Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Skjønner hva du mener, men forsøk å sette deg i mannens sko.. Det er fadermeg ikke ofte det ikke er kleint å prate opp ei dame man ikke kjenner i edru tilstand, og "brisen nok til å være sjarmerende" er en tynn, tyyyynn knivsegg å balansere på. :p

Poenget mitt var at man (av begge kjønn forsåvidt) burde merke rimelig fort om vedkommende man prater med ikke er interessert overhodet eller gjør sitt beste for å komme seg ut av situasjonen. Og da er det på tide å trekke seg tilbake. Hvis ikke er man creepy (på trening, i livet osv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så for å kort oppsummere litt det vi vet om uakseptabel sjekking:

1. Sjekking på byen er teit. Enten er jentene ute for å ha det morsomt og ikke interessert, eller så er de løse og ikke noe å samle på.

2. Sjekking på høylys dag er for PUAer, og derfor bare teit.

3. Sjekking på trening er creepy.

4. Sjekking på jobb kan bli veldig feil hvis det skjærer seg, og kan til og med ende med anmeldelse for seksuell trakassering.

5. Sjekking på nett er for tapere.

Hvor er det egentlig OK å finne damer? Giftekniv i kirka?

På fest eller inne på en butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at man (av begge kjønn forsåvidt) burde merke rimelig fort om vedkommende man prater med ikke er interessert overhodet eller gjør sitt beste for å komme seg ut av situasjonen. Og da er det på tide å trekke seg tilbake. Hvis ikke er man creepy (på trening, i livet osv.).

Jeg tenker vel kanskje noen skritt foran(eller bak??).. Er jeg/han interessert i å bli øh..approached(på norsk?? tilnærmet høres feil ut:P) i det heletatt?

Vet ikke om man må vise med kroppsspråk, om man vil bli sjekket opp, og lære seg å lese slike signaler? Burde kanskje lage noen universelle kjøreregler der, så noen fremstår som åpne for litt sjekking, og de andre kan bare utstråler "jeg skal trene, gå vekk":p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at man (av begge kjønn forsåvidt) burde merke rimelig fort om vedkommende man prater med ikke er interessert overhodet eller gjør sitt beste for å komme seg ut av situasjonen. Og da er det på tide å trekke seg tilbake. Hvis ikke er man creepy (på trening, i livet osv.).

Du er tydeligvis ikke helt god på dette med å sette deg i andres sko. Om helt gjennomsnittlige menn, som meg selv, skulle skygget banen med mindre ei dame var så interessert at vi faktisk oppfatta det.. vel, la oss bare si at utvalget hadde vært heller magert.

Men ja, skjønner hva du mener. Et sted går grensa, og trening er kanskje ikke det beste stedet å sjekke opp noen. Dog, tenk deg litt om.. Hva er krava for at en fyr som drar i gang en prat med deg umiddelbart skal bli møtt med et kroppsspråk som sier "Ja, du er interessant, go on.."? Antageligvis er det ikke uhorvelig mange som passer alle de krava, og i tillegg er dine krav helt andre enn kravene til ethvert annet kvinnfolk på hele planenet.

Nei, takke seg til de få av oss som tør å risikere harsk omtale på forumer og i venninnegjenger for sjansen til å kanskje få ja til én kaffedate, sjansen til å bli kjent og se om en om ikke annet kanskje kan utvide vennekretset med et interessant, nytt menneske. Det er nesten litt fælt å si det sånn svart-på-hvitt, men hvert eneste forhold jeg har vært i har kommet til live takket være min manglende evne til å ta avvisning før dama faktisk har en grunn til å avvise meg.

Så, gutter som ikke er redde for å drite dere ut: Takk! Uten dere hadde ikke menneskeheta overlevd. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis ikke helt god på dette med å sette deg i andres sko

Haha, det kunne man vel også sagt om dem som som fortsetter å prøve til tross for at de får rimelig klar tilbakemelding om at det ikke er interessant? Om man snakker med noen, og vedkommende er tydelig ukomfortabel og sannsynligvis prøver å komme seg unna, så er det ganske fåfengt å fortsette å prøve. Det jeg prøvde å illustrere var at det nettopp er disse åpenbare situasjonene som til slutt blir creepy.

