Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Birkebeinertrippelen i 2009, hvor jeg tok merket i alle løpene (ski, sykkel og løp):) Sinnsykt stolt av meg sjøl fordi de 2,5 årene før dette sleit jeg med spf-hælvette, men birken ble altså en skikkelig motivasjonsboost til å komme meg ut av gropa og starte å leve - og det funka:D

Ski: 4 t, 18 min

Sykkel: 5 t, 20 min (det året det var så sjukt mye gjørme :p)

Løp: 1 t, 49 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp i dag 10 km på 57:20, er småtteri sammenliknet med mye annet knallbra her inne, men ny rekord for meg! Har blitt mindre og mindre glad i langkjøringer, er veldig flink til å presse meg selv hvis jeg vet det ikke er lenge igjen, så foretrekker nå intervalltrening :p (Når det er sagt er det ingen følelse som kan sammenliknes med den jeg får etter en langkjøring som har gått bra, så jeg liker det egentlig innerst inne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Smalt til med 44:09 på en 10 km, ganske happy.

Hadde en gjennomsnittpuls på 189 (makspulsen min er 202) og makspuls på 193. Helt sinnsyke tall for mitt vedkommende, aldri vært i nærheten av å presse meg såpass hardt over så lang tid. Løp første 3 km på 12:15, og første 5 på rundt 21 minutter. Dabbet av etterhvert altså, men allikevel fornøyd :D Det gjorde vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri løpt noe særlig, alltid bare syklet. Var på Gran Canaria i juleferien i fjor og leide skikkelig knall racersykkel og bestemte at en tur rundt hele øya var på sin plass.

Dagen i forveien varmet vi opp med en tur opp på toppen (1946moh) og klarte hele runden rundt øya (200 km) den neste dagen. Ren sykkeltid var vel litt over 8 timer.

Gleder meg til å delta i et skikkelig ritt en gang!

Kan forøvrig anbefale sykkeltur rundt GC på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syklet 30 mil i fjor på 14 timer. Det er jeg veldig stolt av. Ellers fullførte jeg birkebeinerrennet på 5.20, med krampe i begge lårene og leggene siste 25 km. Det var en prøvelse i viljestyrke som jeg trodde jeg aldri ville ha lyst å oppleve igjen. Men... man glemmer fort og jeg gleder meg stort til å oppnå bedre resultat til vinteren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble "lurt" med på Trondheimsløpet for en måneds tid siden. Da hadde jeg hatt 2 joggeturer i forkant (hadde ikke løpt siden i fjor sommer..). Meldte meg på 13 km, men endte med å "jukse" og hoppet over til 8km-løypa da løypa heldigvis delte seg i to etter hvert (jeg sa selvfølgelig fra da jeg kom i mål). Trodde jeg skulle dø etter 1 km faktisk. Klarte det på 1 time. Men det ga jo mersmak da, så jeg har løpt 4 ganger pr uke siden og nå på torsdag fullførte jeg min første MIL på null stress! Utrolig hvor fort formen kommer seg! Målet er halvmaraton (Trondheimshelg) i september. Noen som skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...