Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Eg var berre litt creepy på trening i dag, ei frå Fitnessbloggen som eg ikkje har møtt før var der og trente litt med Pinglo. Ho var såpass nice at eg måtte konsentrere meg om å ikkje glo for mykje(men det blei sjølvsagt eindel gloing). Kunne heldigvis se litt på Vegard Lysne for at det skulle slutte å boble i rognposen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Hadde en litt spesiell episode her om dagen. Jeg står ved knebøyracket, gjør meg ferdig med knebøyene mine og skal til å starte på markløft da det kommer det en fyr og tar av stanga på racket ved siden av. Legger fra seg stanga rett bak meg, og begynner å bygge på med vekter... Så setter han igang med markløft, rett bak meg!!?! Ikke foran racket der stanga hans hører hjemme.. neida..hmm, litt merkelig synes jeg. Sikkert for å kunne se seg selv i speilet, men det får han jo uansett ikke gjort da jeg er foran? Merkelig hele greia..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt spesiell episode her om dagen. Jeg står ved knebøyracket, gjør meg ferdig med knebøyene mine og skal til å starte på markløft da det kommer det en fyr og tar av stanga på racket ved siden av. Legger fra seg stanga rett bak meg, og begynner å bygge på med vekter... Så setter han igang med markløft, rett bak meg!!?! Ikke foran racket der stanga hans hører hjemme.. neida..hmm, litt merkelig synes jeg. Sikkert for å kunne se seg selv i speilet, men det får han jo uansett ikke gjort da jeg er foran? Merkelig hele greia..!

*FNIS*:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt spesiell episode her om dagen. Jeg står ved knebøyracket, gjør meg ferdig med knebøyene mine og skal til å starte på markløft da det kommer det en fyr og tar av stanga på racket ved siden av. Legger fra seg stanga rett bak meg, og begynner å bygge på med vekter... Så setter han igang med markløft, rett bak meg!!?! Ikke foran racket der stanga hans hører hjemme.. neida..hmm, litt merkelig synes jeg. Sikkert for å kunne se seg selv i speilet, men det får han jo uansett ikke gjort da jeg er foran? Merkelig hele greia..!

hahaha! nuvel ,er du jente så kan vi jo bare tenke hva han gjorde :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha! nuvel ,er du jente så kan vi jo bare tenke hva han gjorde :(

Jeg har ikke for vane å være innbilsk, så jeg tenkte at han sikkert ville skremme meg bort fra "speil-racket", særlig siden jeg ikke er den som løfter tyngst akkurat.! Men om jeg ikke er sterk så er jeg ihvertfall jæ... sta, så jeg rørte meg ikke en cm og fortsatte med mitt :-) Men jeg likte det IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell å bli smigret på trening og oppleve direkte creeps på trening og her er min episode igår:

Så en mann jeg husker var kunde på jobben min et par år tilbake som kom innom nesten hver dag, alltid i min kasse og glante. Igår var han på treningssenteret. Fikk litt panikk da jeg merka han var fucking overalt hvor jeg var på senteret. Han kom veldig ubehagelig nærme da han "tilfeldgivis" skulle "gå forbi". Han sto enten rett bak meg eller rett ved siden av for å pumpe. Uansett hvor jeg flyttet meg var han rett ved og stirra. Den siste øvelsen jeg hadde satt han rett vedsiden av meg og begynte å prate utav det blå om været og om at han hadde konkurrert før. Ikke nok med det lurte han på hvorfor jeg tok så enormt mange øvelser. HERREGUD tenkte jeg, det er fordi jeg løp som en tulling frem og tilbake fra hver øvelse for å unngå han. Så hele økta tok jo dobbelt så lang tid. Så jeg bare sa jeg ikke hadde trent på en stund og skyldte på tida og gikk...:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du føler at du passer innenfor kategorien Creepy på trening? :p :rofl:

Er det meg du tenker på? Sjølvsagt er eg det. Rumpesprekken har ein tendens til å sprette ut, eg glor på fine damer, eg glor på stygge damer(mest for underholdningen), eg gymbøller med folk, eg er svær i kjeften og generelt lite samarbeidsvillig og generelt ufyselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelsen ser mer spes ut der, enn med kettlebells ja:rofl:

Hehe, hvis det er den jeg tror du tenker på, så ser den ikke helt klok ut den heller.

Siden jeg trener kettlebells selv, så vet jeg at det ikke er tilfelle, men første gang jeg skulle prøve den trodde jeg det skulle gå på ballene løs, så jeg var livredd for å knuse nøttene.

Er nok litt vanligere, men hva er værst :p ? hehe.. finnes mange rare folk her i verden :)

Jeg regner med at du mener at det er ekkelt å se på at folk vasker seg i rompa?

For hvis det er folk rundt omkring som synes det er ekkelt å vaske seg derbak, og dermed lar være, så forklarer det luktene som har blitt nevnt tidligere i tråden. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg creepy på trening:blush: Det var en fyr tok 8 reps med 130 kg i benken, mulig han tok mer og, men når spotteren hans lo av meg så gikk jeg tilbake til mine små 40 kg......Jeg er ganske så sikker på at trynet mitt så slik ut: :eek:o_O:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russern på studioet mitt, som går bort til meg, introduser seg, tar et grepa tak i ene latsen min, og spør hvordan han får slike (og fortsetter å holde en god stund mens jeg forklarer )

Delvis smigra, delvis creeped out.. :nin:

Eg har vore i gamet så lenge at eg misforstod "russeren". Skulle ønske eg hadde lats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Var en sleezy fyr som plutselig spurte meg "er du sikker på at du er jente?" da jeg bøya. Han poengterte og uoppfordret at sånn knebøy hadde han slutta med, det var for slitsomt. Uka etter ropte han at jeg var sterk som en okse under nedtrekk. Jo takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
En fyr på treningssenteret som etter fullført trening går bort til speilveggen, drar opp t-skjorta, og tørker svetten av overkroppen mens han ser på seg selv. Ew. (Ikke var han litt fit heller, men tror egentlig det ville vært like creepy uansett :p )

du synes kanskje ikke han er fin men han liker seg selv iallfall. Kudos til han. Situasjonsmessig er det er ekkelt, og den slags atferd bør kun gjøres steder hvor andre ikke ser.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...