Jump to content

elisabeth

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  1. Haha, ok! Fint å få det avklart :-D Jeg har prøvd å ha sukrin oppå, men det blir ikke det samme. Har forøvrig både sukrin i havregrøten når jeg lager den, og litt sukker på etterpå
  2. Hvis jeg ellers spiser sunt og mye proteiner i løpet av dagen, er det da helt krise med en teskje sukker på havregrøten hver/annenhver dag? Jeg tenker sånn, om man spiser f. eks en nutrilett, yougert eller noe slikt så inneholder jo det enda mer sukker, så da kan det jo ikke være så ille? Jeg lurer egentlig ikke på dette i treningssammenheng, men heller om det er veldig usunt for selve kroppen over lengre tid.
  3. Har heller ingen fast plan for kostholdet mitt, men spiser relativt sunt, men det kan selvfølgelig bli bedre. Spiser til middag mye laks, kylling, wok, ris, brokkoli, indre/ytrefilet, torsk osv. Spiser ellers mye cottage cheese, salat med kalkun, rugbrød, havregryn, usaltede nøtter og slikt, men skeier kanskje ut liiitt for ofte. Men jeg ser jo forskjell på hele kroppen bortsett fra rumpa
  4. Jeg følger ikke noe spesielt program, men har hatt én ben/rumpe økt i uka (har nå økt til to), i tillegg til mye jogging (vet at dette kun er kondisjon), intervaller i oppoverbakke, stepmaskin, sykling osv. Går også regelsmessig på fjellet, på sommeren flere ganger i uka. Jeg tar mye bulgarske utfall (ca 30kg akkurat nå), knebøy (60kg), beinpress, hip thrust og diverse andre maskiner på treningssenteret. Jeg tror kanskje problemet er at jeg ikke får så lett kontakt med rumpa ?
  5. Hei! Jeg har trent styrke i ett år nå (ikke kjempeseriøst), og jeg ser stor forskjell på overkroppen Derimot sliter jeg med beina og rumpa. Jeg er "født med" bred og stor rumpe, men den er flat... Det virker som at jeg har lettere for å bli sterk i fremre lår enn baksiden og rumpa. Jeg ser jo at dette er gener, for jeg ser helt lik ut som moren min, hehe. Jeg ser rett og slett veldig "firkantet" ut bak fra, alt går liksom i ett - selvom jeg har brede hofter og smal midje, så går liksom alt fra rumpa og opp til midjen i ett. Spørsmålet mitt er egentlig; uansett hvilket utgangspunkt man har, går det ann å få en fantastisk fin rumpe bare man jobber hardt nok for det? Jeg vet at man alltid kan forbedre utgangspunktet sitt og sånn, men hvis man er født med en rett og slett flat og bred rumpe hvor aaalt fettet ser ut til å legge seg - er det noen sjanse da?
  6. Haha, sier meg enig angående elvisleppe når man trener skuldre! Hvis jeg skulle følt meg sexy under trening, så må det bli når jeg trener strakmark
  7. Tynn, vindtett jakke, pannebånd, tynt skjerf, løpehansker, ullsokker og vanlig treningstights. Og refleks! :thumbsup: Jeg klarer iallefall ikke å bruke ullundertøy (spesielt på overkroppen??), da blir jeg bare alt for varm.
×
×
  • Create New...