Jeg mener absolutt at det må være lov å prøve seg, man må bare gjøre sitt beste med å forsøke å ha antenne ute. Men du har nok et poeng med den knivseggen, ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ei dame som trente benkpress. Hørte ut som om hun fødte et barn...

Dette er kanskje jeg som er litt creepy. Men var ei dame som "prøver-å-være-i-20 årene,-men-er-egentlig-nærmere-40" med usannsynlig mye silikon, som trente nedtrekk. Puppene sto bom stille, uansett hvilken vinkel hun var i. At noen har påført seg selv så overdrevet mye silikon, frivillig, er uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis ikke helt god på dette med å sette deg i andres sko. Om helt gjennomsnittlige menn, som meg selv, skulle skygget banen med mindre ei dame var så interessert at vi faktisk oppfatta det.. vel, la oss bare si at utvalget hadde vært heller magert.

Men ja, skjønner hva du mener. Et sted går grensa, og trening er kanskje ikke det beste stedet å sjekke opp noen. Dog, tenk deg litt om.. Hva er krava for at en fyr som drar i gang en prat med deg umiddelbart skal bli møtt med et kroppsspråk som sier "Ja, du er interessant, go on.."? Antageligvis er det ikke uhorvelig mange som passer alle de krava, og i tillegg er dine krav helt andre enn kravene til ethvert annet kvinnfolk på hele planenet.

Nei, takke seg til de få av oss som tør å risikere harsk omtale på forumer og i venninnegjenger for sjansen til å kanskje få ja til én kaffedate, sjansen til å bli kjent og se om en om ikke annet kanskje kan utvide vennekretset med et interessant, nytt menneske. Det er nesten litt fælt å si det sånn svart-på-hvitt, men hvert eneste forhold jeg har vært i har kommet til live takket være min manglende evne til å ta avvisning før dama faktisk har en grunn til å avvise meg.

Så, gutter som ikke er redde for å drite dere ut: Takk! Uten dere hadde ikke menneskeheta overlevd. :p

Du kan bli møtt med "kassadama på rema, hyggelig "servicepålagt-smil", go on, om det er treningsprat, eller, et smil blanda med noen små doser dådyrøyne og liten tendens til "sjenertknising". Oh do go on..!:love:

Det er bare to eksempel.

DER har du et "problem" som mannfolk må prøve å skjønne, som kan være lettere å rette opp i på gymmet, enn ute på byen..

Hvis hu ikke gir klare, småsure/sinte signaler, så kan det sikkert gå å pushe litt, MEN, ikke push som han der fyren ute på byen som jentene ikke vil skåle med, ikke svarer, snur ryggen til eller går bort fra og værste tilfelle, må bli bedt å gå vekk..:rolleyes:

Er du han, trening, da er du far beyond creepy, og fortjener å havne her..

(litt creepy på byen: sto i baren og bestillte meg drikke, plutselig kommer en fyr bort, sier noe om øyekontakt(hæ..?) og spør om jeg foretrekker asiater eller grekere. Kan ikke ha vært det jeg hørte vel?? Sier hæ, og får samme spørsmål. Prøver å være høflig, sier venninda mi er sammen med en greker, og bare forlater awkwardness-åstedet som ingenting:whistle:)

Selv tviler jeg på at noen normale typer overhodet hadde prøvd seg, men tar noen kontakt, så er det jo bare om jeg kan spot'e, om jeg bruker den der osv, og da kommer selvsagt servicesmilet:) Går på automatikk. Men ellers så går jeg litt rundt i min egen verden, med hodet først, og vil egentlig ikke at noen som helst skal se på meg i det heletatt:P Merker jeg at en ekkel fyr glaner, så kommer det et blikk som det skal godt gjøres å misforstå. Jeg tror ikke det er noen normale gutter som har sett på med av positive årsaker, derfor vil jeg helst trene i usynlighetskappe eller no:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Creepy" at det blir ropt opp over høyttaleranlegget at bilen min er feilparkert og at en annen bil ikke kommer ut... Og det jeg møter er ei creepy, "fin frue", som ikke kommer inn i SUV-en sin ved siden av. Hun mente at bilen min var så møkkete, så det var ikke så koselig å komme borti den for å sette seg inn i sin egen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Creepy" at det blir ropt opp over høyttaleranlegget at bilen min er feilparkert og at en annen bil ikke kommer ut... Og det jeg møter er ei creepy, "fin frue", som ikke kommer inn i SUV-en sin ved siden av. Hun mente at bilen min var så møkkete, så det var ikke så koselig å komme borti den for å sette seg inn i sin egen -.-

