Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde 20 sparringsrunder med kickboxing (2 min runder, 30 sek pause) etterfulgt av bein, rygg og bicep styrkeøkt (Knebøy, markløft, leg extension, sittende roing, nedtrekk) etterfulgt av 9 km jogging på 53 min. Alt i alt 4 timer. Ganske kake i et par dager etterpå, men strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er MEGET stolt over å ha jogga i 40 minutter, i 8 km/t. Jeg husker at jeg var helt død etter løpinga, og brukte en god halvtime for å bare komme meg etterpå.

Jeg vil faktisk si at det er en av de større bragdene jeg har gjort i mitt liv. Hvorfor spør du?

Jo, det har seg slik at jeg har astma og har sjeldent vært i stand til å løpe sammenhengende noe særlig mer enn tre minutter. Jeg har, uten og overdrive, vært på legevakta/sykehus på grunn av astma anfall et hundretalls ganger. Mitt verste anfall endte med hjertestans i 52 sekunder. Av den grunn er det en stor bragd for meg å gjennomføre sammenhengende jogging i 40 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så flinke dere er! Virkelig.

Har aldri deltatt på noe løp, men satser på sentrumsløpet nå i april! Jeg løp en mil for første gang i februar i år (ja, vet, lengre distanser har aldri vært min greie), men nå synes jeg det er knall og løper gjerne en mil eller to i uken. Min beste tid er på rundt 65 min, men synes den er grei. Neste mål er under 60 min, håper å klare det på sentrumsløpet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må vel være i gode gamle dager på vidergående når jeg løp 3000meter på 10:15. Er vel rimelig langt unna nå.

Eller da jeg løp 3000meter eksamen med betennelse i begge leggene og skade i begge lårene. Poppa 3 paraceter før jeg starta, kom inn på 13:19, 1 sekund over kravet for å bestå. Grein av smerte når jeg var ferdig å lå i senga ei uke etterpå.

Kan vel også legge til at jeg hadde vært skada i 6 måneder i forkant og ikke trent noe særlig kondisjon.

Viser vel bare hva man klarer om man må :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye imponerende løping her! Selv har jeg aldri vært noen langdistanseløper, så rekorden min er på 9 km på 48 min i ulendt terreng, på en tur som i utgangspunktet bare skulle være en 5k, så var ikke akkurat som om jeg prøvde veldig hardt å løpe fortest mulig, heller bare holde ut. Har ett mål om å klare 1 mil på 50 minutt etterhvert, men det er ikke hovedfokus for øyeblikket, så får se hvordan det blir :p

Min raskeste 5k er på 25.50, på en uterunde med bakker og broer og alt mulig. Kanskje ikke det mest imponerende, men venninnene mine gidder ikke løpe med meg fordi de synes det blir for tungt, så det er vel ikke det dårligste som noengang er blitt prestert heller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...