Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

hahaha, uff, det er så ekkelt med sånne!

Jeg hadde en som konstant fulgte med på hvor fort jeg løp på mølla i dag.. men det var mer irriterende enn creepy egentlig:p

Hehe.. det gjør jeg faktisk fra tid til annen - det er kanskje et eller annet kompetitivt i meg som våkner? Trodde ikke noen la merke til det men kanskje jeg skal slutte..? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var jeg creepy på trening:blush: Det var en fyr tok 8 reps med 130 kg i benken, mulig han tok mer og, men når spotteren hans lo av meg så gikk jeg tilbake til mine små 40 kg......Jeg er ganske så sikker på at trynet mitt så slik ut: :eek:o_O:love:

Så, du liker menn som er sterkere enn snittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då må det være trynet mitt som gjer at eg er single.

Hehe! Du må bytte flørte-taktikk, å være creepy og stirre på trening funke tydeligvis ikke? :p Neste gang hjelper du frøknene med teknikk eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Du må bytte flørte-taktikk, å være creepy og stirre på trening funke tydeligvis ikke? :p Neste gang hjelper du frøknene med teknikk eller noe ;)

Eg ser den, men det er overgangen frå: Hei, eg trur ikkje du gjer den øvelsen rett til: Vil du sitte på trynet mitt? eg ikkje heilt klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser den, men det er overgangen frå: Hei, eg trur ikkje du gjer den øvelsen rett til: Vil du sitte på trynet mitt? eg ikkje heilt klarer.

HAHAHA, that's your problem right there ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en merkelig type på senteret, bedre kjent som "tørker'n". Har hår rundt med en gedigen tørkerull og sprayflaske og vasker ned HELE apparatet han skal bruke. Altså ikke bare sete og håndtak, men vekter, stativ, der man putter flaska og til og med gulvet rundt! Han vasker mer enn han trener for å si det sånn...

Så heldig du er,da. Skulle gjerne hatt en sånn på senteret jeg er også, fordi jeg tviler på at det er de stedene rengjørerne vasker oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Creepy på trening er han som er overalt til enevær tid og altid kan hjelpe deg med øvelser, kommer med tips og generelt er veldig hyggelig. Helt til du oppdager at dette ikke stopper selv om du bytter plass og trene på, for pluttselig er han der også

En liten innrømmelse: det var meg det der.

Så beklager til hun der ute som fikk det sjokket tidlig en søndag 2011. Jeg trente andre plasser enn jeg jobbet, og du var tilfeldigvis der. Det var aldri meningen å stalke deg!

unnskyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle løfte benk i dag, men så var jeg alene og tok det derfor i den der "hjelpemaskintingen". La på vekter..la meg ned, tok tak..og?? Da kom hun der tilbakestående jenta IGJEN (!!!) Og jeg har virkelig ikke noe imot folk..alle slags folk, men jeg er fgaktisk ikke der for å være sosial. Ikke først og fremst ihvertfall.. Så begynner hun å fjerne 5 kg på ene siden og sier "det der blir veldig tungt vettu.."

Sto to svære karer litt lenger borti lokalet og lo så de ristet, jeg så sikkert ut som et lokmotiv! Svarte henne bare at jeg gjerne ville bestemme selv. Da svarte hun.."ja -jeg setter meg bare her å ser på til du er ferdig jeg da.." Great!!

Hun går alltid etter meg, står og venter til jeg er ferdig og skal på det jeg drev med etter meg..alltid! Uansett.. Jeg har såå lyst til å klage på henne, men får meg liksom ikke til det -ettersom hun helt åpenbart har en eller annen koblingfeil i knotten. En annen gang kom hun og lurte på om jeg kunne skru ned musikken min (som jeg har i ørene altså) fordi det var så synd at jeg ikke hørte når hun snakket. Yeah right! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har tydeligvis fått vannskader i døren til dusjrommet der jeg trener, for den har begynt å ese ut av rammen slik at den er enormt treg å dra igjen. Forleden da jeg dusjet der mellom trening og jobb dro jeg til meg døren, switchet låsen og kledde av meg. Lite så jeg at døren stod på vidt gløtt. Nå er jeg ikke veldig sjenert og er vant med fellesdusjer, så det var ikke noen big deal for meg i utgangspunktet, men akkurat når det er tiltenkt private dusjrom så er det litt creepy å stå der og såpe seg inn med døren oppe :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...