er yngre, så jeg må si at de som er litt eldre virkelig leverer :) All honnør til dem!

Og når de tar av seg klærne så ser man alle cellulittene, strekkmerkene og mageflesket ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og når de tar av seg klærne så ser man alle cellulittene, strekkmerkene og mageflesket ^^

Burde kanskje komme medi "dummeste du har hørt"-tråden..:rolleyes: Jeg har passert 30, og ser ikke ut, men å innbille seg at alle over 30 er fulle av cellulitter og strekkmerker, må være noe av det teiteste jeg har hørt på lenge...!:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje komme medi "dummeste du har hørt"-tråden..:rolleyes: Jeg har passert 30, og ser ikke ut, men å innbille seg at alle over 30 er fulle av cellulitter og strekkmerker, må være noe av det teiteste jeg har hørt på lenge...!:roflmao:

Det har jeg ikke sagt, men de er mange ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man skal kalle det creepy, eller dumt eller en tryllekunst, hvem vet. Men i dag var jeg å trente på Sats, hadde tatt to sett og måtte forlate benken for å gå noen meter etter noen vektskiver. I noen få sekunder forlot jeg benken hvor jeg hadde skiver på stangen, i tilegg til at drikkeflaska mi og loggboka lå der. Jeg finner skivene jeg skal ha og går mot benken igjen, da fanger blikket mitt inn det faktum at stangen er borte... Forvirret lar jeg blikket gli over rommet, og der ser jeg denne lille reka av en fyr som rusler sidelengs avgårde med stangen og skal til å starte markløft med de skivene jeg allerede hadde lagt på ...

Jeg var noen meter unna enda, men bestemte meg for å heve stemmen noen hakk og opplyse om det som egentlig burde være ganske åpenbart: Hei du jeg er faktisk ikke ferdig med den der enda jeg!!!

Han ble helt eh uhm øøøh eeeh jaaah eeeh åja....

Jeg er egentlig ganske sikker på at han egentlig må ha visst at jeg ikke var ferdig med benken og at stangen dermed ikke var ledig. Og hvorfor i all verden den lille reka skulle ha absolutt den stanga istedet for alle andre stenger som var ledig er ett mysterie -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg står i garderoben å ordner meg framfor speilet og en naken, skrumpete, gammel dame står å glor på meg mens hun venter på at dusjer skal bli ledige. Og at hun er det nesten hver gang jeg velger å dusje på senteret, til forskjellige tider på dagen. DET er creepy det. :wideyed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal kalle det creepy, eller dumt eller en tryllekunst, hvem vet. Men i dag var jeg å trente på Sats, hadde tatt to sett og måtte forlate benken for å gå noen meter etter noen vektskiver. I noen få sekunder forlot jeg benken hvor jeg hadde skiver på stangen, i tilegg til at drikkeflaska mi og loggboka lå der. Jeg finner skivene jeg skal ha og går mot benken igjen, da fanger blikket mitt inn det faktum at stangen er borte... Forvirret lar jeg blikket gli over rommet, og der ser jeg denne lille reka av en fyr som rusler sidelengs avgårde med stangen og skal til å starte markløft med de skivene jeg allerede hadde lagt på ...

Jeg var noen meter unna enda, men bestemte meg for å heve stemmen noen hakk og opplyse om det som egentlig burde være ganske åpenbart: Hei du jeg er faktisk ikke ferdig med den der enda jeg!!!

Han ble helt eh uhm øøøh eeeh jaaah eeeh åja....

Jeg er egentlig ganske sikker på at han egentlig må ha visst at jeg ikke var ferdig med benken og at stangen dermed ikke var ledig. Og hvorfor i all verden den lille reka skulle ha absolutt den stanga istedet for alle andre stenger som var ledig er ett mysterie -.-

Veldig bra at du sa i fra og ikke bare fant en annen stang og nye vekter, som alt for mange andre ville ha gjort (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye spennende som skjer på senter ja :p

Må begynne å trene på treningssenter jeg tror jeg hehe. Går visst glipp av mye ved å trene hjemme :D

Ja du går glipp av mye! alltid underholdning på treningssenteret. Og er du lett irritabel så gir det deg ekstra turbo i øktene dine.

Personlig irriterer jeg meg mest over gutter spessielt som gjør ALT! for å bli lagt merke til.

Vi har en der jeg trener. Han tror han er en proff bodybuilder og vektløfter. Han brøler ut guds vrede så alle og enhver i hele bygget hører det når han løfter i markøft for så å slippe vektene rett i gulvet hvor det ikke er mykt gulvbelegg så de som ikke hører det, kjenner det. Og det morsomme er at det er snakk om 60 kg i markløft!!

Og når han har brølet ferdig og sluppet vekten, så sørger han får å få store lats før han snur seg rundt og ser godt etter om det var mange som så på, før han fortsetter!

haha, latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...