Gå til innhold

Megan

Medlemmer
  • Innholdsteller

    331
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Megan

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 18. juli 1991

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Fitness - if it came in a bottle, everybody would have a great body.

  2. Det er forskjell å bli smigret på trening og oppleve direkte creeps på trening og her er min episode igår: Så en mann jeg husker var kunde på jobben min et par år tilbake som kom innom nesten hver dag, alltid i min kasse og glante. Igår var han på treningssenteret. Fikk litt panikk da jeg merka han var fucking overalt hvor jeg var på senteret. Han kom veldig ubehagelig nærme da han "tilfeldgivis" skulle "gå forbi". Han sto enten rett bak meg eller rett ved siden av for å pumpe. Uansett hvor jeg flyttet meg var han rett ved og stirra. Den siste øvelsen jeg hadde satt han rett vedsiden av me
  3. Huh, sprettrumpe hvor? Moren min har mer sprettrumpe enn Tone og hun trener ikke:wub: . Hun er for all del en slående vakker jente, men rumpa er ikke noe å skryte av.
  4. Takk for det Ja jeg husker sluttresultatet dagene etter oppkarbing, det var ikke verst!. Men jeg mener alt vannet så samlet seg på tiden etterpå . Egentlig tror jeg alle de ekstremdiettene jeg har vært borti har fucka opp metabolismen min...kroppen min holder myyye vann konstant og virker som den er i et slags evigvarende sparebluss i panikk for at den ikke får mat. Når jeg spiste dobbelt så mye, da slapp fettet taket og kroppen ble glad. Så skal nok øke betraktelig i kalorier for å redusere så kraftig på dem igjen funker ikke på meg lenger. NEI jeg går faktisk ikke ned etter 2 uker med 1200
  5. Noen som har testa en midertidig løsning som gjør at du får denne "woosh" effekten ved tørr oppkabring? Altså spise en del karber en dag og drikke lite. Store mengder vann har nemlig ikke hjulpet meg disse ukene. Så kort oppsummert – hva skal du gjøre hvis du ikke går ned i vekt på kaloriunderskudd? Vær tålmodig! Hvis problemet er vannretensjon eller trege metabolismeveier, løser det seg med tiden. Vannloading eller oppkarbing kan normalisere væskebalansen i kroppen og trigge en whoosh. Hvis du har utelukket 1 og 2, må kaloriinntaket justeres ytterligere ned og/eller aktivitetsnivået øke
  6. Ja det er jo greit, men er allikevel skeptisk. Hvis jeg da under dietten ikke mistet muskelmasse, hvordan gikk jeg da like fort opp igjen. jeg spiste som jeg gjorde før jeg begynte, kutet ut masse karbs og økte gradvis i kaloriene:unsure: Jeg gikk bare ned i vannvekt, så veldig ekstremt effektiv var den ikke. Minner meg om resultatene jeg fikk av en juicediett en gang i tiden. Fy meg. Er ikke meningen å virke krass mot denne dietten , men alt som heter diett på mitt språk holder jeg meg laangt unna nå. Var ikke langt unna en spiseforstyrrelse da jeg var yngre, så derfor må jeg passe meg li
  7. En ting jeg er litt nyskerrig på psmf.... Er det proteinmengen som er faktoren her som er med å fjerne dette med at det er ekstremt underskudd og en usunn diett? Altså ingen eksetremdietter kan ha rykte på seg for å være bedre enn andre? Er det fordi proteiner gjør deg mettere og du slipper sulten som gjør den "bedre" eller? Man kan da gå like mye ned i vekt med mer karbs og mat man faktisk har lyst å spsie med samme underskudd ca 800 - 900 kcal. Altså du kan variere mer enn å spise deg matlei på kjøtt og grønnsaker. Over en kort periode tenker jeg da. Du kan jo velge annen næringsrik mat. Bar
  8. Man kan fint ha kosedager/spisedager eller hva du nå vil kalle det uten å fråtse totalt fra morgen til kveld da. Du kan også telle kaloriene dine slik at du også ligger rundt basalforbrenning eller litt i overkant denne dagen. Jeg har aldri en spisedag der jeg hiver i meg alt jeg kommer over. Da faller jeg bort i gamle uvaner. Å skylde ned sjokoladen med cola fra morgen til kveld er ikke måten man skal gjøre det på og her missforstår mange. Jeg gikk ned flere kilo med 1 lørdag i uka jeg spiste hva jeg ville alt fra pasta, smågodt til iskrem. Er viktig å kunn begrense seg uansett når man er
  9. Nei jeg er fullt klar over det, fy meg. Har vært litt dårlig de siste dagene, ikke helt i toppform når det kommer til matlyst. Kvalm etter trening og særlig etter jeg nettop prøvde ut kreatin monohydrat av typen. Begynt på kreatin alkalyn selv, og litt dumme bivirkninger her i gården. Noen som vet hva dette kommer av? Skal få i meg mer næring!
  10. Har ikke troen på at det finnes noen mirakel mage øvelse egentlig. Hvilke mageøvelser mener du er de mest effektive da?
  11. At man går opp flere kilo i vannvekt iløpet av en svært kort periode (typisk sydentur og utskeielser), men ikke ser et gram større ut i speilet. Er umulig å gå opp 5 kg fett på 7 dager.
  12. Shiit! Sykt bra jobba. Oppskrift på kosthold + trening? :whistling:
  13. Wooow! For en fremgang....du bør være stolt! Tørr jeg spørre...kjenner eksen deg igjen i det hele tatt? syyyk forandring.
  14. Ang koffein, dette holder på vannet i kroppen eller er dette en myte? Protein + kaffe samler vann i musklene eller noe syns jeg at jeg leste:oops: Går på kreatin alkalyn nå..dette skulle jo ikke samle vann. Prøvde monohydrat av typen, og det var sannelig ikke lurt.
  15. Jeg sliter også med masse vann i kroppen etter ferien! Blir egentlig aldri helt kvitt det. Noen flere tips til å kvitte seg med vannsamlinger i kroppen? Trener 6 ganger i uka, for det meste styrke, spiser mye mindre karbs og drikker mye vann og kaffe.
×
×
  • Opprett ny...