Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

Ser du har gått sesilåmi Ingunn, noen planer om å delta på birken? :)

Det er jo bare helga før, og er jo noe a'la det samme... Er litt mer praktisk å ta sesilåmi siden det er så nerme, men har jo lyst til å ta birken og, bare for å si at jeg har gjort det! litt flere som har hørt om det, i forhold til Sesilåmi :) Skal du gå til våren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare helga før, og er jo noe a'la det samme... Er litt mer praktisk å ta sesilåmi siden det er så nerme, men har jo lyst til å ta birken og, bare for å si at jeg har gjort det! litt flere som har hørt om det, i forhold til Sesilåmi :) Skal du gå til våren?

ja, vet lite om sesilåmi selv. Jeg skal gå birken ja, har blitt tradisjon :) like gøy hver gang, selv om det er et slit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempestolt over Sentrumsløpet, som jeg løp i mai. Det er det første løpet jeg har løpt på.. tja.. 18 år kanskje? Jeg hadde ett eneste mål - og det var å løpe alle 10.000 metrene uten å stoppe og uten å gå. Og jeg klarte det!! Jeg brukte riktignok 1 time og 16 minutter, men jeg nådde målet mitt! :)

Utrolig komisk å løpe siste hundre metrene fra Egertorget og inn i mål forøvrig.. jeg hadde en god del krefter igjen, og spurtet ALT jeg hadde - og folk heiet og heiet med et imponert blikk.. lite visste de at jeg langt fra hadde hatt det tempoet igjennom hele løpet.. Jeg holdt på å spy da jeg kom frem, men.. ååh, for en følelse! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt siste halvmaraton. Løp 100 meter og skjønte at noe var forferdelig galt, med makspuls etter snaue 300 meter i dødt tempo. Spydde etter 3 km , i 35 graders stekende sol, tråkket over og vrikket ankelen, men løp, krabbet og snublet og kom meg i mål på 2 timer. Jeg gjennomførte. Det var jeg stolt av. Hvorfor det gikk åt skogen, aner jeg ikke den dag i dag. 2 uker senere jogget jeg gjennom løypa på 1.35, da var det betydelig kaldere, så det kan ha vært varmen som slo meg totalt knock out. Flere ble hentet av ambulanse helikopteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt siste halvmaraton. Løp 100 meter og skjønte at noe var forferdelig galt, med makspuls etter snaue 300 meter i dødt tempo. Spydde etter 3 km , i 35 graders stekende sol, tråkket over og vrikket ankelen, men løp, krabbet og snublet og kom meg i mål på 2 timer. Jeg gjennomførte. Det var jeg stolt av. Hvorfor det gikk åt skogen, aner jeg ikke den dag i dag. 2 uker senere jogget jeg gjennom løypa på 1.35, da var det betydelig kaldere, så det kan ha vært varmen som slo meg totalt knock out. Flere ble hentet av ambulanse helikopteret.

Creds for soldat-aktig gjennomføring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt siste halvmaraton. Løp 100 meter og skjønte at noe var forferdelig galt, med makspuls etter snaue 300 meter i dødt tempo. Spydde etter 3 km , i 35 graders stekende sol, tråkket over og vrikket ankelen, men løp, krabbet og snublet og kom meg i mål på 2 timer. Jeg gjennomførte. Det var jeg stolt av. Hvorfor det gikk åt skogen, aner jeg ikke den dag i dag. 2 uker senere jogget jeg gjennom løypa på 1.35, da var det betydelig kaldere, så det kan ha vært varmen som slo meg totalt knock out. Flere ble hentet av ambulanse helikopteret.

Respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært en person med stålkondis, men jeg er ganske fornøyd med 3000 meter på rundt 10.40.

Overrasket meg selv litt også da jeg var med på femkamp i militæret og en av grenene var 8km kupert terrengløp. Selv om vi bare fikk vite om femkampen 2 uker før det starta klarte jeg å karre meg i mål på 36 min. Bare ett minutt over kravet til kadettene på krigsskolen (hvor femkampen ble holdt), en tid mange av de ikke klarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig fornøyd med at jeg gjennomførte helgens 10 for grete til tross for at leddbåndet i ankelen røk for 3 uker siden. Løp på 01.04.13. Kunne kanskje spart 10 minutter hvis jeg hadde stått opp tidligere enn 1 time før løpet (bestemte meg for å løpe da jeg våkna) og rukket å spise frokost, drukket, varmet opp og hatt på meg noe annet enn ull i solsteken ;) Neste år løper jeg halvmaraton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært en person med stålkondis, men jeg er ganske fornøyd med 3000 meter på rundt 10.40.

Overrasket meg selv litt også da jeg var med på femkamp i militæret og en av grenene var 8km kupert terrengløp. Selv om vi bare fikk vite om femkampen 2 uker før det starta klarte jeg å karre meg i mål på 36 min. Bare ett minutt over kravet til kadettene på krigsskolen (hvor femkampen ble holdt), en tid mange av de ikke klarte.

Jeg bøyer meg i støvet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med deltagelse i Oslos Bratteste nå sist lørdag. Jeg har aldri før løpt et motbakkeløp, og hadde heller aldri sett for meg hvor tungt eller hvor bratt det faktisk var. Med blodsmak i munnen karret jeg meg i mål på rundt 27 minutter, ingen strålende tid, men har heller aldri vært så sliten - neste år er målet 22 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig stolt når jeg gjennomførte Råskinnet i fjor, i øspøs regnvær og gjørme overalt. Folk mistet jo både skoene sine og satt fast i de værste myrområdene ;) Tiden var jeg derimot ikke fornøyd med.. Angret på at jeg ikke var med i år siden været var betydelig bedre så vi får se igjen til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...