Gå til innhold

Mokkakvinnen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    167
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mokkakvinnen

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 08. nov. 1988
  1. Jeg har meldt meg på intensiv kurset i Oslo.... meld dere på folkens!
  2. Fant denne artikkelen på VG i dag, og jeg er litt forferdet. http://www.vektklubb.no/artikkel/slankere-med-godteri-moms-20179877 Han vil ha sukkerskatt på usunne matvarer som godteri, fordi da blir det dyrere og derav mindre fristende å kjøpe pga pris. Fordi man da skal kjøpe mindre godteri er det lettere å gå ned i vekt:confused: Jeg er av den opfatning at hvis noen mener vi trenger sukkerskatt for at de skal lavær å kjøpe godteri, fordi da blir det lettere å gå ned i vekt....ja så, er vel kanskje problemet at man rett og slett spiser for mye godteri. Blandt andre faktorer også som bi
  3. Undertegnede har ingen og varte opp for for øyeblikket, men på listen min må det jo være: - Bestilte en helg på Storefjell. Rom med boblebad og Strongmann(2008) på Hotellet på Lørdagen. Det var vel da Arild Haugen vant. - Fredagen mat på Klosteret, og lørdagen med massasje for to på Dragonfly og søndagen fotmassasje mens han ser på fotball... haha:D Har jo gjort mye annet også, jeg er litt for hverdags romantikk og de store greiene litt sånn innimellom.
  4. Ååå...i går var jeg så irritert som jeg ikke har vært på en j¤%&/( lang stund. Var på besøk hos en kamerat da vi begynte å snakke om trening. Og samtalen gikk ca. slik Han:Hva vil du oppnå med treningen din? Meg: Jeg liker å trene fordi det gir meg energi, og etterhvert som årene har gått er den utseende messige forbedringen en positiv bi effekt. Så nå er fokuset mer på at jeg ønsker å gå ned i fettprosent og få litt mer muskler. Han: Du trenger ikke gå ned noe mer da, pass på så du ikke overdriver. Jeg: For det første trenger det ikke være en sammenheng mellom det å gå ned i vekt o
  5. Koshold er vanskelig, men samtidig så enkelt. Renest mulig produkter, fugl, fisk, kjøtt, masse grønnsaker. Ned i fettprosent, masse proteiner, fett og mindre karbohydrater. Noe mer karbohydrater på treningsdager, mindre eller (in general). Underskudd for å gå ned i vekt, og fortrinnsvis overskudd for å lette legge på seg muskelmasse. Jeg prøver å loggføre litt på diett. no, og selvom det bare er å plotte inn, krever jo visse mattyper at jeg faktisk veier det først osv. Jeg føler det kan bli et litt stressende moment å "hele tiden" skulle ha nesten på grammet, oversikt over hva jeg spiser.
  6. haha fett navn! :) og pen jente ;)

  7. Jeg preacher stadig om hvor viktig det er å ha mål. Ikke bare treningsmål, men generelt i livet... Ved å skrive ned målene sine, og gjerne ha de ett sted hvor man ser ofte blir det mer håndfast. Jeg har mine på soveromsdøra. Det trenger ikke bare være kortsigtige mål, men langsiktige også..... Mine mål er blant annet: - Fullføre Sentrumsløpet 2012 - Dra på masse fjell/fiske/telt turer. - Spare minst 110 000 (i år) - Skal på minst 3 DNT turer i år - Hoppe i fallskjerm/strikk (i år) - En enda mer rasjonell tankegang - Komme inn på fengselsskolen i år. - Føre regnskap og budsjett.
  8. Mokkakvinnen

    woooooow

    Vet ikke hva slags forum kategori jeg skulle putte den under, men jeg våkna tidlig, tittiet litt på teknikker på forskjelllige øvelser, og etter x antall videoer havnet jeg på denne videon: Da tenkte jeg...holy shit f****...... Syntes ikke det er spesielt pent å være SÅ stor, jeg vet jo også at de ikke ser akkurat sånn ut året rundt, men jeg syntes det er sykt fett å se på. Hva mener dere?
  9. Jeg er bare litt nysgjerrig på hva folk mener om damer med kort hår og damer som tar initiativ.... Når jeg sier kort hår mener noe slikt som dette: Også til damer og initativ. Vi har dette berømte dating gamet...kostbarhet osv osv... Jeg er ganske rett frem, liker jeg noen sier jeg det, vil jeg på en date spør jeg, har jeg lyst å sende en mld så gjør jeg det, mange venninner sier: Du kan ikke gjøre det, du bare skremmer han bort osv osv.... Greit at det er gøy med litt jakt, men jeg fikser ikke helt den der "tradisjonelle" date greia.... Hva tenker dere gutter om jenter og init
  10. Ja, er som sagt ute etter litt kommentarer på teknikk. Teknikken på knebøy suger ******... Det vet jeg. Har egentlig aldri likt knebøy og ja jeg har fått profesjonell hjelp... for knebøyen altså Frontbøyen der i mot, er jeg mye mer sikker på.... jeg trener jo X-size, så på tung bein dag, vurderer jeg å bytte knebøy med frontbøy isteden..
  11. Skrekk og gru, hehe, min første video...
  12. Hvilken er best når det kommer til rumpa. Glute bridge har vel kortere bevegelses bane. Og når man tar hip trust hvor mye av overkroppen skal være på benken?
  13. Jeg får beskjed om at jeg ikke har tilgang. Til min egen logg, jeg kan heller ikke gå inn på logg via mine inlegg på profilsiden, for de har forsvunnet. Noen som har opplevd det samme? Hva kan evt årsak være?
  14. Ok, jeg har noen spørsmål angående øvelser, og her er følgende spm: - Vi har; nedtrekk, t-bar roing med stang, stang roing..... hvilke bygger tykkelse og hvilke bredde? Og hvilken foretrekker du og hvorfor? - Ang T-bar roing, noen står veldig foroverlent, andre gjør det ikke. Hva er å foretrekke og tar det på forskjellige steder avhengig av hvordan man står? - Hvilke muskler brukes mest i hver av følgende øvelser følgende øvelser: utfall bakover, utfall fremover med langt steg, bulgarsk utfall? - Jeg føler ikke at jeg får tilknebøy, til tross for hjelp av PT'er og det som er..., b
  15. h( ((Altså...det florerer av treningstips der ute, skulle man spurt 50 kompetente personer og gitt dem samme målsetning for hva man vil oppnå, ville man vel fått 50 forskjellig program, med noen av de samme elementene. Før jeg stiller mine spørsmål, skal jeg fortelle litt om meg selv ifht trening( leser often her: det er vanskelig å si for du sier ikke mye om deg selv) 1.70, 68 kg ( gått ned 8 kg på ett år. Vektnedgang har ikke vært målsetning, det bare flute med på kjøpet) alltid Trent masse styrke. Med alltid, mener jeg særiøs styrke trening I 1,5 år, men har vel kukarundt en del år før d
×
×
  • Opprett ny...