Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

Mye imponerende løping her! Selv har jeg aldri vært noen langdistanseløper, så rekorden min er på 9 km på 48 min i ulendt terreng, på en tur som i utgangspunktet bare skulle være en 5k, så var ikke akkurat som om jeg prøvde veldig hardt å løpe fortest mulig, heller bare holde ut. Har ett mål om å klare 1 mil på 50 minutt etterhvert, men det er ikke hovedfokus for øyeblikket, så får se hvordan det blir :p

Min raskeste 5k er på 25.50, på en uterunde med bakker og broer og alt mulig. Kanskje ikke det mest imponerende, men venninnene mine gidder ikke løpe med meg fordi de synes det blir for tungt, så det er vel ikke det dårligste som noengang er blitt prestert heller :p

Det var da ingenting å skamme seg over i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da ingenting å skamme seg over i det hele tatt :)

Godt å høre :p Skammer meg kanskje ikke, men følte ikke det var mye skryt i rekordene mine da jeg leste hvor flinke resten av folket er. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :p Skammer meg kanskje ikke, men følte ikke det var mye skryt i rekordene mine da jeg leste hvor flinke resten av folket er. Hehe.

5k på 25 minutter er habilt :) og med noen langintervaller, så løper du fort 10k på 50 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er støtt og stadig stolt av meg selv når det kommet til jogging, jeg personlig veier 103 kilo, og det å kunne løpe 9,05km på 50min, er noe jeg er mest stolt av! jeg kan løfte tungt og dytte hardt pga min naturlige styrke, men jeg hater å bli satt i bås sammen med andre som har styrke:" at man ikke kan løpe hvis man løfter tungt", derfor gliser jeg hver gang jeg jogger forbi en "liten" kar mens jeg synger høyt for meg selv. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest stolt over en sykkeltur i fjor. 120km på 8 timer (5t 40min effektivt).

Åre (Sverige) -> Levanger. Startet på 380moh, opp til 770ish moh. og så ned til 70 moh.

Årets tur ligger an til å bli 15 mil :eek:

Er absolut ikke trent for noe av dette, men ett galskapsprosjekt i året har ejg bare godt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykkelturen fra stavanger - bergen (via bømlo!)

171 km, 6 t effektiv sykling

måtte gi oss i Os, og ble dermed ikke 122 km som planlagt - syklet de siste 3 timene i motvind og regn og var så kald at jeg ikke kunne gire og bremse...så litt uaktuelt å fortsette etter siste ferga. =)

Thombr86: 15 mil klarer du fint - bare disponer kreftene og hold tråkkfrekvensen god og jevn (ikke tungt tråkk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest stolt av at jeg fullførte Paris Maraton i april i år etter en lengre skadeperiode nesten uten opptrapping. Tida var ikke så mye å skryte av, men jeg fullførte i hvert fall :) Ellers er jeg ganske fornøyd med 5K på 22.13 i september i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5km på 18min! Løp mest rett fram med noen bakker. Aldri vært mere fornøyd med en treningsøkt før, men så skjedde jo dette på for ca. tre dager siden og har et mål å få det ned på 15min om det er mulig til tross for høyden min (1.50). Utseende etter økten derimot var ikke akkurat noe å skryte av :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt første og hittil eneste løp så langt, Sentrumsløpet forrige uke. Fullførte med verdigheten i behold på 1:05:58. Begynte å løpe i fjor sommer, da klarte jeg kun 500 m sammenhengende. Målet var under timen, men har slitt med kraftig beinhinnebetennelse i vinter, så nedjusterte målet til under 1:10. Og det klarte jeg:) nå skal jeg under timen i løpet av sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...