Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg løp 20,6km på 2t og 11min. Planen den dagen var å løpe 15km, men jeg rotet jeg litt bort så jeg fikk vist en lengre tur. Tiden kunne vært noe bedre, men asfalten var litt hard for beina mine og det var masse oppoverbakker, hele slutten (ca 5-6km) gikk bare oppover, så det forklarer vel det meste. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg knuste toppidrettsgutta i langrenn i den årlige Biptesten på videregående.. Samtlige hadde kommet hjem fra NM og jr OL med respektable sluttresultat. At jeg skulle ende opp på 14,6 og gruse samtlige var det ingen som forutså :) Det hører med hjem i fortellingen at jeg proppet meg full av koffeintabletter og klarte aldri å roe ned pulsen.. Endte med å dra hjem etter testen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Qpers test - 36runder (løping på 100metersrunder i 12 min)

15 på piptest.

3.5km -12:10

7km - 25min

Skal sies at dette var for 4-5 år siden.

Spesielt imponert over 7-kilometeren din!! (aldri prøvd coopers eller piptest, så vet ikke helt hva tallene tilsvarer ^^)

Men du løp 3.5 på det jeg løper 3000 meter på, så en god del bedre enn meg, haha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid vært tung? Men du må da være i det øvre sjiktet kondisjonsmessig?!

Eit voldsomt konkurranseinstinkt har gjort av kondisjonen er heilt kurrant viss ein ser den i forhold til kroppsvekta ja. Så det hadde vore artig å sett kor mykje eg kunne pressa ned tidene ved å gå ned i vekt. Har vel ein 8-10 løp i året, der mesteparten er motbakkeløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Løp Menyløpet (10km) i juni i fjor på 41:09. Dette var da ny personlig forbedring på 3 minutter fra Sentrumsløpet en drøy mnd før.

Løp 1:35:51 under mitt første halvmaraton på Sola forrige helg.Jeg er litt usikker på hvordan jeg rangerer de to løpene mot hverandre. Ganske fornøyd med begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har kun løpt ett løp, Nordmarka Ultra Challenge, 54 km, i høst. Løp inn på under 10 timer, ingen fantastisk tid, men jeg hadde minimalt med trening før løpet, og kom meg igjennom i hovedsak på vilje og gleden over å løpe gjennom flotte marka.

Er meldt på igjen til høsten, og med treningen jeg legger ned nå håper jeg på en mye bedre tid. Nå er det ultra for meg fremover. Meldt på tre løp i 2014, alt fra 54 km til 85 km løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...