hahahaha, var dette på elixia coloseum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en creepy og irriterende opplevelse på Elixia på lørdag. Det var en fyr som brukte myyyye tid på å speile armene sine i speilet, der hvor skråbenkene er. Det var to benker, den ene brukte han til å ha en vannflakse og en pose på og på den andre hadde han lagt en haug av vektskiver (typ 5 stk kg skiver og noen 10 kg skiver). Og han brukte faktisk ikke en gang en av benkene. Da jeg gikk bort og spurte om å bruke en av de to skråbenkene, ble han tydelig irritert, etterhvert tok noen å den benken som han brukte som oppbevaring får vektskiver. Det hele endte opp med at han sto ca en halv meter bak meg under og ventet på at jeg skulle bli ferdig.... Da jeg var ferdig tok han benken igjen, men ikke får å trene, men får å sette vannflasken sin på.... Så ulogisk oppførsel syns jeg er litt creepy ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tydeligvis ikke helt god på dette med å sette deg i andres sko. Om helt gjennomsnittlige menn, som meg selv, skulle skygget banen med mindre ei dame var så interessert at vi faktisk oppfatta det.. vel, la oss bare si at utvalget hadde vært heller magert.

Men ja, skjønner hva du mener. Et sted går grensa, og trening er kanskje ikke det beste stedet å sjekke opp noen. Dog, tenk deg litt om.. Hva er krava for at en fyr som drar i gang en prat med deg umiddelbart skal bli møtt med et kroppsspråk som sier "Ja, du er interessant, go on.."? Antageligvis er det ikke uhorvelig mange som passer alle de krava, og i tillegg er dine krav helt andre enn kravene til ethvert annet kvinnfolk på hele planenet.

Nei, takke seg til de få av oss som tør å risikere harsk omtale på forumer og i venninnegjenger for sjansen til å kanskje få ja til én kaffedate, sjansen til å bli kjent og se om en om ikke annet kanskje kan utvide vennekretset med et interessant, nytt menneske. Det er nesten litt fælt å si det sånn svart-på-hvitt, men hvert eneste forhold jeg har vært i har kommet til live takket være min manglende evne til å ta avvisning før dama faktisk har en grunn til å avvise meg.

Så, gutter som ikke er redde for å drite dere ut: Takk! Uten dere hadde ikke menneskeheta overlevd. :p

Clap-Dem-Cheeks.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Creepy" at det blir ropt opp over høyttaleranlegget at bilen min er feilparkert og at en annen bil ikke kommer ut... Og det jeg møter er ei creepy, "fin frue", som ikke kommer inn i SUV-en sin ved siden av. Hun mente at bilen min var så møkkete, så det var ikke så koselig å komme borti den for å sette seg inn i sin egen -.-

Hehe hvor stor avstand var det mellom bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence meant, altså! Det samme gjelder antagelig den gjennomsnittlige mannen. Alt siver jo nedover med hver år etter fylte 25 (sånn omtrent), om man ikke jobber hardt for å holde det på plass. :p Kvinnfolk på 16-21 får liksom alt "gratis". Rumper og pupper og hofter og lår vokser så mye og så fort at det nesten ikke er rom for å være noe annet enn slank, og siden alt er nylig utgrodd har ingenting begynt å forfalle. x)

Alder har overhodet ingenting med saken å gjøre.

Hun er 41 år gammel! - Showbiz, kjendiser, blogger, spill og moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror ikke hun der er operert, operert, operert? :p For ikke å snakke om retusjerte bilder :p

Men ja, jeg kjenner flere i 30-årene som har kropper som mange 20åringer bare kan drømme om ;)

Joda, sikkert mye juks! Uansett, en perfekt kropp er ikke sexy i seg selv. Utstråling og blikk teller mer, det synes ihverfall jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...