Gå til innhold

Pesky

Medlemmer
  • Innholdsteller

    119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Pesky

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 08. nov. 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Folk som bråker noe sinnsykt i markløft. Er mye trening i å kontrollere vektstanga ned... Eller folk som prater til meg når jeg er i gang med et set. Slutt med det!
  2. Ser du har skulderproblemer. Det begynte jeg å kjenne på også, men etter at jeg startet å varme opp skuldrene før noen som helst form for benkpress, skulderpress og generelt skuldertrening, så har det forsvunnet Du kan jo prøve å kjøre rotatorcuff øvelser, uttøying av bryst og scapula pushups før du starter med benkpressen og skulderpressen. Rotatorcuff: (her bruker jeg 2-6kgs vekter, og ikke bånd) Eirik Sandvik viser scapula pushups: Fitnessbloggen sin side om skulderplager: Forebygg skulderplager - Fitnessbloggen Dette tar meg ca 5 minutter å gjennomføre, og jeg føler
  3. Det funka gull å ha smalere grep og få albuene rettet mer nedover... Det løste ikke problemet helt, men det var bedring!
  4. Jeg er ingen ekspert, men jeg syns det ser veldig bra ut. Er nok ganske viktig å ha flate sko eller være barbeint ja, det hjelper teknikken i riktig retning
  5. Takk for gode tips. Jeg prøvde å kjøre med bredere benstilling, og fikk ganske vondt i den venstre hofteleddsbøyeren.. Så noe gjør jeg feil fortsatt, ellers så er jeg ikke myk nok tenker jeg.. Kjørte ikke med mer enn 60kg. Men! Det hjalp på overkroppen ! @Svein Erik, skal prøve smalere grep og albuene ned senere i dag Frontbøy prøvde jeg også, og det kommer til å kreve en del teknikktrening kjenner jeg.
  6. Jeg står ikke spesielt bredt. Type skulderbredt eller litt smalere.
  7. Det er faktisk mest nedover. Jeg gjør det vel for å komme meg dypt nok uten å falle bakover. Jeg kjører forsåvidt også alltid ankelmobilisering og hoftetøying etter oppvarmingen med goblet squats (det har funka super til nå! stor fremgang etter at jeg startet med tøyingen). Ellers takk for gode tips!
  8. Heisann. Jeg har et vedvarende problem med at jeg kommer for langt frem med overkroppen under knebøy, og da spesielt lettere vekter. Hører at dette er et normalt problem, og lurer på om det er noen som har forslag til øvelser/tøying jeg kan gjøre for å forhindre dette. Hørte fra en at jeg burde trene mer markløft, men jeg tar vesentlig mye mer i mark enn i bøy, så tviler jeg sterkt på at det er problemet. Kan det være fordi jeg er høy? Er 194 cm høy. Hjelp anyone?!
  9. Kan love deg at du kommer til å se sinnsykt mye bedre ut med litt frivekter Ingenting er finere enn damer som er godt trent i markløft, knebøy og baseøvelser generelt Og som alle de andre her sier, du blir ikke større over natta av dette.
  10. Godt tips fra meg er 20 minutter sykling så man blir skikkelig svett og kjenner pulsen øker godt 5 ganger i uka (poenget er å bli sliten), samt 3 styrkeøkter med lette kroppsvektøvelser som pushups med knærne i bakken og utfall/knebøy uten vekter. Veide selv 133kg, og vet at det ikke "bare" er å melde seg inn på senter. Folk kikker, og det er gjerne ubehagelig Uansett, det å starte med å sykle 20 minutter 5 ganger i uka fikk meg til å gå fra utrent til å kunne løpe en mil på ca 3-4 mnd. Jeg hadde selvfølgelig økning i hvor lenge jeg syklet fra uke til uke. Og med såpass mye ekstra vekt bør ha
  11. Rar formatering på siste posten der..
  12. Ja, jeg er godt i gang Må si jeg digger det! Her er loggen min, så kan du se selv. Og det er som du sier; Mandag, Tirsdag, Onsdag - Hvile - Fredag, Lørdag, Søndag. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/peskys-logg.2439/#post-96436
  13. Haha, mye bra cougars da Kanskje jeg skulle det. Mye erfaring der
  14. Hu hadde barn. Han var 14 :ninja:
  15. Jeg er singel! Hvorfor? Dårlig selvtillit, dårlig på å tolke signaler fra damene samt at jeg ser dårlig Mange gode "facepalm" historier på lager. Så flaue at jeg holder de for meg selv :ninja: Også har jeg det med å tiltrekke damer som er _mye_ eldre enn meg.
×
×
  • Opprett ny...